TOKİ Karaman Kırbağı'da 2+1'ler için evraklar açıklandı!
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı Karaman'da inşa edilen 559 adet "Kırbağı Projesi" kapsamında kuralar çekildi. 2+1 konutlarında hak sahibi olan kişiler için hazırlaması gereken evraklar açıklandı.
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı'nın (TOKİ) "Kırbağı Projesi" kapsamında Karaman'da inşa ettirilen 559 adet konut için kura çekildi. 419 adet 2+1 alt gelir grubu sosyal konut ve 140 adet 3+1 TOKİ konutları şeklinde ayrılan 559 konutun hak sahipleri belli oldu. 2+1 konutlarında hak sahibi olan kişilerin hazırlaması gereken evraklarda açıklandı.
2+1 KONUTLAR İÇİN SÖZLEŞME AŞAMASINDA İBRAZ EDİLECEK BELGELER:
1 .Vukuatlı Nufus Kayıt Örneği, Nufus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
2.Hane halkı gelirinin en fazla net 3.200-TL olduğunu kanıtlayan gelir belgeleri, Başvuru sahibi evli ise kendisi ve eşinin ayrı ayrı gelirini kanıtlayan belge (tabi olarak çalıştıkları sosyal güvenlik kurumundan çalıştığına dair alınan belge ile maaş bordroları vb.) Başvuru sahibi veya eşi çalışmıyorsa Sosyal Güvenlik Kurumundan çalışmadığına dair belge. Belge getirmeyenlerin hakları iptal edilecektir. Gerekli görüldüğünde ek belge istenebilecektir.
3.Şehit Aileleri, Terör, Harp ve Vazife Malulleri ile Dul ve Yetimleri kategorisinde başvuracakların Karaman ili nüfusuna kayıtlı olanların kimlik ibrazı yeterlidir. Karaman ili nüfusuna kayıtlı olmayanlar için Nüfus Müdürlüklerinden alınacak son 3 (üç) yıldır Karaman ilinde ikamet ettiğini gösterir belge.
Sözleşme imzalama işlemleri sırasında evrak getirmeyen, Sözleşme imzalamayan, peşinatını yatırmayan, banka komisyonu ödemeyen ve ayrıca KDV yatırmayan hak sahiplerinin konut alma hakları iptal edilecektir. Sözleşme imzalanmış ise sözleşmeleri feshedilerek ödenen peşinat ve taksit tutarları masraflar tahsil edildikten sonra faizsiz olarak iade edilecektir.
VEKALETNAME İLE SÖZLEŞME İMZALAYACAKLAR
Vekâletnamede Yer alması Gereken Hususlar
Konutla ilgili yapılacak tüm iş ve işlemler için gerekli vekaletnamede, aşağıda yer alan hususlara yer verilmelidir:
- İdarece satışa sunulan konutlardan satın almak üzere başvuruda bulunma,
- Konut seçme,
- Gayrimenkul satış sözleşmesi imzalama,
- Satın alınan konutun peşinatını ödeme veborçlanma,
- Taksitlerini yatırma,
- Konutu teslim alma,
- Damga vergisi, KDV, banka komisyonu ve diğer masrafları yatırma,
- Konuta ilişkin tüm belgeleri düzenleme ve imzalama,
- Beyan ve taahhütlerde bulunma.
- Bankacılıkla ilgili tüm işleri kapsayan vekalet
Karaman Gündem Gazetesi