29 / 04 / 2024

TOKİ, şube müdürlerini hizmet içi eğitime aldı!

TOKİ, şube müdürlerini hizmet içi eğitime aldı!

Toplu Konut İdaresi (TOKİ), önümüzdeki yıl  hizmet kalitesini iyileştirmek için, şube müdürlerini, 'kaliteli hizmet'  konusunda hizmet içi eğitime aldı



TOKİ"den yapılan açıklamaya göre, Ankara"da bir turistik tesiste yapılan  hizmetiçi eğitim toplantısına, Ankara, İstanbul ve İzmir"de görev yapan 52 şube  müdürü katılıyor.
               
Açıklamada, yoğun tempoyla hizmet sunan çalışanlara, hizmet akışının  iyileştirilmesi, hızlı iş yaşamının getirdiği her türlü sorunla başa çıkma  konusunda destekleyici bilgiler yanında, kişisel gelişimi sağlamaya yönelik,  'stres yönetimi, kriz yönetimi, kurumsal iletişim, anlaşmazlık yönetimi, zaman  ve toplantı yönetimi, diksiyon ve beden dili, topluluk önünde konuşma, liderlik  ve imaj' konularında dersler verildi. İki grup halinde yapılan seminerlere 3 gün sürecek.
               
Seminer programı hakkında bilgi veren  TOKİ  Personel Dairesi Başkanı  Mustafa Müderrisoğlu, iş yükünün artmasına rağmen hizmet kalitesinin düşmemesi  için hizmet içi eğitime özel önem verdiklerini belirterek, 'TOKİ, Türkiye"nin en  hızlı çalışan kurumlarından birisi. Yapılan işlerde hız, sağlamlık ve verim  kavramlarını bir arada tutabilmek için çalışanlarımızı kişisel gelişim kurslarına  aldık. Söz konusu kursları her kademe, yöneticiyi kapsayacak şekilde genişleterek  sürdürmek istiyoruz' dedi.
AA

Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler

TOKİ, şube müdürlerini eğitime aldı

Toplu Konut İdaresi (TOKİ), önümüzdeki yıl hizmet kalitesini iyileştirmek için, şube müdürlerini œkaliteli hizmet konusunda hizmet içi eğitime aldı.

Toplu Konut İdaresi (TOKİ), önümüzdeki yıl hizmet kalitesini iyileştirmek için, şube müdürlerini œkaliteli hizmet konusunda hizmet içi eğitime aldı. TOKİ"den yapılan açıklamaya göre, Ankara"da bir turistik tesiste yapılan hizmet içi eğitim toplantısına, Ankara, İstanbul ve İzmir"de görev yapan 52 şube müdürü katılıyor. Katılımcılara, hizmet akışının iyileştirilmesi, hızlı iş hayatının getirdiği her türlü sıkıntıyla başa çıkma konusunda destekleyici bilgiler yanında, kişisel gelişimi sağlamaya yönelik, œstres yönetimi, kriz yönetimi, kurumsal iletişim, diksiyon ve beden dili, topluluk önünde konuşma, liderlik ve imaj konularında dersler veriliyor. Seminerlerin üç gün süreceğini belirten TOKİ Personel Dairesi Başkanı Mustafa Müderrisoğlu, œTOKİ, Türkiye"nin en hızlı çalışan kurumlarından birisi. Yapılan işlerde hız, sağlamlık ve verim kavramlarını bir arada tutabilmek için çalışanlarımızı kişisel gelişim kurslarına aldık. Söz konusu kursları her kademe, yöneticiyi kapsayacak şekilde genişleterek sürdürmek istiyoruz dedi.
Türkiye


Geri Dön