25 / 12 / 2024

Turkcell Global Bilgi Sivas'ta yeni çağrı merkezi açtı!

Turkcell Global Bilgi Sivas'ta yeni çağrı merkezi açtı!

Turkcell Global Bilgi, Sivas’ta resmi açılışını yaptığı yeni çağrı merkezi ile son bir yıl içerisinde Anadolu’da 6 çağrı merkezi açarak, yurtiçindeki toplam lokasyon sayısını 16’ya çıkardı....



Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, öncülük ettiği Anadolu yatırımlarına Alonet Bilgi Teknolojileri A.Ş. işbirliği ile bir yenisini daha ekledi. Son bir yıl içerisinde Van, Gaziantep, Şanlıurfa, Karabük ve Trabzon’da gerçekleştirdiği yatırımlarına Sivas’taki çağrı merkezini de ekleyerek ülke istihdamına katkı sağlamaya devam eden Turkcell Global Bilgi bu yeni yatırımı ile Sivas’ta toplam 300 kişiye yeni iş imkanı sundu. Merkez, Turkcell bireysel müşterilerine hizmet veriyor.


Yeni çağrı merkezinin resmi açılışı, 11 Mayıs Cumartesi günü, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin, Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, Sivas Valisi Zübeyir Kemelek, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv,Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan ve Alonet Bilgi Teknolojileri A.Ş.’nin sahibi Murat Dursun’un katılımıyla gerçekleşti.


Ciliv: “Sektörün yatırımlarını Anadolu’ya yönlendirmesinde öncü olduk”


Yerel yönetimin, halkın ve basının yoğun ilgisiyle açılan çağrı merkezinin açılış töreninde konuşan Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, iyi niyetle ve büyük bir gayretle gerçekleştirdikleri yatırımlar sayesinde ülke istihdamına katkı sağlamaya devam ettiklerini söyledi. İnsanların ve kurumların hayatında teknolojiyle ve sunulan hizmetle fark yarattıklarını belirten Süreyya Ciliv, “Bugün yurt içinde 16, yurt dışında ise 5 olmak üzere toplam 21 çağrı merkezimizle müşterilerimize en iyiyi sunma çabasındayız. Sektörün yatırımlarını Anadolu’ya yönlendirmesinde öncü olan şirketimiz, son bir yılda ardı ardına ülkemizin dört bir tarafına çağrı merkezleri açarak çok önemli istihdam alanları yarattı. Şimdi de Sivas’ta önemli bir yatırıma imza atmaktan, Sivaslı hemşerilerimizin hayatına katkı sağlamaktan ötürü son derece mutluyuz. Yeni çağrı merkezimizin Sivas halkına ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.


Çalışanların yüzde 71’i kadın


Aylık ortalama 1 milyon 115 bin dakika görüşmenin yapıldığı ve 300 bin çağrının karşılandığı Sivas Çağrı Merkezi’nde çalışanların yaş ortalaması 28, yüzde 71’i ise kadın. Bu oran, yüzde 22’lerde seyreden kadın istihdamı ile dünya ülkeleri arasında geride yer alan Türkiye için çok önemli bir oran teşkil ediyor. Çağrı merkezi çalışanlarının % 18’i lise, % 44’ü önlisans, % 38’i de lisans mezunlarından oluşuyor.


Geri Dön