Toksöz Spor, 2012 sonuna kadar 40 franchise verecek!
Dünyaca ünlü birçok spor markasının toptan satıcısı ve dağıtıcısı olan Toksöz Spor Malzemeleri, hedef büyüttü. Franchise mağazalar, grubun büyüme dinamosu olacak. Toksöz Spor, toplam 12 bin 500 metrekare kapalı alanda tüketicilere hizmet veriyor
Dünyaca ünlü birçok spor markasının toptan satıcısı ve dağıtıcısı olan Toksöz Spor Malzemeleri, hedef büyüttü. Halen sekiz mağazası olan Toksöz Spor, toplam 12 bin 500 metrekare kapalı alanda tüketicilere hizmet veriyor. Grup 2010 yılında belirlediği yeni büyüme stratejisi doğrultusunda altı adet franchise verdi. Bu franchise'larla birlikte toplam 14 mağaza ve 15 bin metrekare kapalı alana ulaşan grubun hedefi, 2012 sonuna kadar 40 franchise vermek. 2010 yılında yüzde 20 büyüme gerçekleştiren grubun 2011 yılında hedefi yüzde 30 büyüme ve çalışan sayısını 400 kişiye çıkarmak.
TEK çATIDA 110 MARKA
Tek bir çatı altında markaları toplamayı amaçlayan firma, Adidas, Nike, Arena, Head, JW, Reebok, Converse, Puma, N.B, Asics gibi büyük markalar dahil olmak üzere 110 marka ve 8.500 çeşit ürün barındırıyor. Grup, Arena'nın dünyanın en büyük oyuncak üreticisi Mattel ile yaptığı lisans anlaşmasıyla özel olarak hazırladığı Barbie ve Hot Wheels koleksiyonunu, İtalya'dan sonra Türkiye pazarında tüketicilerle buluşturdu. Arena tarafından spor yapanlar için özel olarak dizayn edilen Arena Activewear Tekstil Koleksiyonu'da İtalya'dan sonra ilk kez Toksöz Spor ile Türkiye pazarına sunuldu. Koleksiyon, spor yapanlar için özel olarak hafif kumaşlardan üretilen rahat kıyafetlerden oluşuyor.
Sabah