Perakende

Tudors 2023’te mağaza sayısını 500’e çıkaracak!

2020 hazır giyim sektörü için önemli hedeflerinin olduğu ve önceden planlamalarını yaptıkları bir sene yaşadıklarına dikkat çeken Tudors CEO'su Yaşar Ayaydın, pandemi sebebiyle hedeflerin sekteye uğradığını dile getirdi. Ayaydın, 2023’te mağaza sayısını 500’e çıkaracaklarını belirtti.

2020 hazır giyim sektörü için önemli hedeflerinin olduğu ve önceden planlamalarını yaptıkları bir sene yaşadıklarına dikkat çeken Tudors CEO'su Yaşar Ayaydın, pandemi sebebiyle hedeflerin sekteye uğradığını dile getirdi. 

Sabah'ta yer alan habere göre; Ayaydın, salgından dünyada ve Türkiye'de en çok etkilenen sektörün hazır giyim olduğuna vurgu yaparak, "Yıla çok iyi başlamıştık. Marttan sonra her şey altüst oldu. Devamında yaralarımızı sarmak için mağazalarımızı açtık. Ağustos-eylül döneminde ise çok kötü olarak değerlendiremeyiz. Ancak geçen yılın önüne de geçmiştir diyemeyiz. Ekimde toparlanma devam ediyor. Son iki ayda biraz daha toparlanıp yılı iyi kapatacağımıza inanıyorum" dedi. 

HEDEF DÜNYA MARKASI OLMAK

Tudors olarak tek hedeflerini 'dünyanın en önemli gömlek markası olmak' şeklinde belirlediklerine vurgu yapan Ayaydın, "2023'te 500 mağazaya çıkmayı düşünüyoruz. Dünyada çok sevilen bir marka yüzü olan Can Yaman'la anlaştık. Bu sebeple aşırı talep alıyoruz. Ancak fiziki anlamda bir geliş gidiş yapamıyoruz o yüzden marka sayımızı ve ihracat rakamlarımızı artıramıyoruz" diye konuştu.

Türkiye'de 190, yurtdışında ise 51 mağaza sayısına ulaştıklarını dile getiren Ayaydın, "14 ülkede operasyon halindeyiz. Çok fazla başvuru var yurt dışından. Bunları değerlendiriyoruz. Önemli gruplar var içlerinde. Bir yerlere gelmek istiyoruz. Ama ulaşımın bile çok zor olduğu bir dönemde ticari ilişkilerin kurulması zor açıkçası. Bunun için biraz daha zamana ihtiyacımız var" açıklamasında bulundu.