27 / 11 / 2024

TOKİ santrali 'acil servis' gibi hizmet veriyor

TOKİ santrali 'acil servis' gibi hizmet veriyor

Toplu Konut İdaresi’nin (TOKİ) vatandaşları bilgilendirmek için açtığı telefon hattı, "acil servis" gibi hizmet hizmet veriyor




Telefon hattını günde ortalama 1200 kişi arıyor.Caminin karşısından ev almak isteyen de  TOKİ  konutlarında oturan yakınını ziyaret etmek için bineceği otobüsün numarasını öğrenmek isteyen de TOKİ Halkla İlişkiler Birimi’ni arıyor.

TOKİ Haber Dergisin’de de yer alan bilgiye göre, telefon hattını arayan vatandaşlar, projeler hakkında bilgi almanın ve şikayetlerini iletmenin dışında, ilginç, çalışanları gülümseten taleplerde de bulunuyorlar.

TOKİ konutlarında oturup, "sütçünün apartmanın üst katlarına çıkmasına izin verilmemesini" şikayet eden de konut almak istenen ildeki belediye başkanının telefon numarasını isteyen de halkla ilişkiler birimini arıyor.

TOKİ Haber Dergisin’de yer alan bilgilere göre, vatandaşlara telefonla bilgi vermek, yardımcı olmak üzere kurulan (0312 565 20 65) numaralı telefon hattından çağrılara yanıt vermek için 21 kişi görevlendirildi. Bu hatta günde ortalama 1200 telefon çağrısı geldiği, özellikle kampanya dönemlerinde gelen çağrı sayısının 3 bine kadar ulaştığı belirtiliyor.

Hattı Batman’dan arayan bir TOKİ sakini, konutun zemininin hali ile kaplı olduğunu, halıyı yıkamak için sökemediği için yerinde yıkadığını, suyun tahliye edilmesi konusunda sorun yaşadığını anlatırken, suyun akıtılması için duvarı delip gider yaptıklarını, ancak halıyı kurutamadıklarını söylüyor.

Hattı Ağrı’dan arayan bir vatandaş da "kendisine konut verilmesi için ismini kime yazdırması gerektiğini" soruyor. Görevlinin, konut alma şartlarını anlatıp, peşinatı bankaya yatırması gerektiğini bildirmesi üzerine vatandaş, "Bu konutlar parayla mı satılıyor, ben bedava veriyorsunuz sanıyordum. Hanım ev almamı istediği için aradım" diye tepki gösteriyor.

İzmir’den arayan bir vatandaş da TOKİ konutlarında oturan bir yakınını ziyaret etmek istediğini söyleyip, o konutlara giden otobüslerin numarasını soruyor.

TOKİ’yi arayan başka bir vatandaş da ismini vermemekte ısrar ederken, ne kadar borcunun olduğunu ve ne kadar süre ile taksit ödeyeceğinin bildirilmesini istiyor.

TOKİ projelerinden konut almak için arayan bir vatandaş, görevlinin "Nereden konut almak istiyorsunuz" sorusuna, "Caminin karşısından" diye yanıt veriyor.

TOKİ bilgi hattını arayıp, siteye sütçünün ve sucunun ne zaman geldiğini soran vatandaşlar da bulunuyor.

Konut almak, bilgi almak için arayan vatandaşların, görevlilerin "nereden arıyorsunuz" sorusuna, "cep telefonundan, evden, ankesörlü telefondan, çarşıdan arıyorum" gibi yanıtlar verdiği de çok oluyor.

Oturduğu siteye en yakın banka şubesinin telefonunu ya da konut almak istenen ilin-ilçenin belediye başkanının numarasını öğrenmek isteyen bazı vatandaşlar da TOKİ bilgi hattını kullanıyor.
AA

Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler...

TOKİ'nin santrali "acil servis" gibi

Toplu Konut İdaresi'nin vatandaşlara hizmet vermek için kurduğu santral insanı gülümseten diyaloglara sahne oluyor. Telefon hattını günde ortalama 1200 kişi arıyor.Caminin karşısından ev almak isteyen de TOKİ konutlarında oturan yakınını ziyaret etmek için bineceği otobüsün numarasını öğrenmek isteyenlerinde de arayacağı ilk telefon numarası TOKİ santrali oluyor.
Vatandaşlara telefonla bilgi vermek, yardımcı olmak üzere kurulan (0312 565 20 65) numaralı telefon hattından çağrılara yanıt vermek için 21 kişi görevlendirildi. Bu hatta günde ortalama 1200 telefon çağrısı geldiği, özellikle kampanya dönemlerinde gelen çağrı sayısının 3 bine kadar ulaştığı belirtiliyor. TOKİ'nin telefon hattını arayan vatandaşlar, projeler hakkında bilgi almanın ve şikayetlerini iletmenin dışında, ilginç, çalışanları gülümseten taleplerde de bulunuyor.
Hattı Batman’dan arayan bir TOKİ sakini, konutun zemininin hali ile kaplı olduğunu, halıyı yıkamak için sökemediği için yerinde yıkadığını, suyun tahliye edilmesi konusunda sorun yaşadığını anlatırken, suyun akıtılması için duvarı delip gider yaptıklarını, ancak halıyı kurutamadıklarını söylüyor.
Hattı Ağrı’dan arayan bir vatandaş da "kendisine konut verilmesi için ismini kime yazdırması gerektiğini" soruyor. Görevlinin, konut alma şartlarını anlatıp, peşinatı bankaya yatırması gerektiğini bildirmesi üzerine vatandaş, "Bu konutlar parayla mı satılıyor, ben bedava veriyorsunuz sanıyordum. Hanım ev almamı istediği için aradım" diye tepki gösteriyor.
İzmir’den arayan bir vatandaş da TOKİ konutlarında oturan bir yakınını ziyaret etmek istediğini söyleyip, o konutlara giden otobüslerin numarasını soruyor.
TOKİ’yi arayan başka bir vatandaş da ismini vermemekte ısrar ederken, ne kadar borcunun olduğunu ve ne kadar süre ile taksit ödeyeceğinin bildirilmesini istiyor. TOKİ projelerinden konut almak için arayan bir başka vatandaş, görevlinin "Nereden konut almak istiyorsunuz" sorusuna, "Caminin karşısından" diye yanıt veriyor.
Oturduğu siteye en yakın banka şubesinin telefonunu ya da konut almak istenen ilin-ilçenin belediye başkanının numarasını öğrenmek isteyen bazı vatandaşlar da TOKİ bilgi hattını kullanıyor.
Emlakkulisi

