Perakende

Tudors 2023 yılında 500 mağazaya ulaşmayı hedefliyor!

Yaşar Ayaydın’ın 2011’de yarattığı gömlek markası Tudors, hızlı büyüyor. Türkiye ve 10 ülkede 189 mağazaya ulaşan Tudors’u dünya markası yapacaklarını belirten Ayaydın, "Hedefimiz 2023 yılında 500 mağazaya ulaşmak.” dedi.

AYAYDIN Tekstil Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Ayaydın, baba mesleği olan gömlekçiliği sürdürürken, 2011 yılında kardeşiyle izledikleri tarihi bir dönemi anlatan televizyon dizisinden esinlenerek Tudors markasını yarattı. Önce İstanbul ardından Anadolu’da mağazalaşmaya başladı. Türkiye’de hızla büyürken yurt dışını da ihmal etmedi ve büyümesini sınır ötesine taşıdı. Bugün Tudors yurt içi ve yurt dışında 189 mağazaya ulaştı.

 
Hedef 500 mağaza

 

Geçen yıl alt yapı çalışmalarına ağırlık verdiklerini söyleyen Yaşar Ayaydın, “Büyümemizi öz kaynaklarımızla başardık. Geçen yıl altyapı yatırımlarına ağırlık verdik. 2016 yılında agresif büyüme stratejisini hayata geçiriyoruz. Şimdiye kadar ağırlıklı olarak yaya trafiğinin yoğun olduğu caddeleri tercih ettik. Yeni dönemde müşterilerimizin ürünlerimize AVM’lerde de kolaylıkla ulaşmasını hedefliyoruz” diye konuştu.

 

Yurt dışından çok fazla franchise başvurusu aldıklarını kaydeden Ayaydın, “Yurt dışında 10 ülkede 33 mağazamız var. Bosna Hersek, Makedonya, Sırbistan, Irak, Dubai, Kosova, Karadağ, Kıbrıs, Polonya ve Almanya’da faaliyet gösteriyoruz. Ciromuzun yaklaşık yüzde 15’i yurt dışından geliyor” dedi.

 

Perakende sektöründe saygın bir yer edinmek olduğuna değinen Ayaydın, şöyle devam etti. “Bundan sonra öncelikli hedefimiz yurt dışı operasyonlarımızı hızlandıracağız. Yeni ülkelerle ilgili görüşmelerimiz devam ediyor. Türkiye’de de tüketicimizle bulaşabileceğimiz, Tudors’un marka değerine yakışır her noktada olmaya devam edeceğiz. Hedefimiz 2023 yılında 500 mağazaya ulaşmak.”

 

Rakiplerinin yarı fiyatı

 

UYGUN fiyatla moda ürünler sunduklarını belirten Yaşar Ayaydın, şöyle konuştu: “Amacımız yönetim ve organizasyon giderlerini en düşük düzeyde tutarak ihtiyaca ve günün modasına uygun kendi segmentinde kaliteden ödün vermeden ürünler sunmak. Bununla beraber kalitesi en yüksek gömleklerin dahi dünyadaki rakiplerimize göre neredeyse yarı fiyatına satıldığını söylemeliyim.”


Vatan