Yargıcı, mobilya da satacak!

Yüzde 55'ini Kuveytli yatırım fonuna satan Yargıcı, kozmetiğin ardından ev aksesuvarı işine girdi. Yargıcı'da satılan ürünler ayrı mağazalarda satılacak

Yargıcı'nın yüzde 55'ini satın alan Kuveytli yatırım fonu Global Investment House (GIH), iki yıllık stratejik plan çerçevesinde yeni sektörlere girme kararı aldı. Bu strateji doğrultusunda ayakkabı-çanta, aksesuvar, konfeksiyon ve konfeksiyon-aksesuvar olmak üzere 4 konseptte mağaza açan firma, kısa süre önce girdiği kozmetik sektöründen sonra daha önce mağazalarında dekoratif amaçlı kullandığı ev aksesuvarı işini büyütme kararı aldı. İlk etapta mevcut mağazalarda satışına başlanan ev aksesuvar ürünleri yıl bitmeden mağazalaştırılacak. Mudo Concept'in de uyguladığı model ile firma ev perakendeciliği pazarından da pay kapmaya hazırlanıyor. Fonun yapmak istediği işlerin başında Anadolu illerine yayılmak geliyor. Bu doğrultuda Türkiye'de ilk etapta Antalya, Adana ve Gaziantep'te yeni mağazalar açılacak. Fon, bir yandan da Paris, Londra ve Milano'da mağaza açmak için yer bakıyor. Şu anda 33 mağazası olan firma, 5 yıl içinde bu sayıyı 70'e çıkarmayı hedefliyor. 2013'e yönelik, yurtdışına odaklanmayı planlayan marka, özellikle Batı Avrupa ve Ortadoğu ülkelerini stratejik bölgeler olarak seçti. 


Kozmetik genişliyor


Waterwork Grubu altında uzun süre kozmetik ürünlerin satışını yapan Yargıcı, şu anda yurtdışında başarılı olmuş ama Türkiye'de bulunmayan birkaç markanın ürünlerini de satmaya başladı.


Sabah



Yargıcı, mobilya da satacak!