YASAL UYARI : Haber sitemiz 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayın yapmaktadır. Sitemizde yayınlanan haber ve fotoğraflar, ilgili sayfamıza link verilmek koşuluyla yayınlanabilir. Aksi durumlarda art niyetli kişi ve/veya kuruluşlar ile ilgili her türlü yasal haklarımız saklıdır.

TOKİ santrali acil servis gibi 
 
Toplu Konut İdaresi'nin (TOKİ) vatandaşları projeleri hakkında bilgilendirmek ve şikâyetleri dinlemek için açtığı telefon hattı 'acil servis' gibi hizmet veriyor. 

21 görevlinin bulunduğu TOKİ Halkla İlişkiler biriminin hattını günde 1.200 kişi arıyor. Arayanlar gülümseten isteklerde de bulunuyor. TOKİ Haber Dergisi'nde yer alan habere göre hattı Batman'dan arayan bir TOKİ sakini, konutunun zeminindeki halıyı sökemediği için yerinde yıkadığını, suyun akıtılması için duvarı delip 'gider' yaptığı halde halıyı kurutamadığını söyledi. Ağrı'dan arayan bir kişi 'konut edinmek için ismini kime yazdırması gerektiğini' sordu. Görevlinin, şartları anlatıp peşinatı bankaya yatırmasını istemesi üzerine vatandaş, "Parayla mı satılıyor, ben de bedava sanıyordum. Hanım ev almamı istediği için aradım." karşılığını verdi. Konut almak için arayan bir vatandaş, görevlinin "Nereden alacaksınız?" sorusuna "Caminin karşısından." cevabını verdi. İzmir'den arayan bir kişi de TOKİ konutlarında oturan bir yakınını ziyaret etmek için o konutlara giden belediye otobüsünün numarasını sordu.
ZAMAN 

Caminin karşısında ev isteyen de sütçüye kızan da TOKİ'yi arıyor

TOKİ vatandaşları bilgilendirmek için açtığı telefon hattı, 'acil servis' gibi hizmet veriyor. Gelen telefonlar arasında 'bu evleri bedava dağıtmıyor musunuz?' diyen de var, sütçünün apartmanın üst katlarına çıkmasını şikayet eden de...

Vatandaşlara telefonla bilgi vermek, yardımcı olmak üzere kurulan (0312 565 20 65) numaralı telefon  hattından çağrılara yanıt vermek için 21 kişi görevlendirildi. Bu hatta günde ortalama 1200 telefon çağrısı geldiği, özellikle kampanya dönemlerinde gelen çağrı sayısının 3 bine kadar ulaştığı belirtiliyor.

BİLİNMEYEN NUMARALAR GİBİ
TOKİ konutlarında oturup, 'sütçünün apartmanın üst katlarına çıkmasına izin verilmemesini' şikayet eden de konut almak istenen ildeki belediye başkanının telefon numarasını isteyen de halkla ilişkiler birimini arıyor.

BU HALI NİYE KURUMADI?
BATMAN:
Evin zemini halı ile kaplı. Halıyı yıkamak için sökemedim. Ben de yerinde yıkadım. Su birikti, biriken suyu akıtmak için duvarı deldim ama halı yine de kurumadı??
AĞRI:
Ev almak için ismimi kime yazdırmam lazım?
(Görevli, konut alma şartlarını anlatıp, peşinatı bankaya yatırması gerektiğini anlatıyor)
Bu evleri parayla mı satıyorsunuz. Ben bedava sanıyordum. Hanım ev  almamı istediği için aradım.
İZMİR:  TOKİ konutlarında oturan akrabama gideceğim Oraya giden otobüsün numarasını neydi?
Konut almak istiyorum.
Görevli: 'Nereden konut almak istiyorsunuz?'
Caminin karşısından...
Siteye sütçü ve sucu ne zaman geliyor?
Akşam


Geri Dön