2010 ylında MaxStyle markasıyla ev tekstiline girdiklerini söyleyen Ar Yıldız Genel Müdürü Yalım Yönter, “Artık züccaciye ve ev tekstili birlikte hareket ediyor. Hatta bunlara elektronik eşya da dahil oldu. Biz çeşitliliği artırarak büyümeyi hedefliyoruz” dedi.
MaxStyle markasının ürün gamında nevresim ve yatak ürünleri, havlu ve bornoz takımları ve paspasın bulunduğunu belirten Yönter, “Bu markamızla Ar Yıldız çizgisine uygun şekilde tüketicinin karşısına çıktık” diye konuştu.
Ar-Ge bölümlerinde 24 kişilik bir ekibe sahip olduklarını kaydeden Yönter, “Nevresim grubumuzda dijital baskılı ürünlerimiz var. Tarihi yerlerden, banknot paralara, çiçek ve meyve resimlerinden, gerçeküstü figürlere kadar, 40’a yakın deseni, dijital baskı ile saten nevresim takımlarına aktarıyoruz” dedi.
Yüzde 32 büyüme
Züccaciye mağazalarına özel corner’lar kuracaklarını ifade eden Yönter, “Biz bayimizle büyümek isteyen bir grubuz. Bu yıl, 2011’de göre yüzde 32 büyüme hedefliyoruz” diye konuştu.
22 ülkeye ihracat yaptıklarını anlatan Yönter, Almanya ve Fransa’da franchising mağazaları bulunduğunu kaydetti. Yönter ayrıca, Mısır, İran, Ukrayna, Kazakistan ve Bulgaristan’dan da franchise talebi aldıklarını belirtti.
Altın kaşık dönemi
Sektördeki trendlerle ilgili de bilgi veren Yönter, gümüş, altın kaplama çatal-bıçak-kaşık takımlarına tüketicilerden yoğun bir talep olduğunu anlattı.
Dönemde Ar Yıldız Court adı altında mağazalar açacaklarını söyleyen Yalım Yönter, “Bu mağazalarımızda tüm ürün gruplarımız yer alacak. Şu anada kadar dört tane Ar Yıldız Court açtık. Yıl sonuna kadar 20 mağazaya ulaşmak istiyoruz” diye konuştu. Yönter Ar Yıldız Court’ların AVM’lerle büyüyeceğini belirtti.
Milliyet