25 / 12 / 2024

UFO, Mikatronik ısıtıcı ile kombiye rakip olacak!

UFO, Mikatronik ısıtıcı ile kombiye rakip olacak!

24. Zuchex Uluslararası Züccaciye&Hediyelik Eşya ve Elektrikli Ev Gereçleri Fuarı’nda mikatronik teknolojili ısıtıcısını tanıtan UFO, infrared ısıtıcı sektöründeki liderliğini Ar-Ge yatırımları ve yenilikçi vizyonu ile sürdürmeye devam ediyor.




Fuara bu yıl dördüncü kez katılan UFO, 650 metrekarelik alanda hayatı kolaylaştıran yenilikçi ürünlerini tüketicilerle buluşturuyor. Fuarda en çok ilgiyi ise UFO’nun mikatronik teknolojili dikey konumlandırılan ısıtıcısı görüyor.


Teknoloji anlamında kendisini geliştirmeyi ve yenilikler sunmayı hedefleyen UFO, oluşturduğu benzersiz bir teknoloji olan Mikatronik Teknolojisi ile 3 kat daha uzun ömürlü yeni dikey ısıtıcıları tüketicisiyle buluşturuyor. Aynı zamanda çift güvenlik sistemine sahip bu ürünler, can ve mal güvenliği noktasında tüketiciye ayrıcalıklar sağlıyor. Taşınabilir, hafif ve estetik olan bu yeni ürün, daha kaba ayaklı ve ağır olan, kış bittiğinde kaldırma veya saklama sıkıntısı yaratan cihazlara göre çok daha avantajlı.


3 KAT UZUN ÖMÜRLÜ


UFO Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Yeşil, dünyada ilk defa UFO tarafından geliştirilen Mikatronik Teknolojisi ile daha önce infrared ısıtıcılar ile yakalanan başarıyı bu yeni ürün ile sürdüreceklerini belirtti.  Sn. Yeşil, “Benzersiz bir teknoloji ile 3 kat daha uzun ömürlü dikey ısıtıcıları pazara sunmanın ayrıcalığını ve keyfini yaşıyoruz.  


Mikatronik Teknoloji’de nano boyutlarda kapladığımız direnç teli, yine UFO olarak geliştirdiğimiz 4 Eksenli Tetragonal Sarım Sistemi ile sararak filamentin 3 kat daha uzun ömürlü olmasını sağladık.


Mikatronik Teknolojisine yönelik AR-Ge çalışmalarımız ve yatırımlarımız devam ediyor, geçmiş birikimlerimize, bilgi birikimimize bağlı teknolojinin gelişmesiyle de ürünlerimizin katma değerini arttırdık. 3 milyon dolara yakın bir yatırım öngörümüz mevcut. Genel olarak toplam yatırımlar içerisinde yüzde 30-40 oranında payı ARGE’ye ayırıyoruz. Mikatronik teknolojiye sahip ürünlerimizin 2 yıl içinde satışlarımızın yüzde 80’ine hakim olacağını düşünüyoruz. 3 yıl içinde 1 milyon adet ürün satmayı planlıyoruz. Bu sene Türkiye’de, önümüzdeki yıl yurt dışında satışı gerçekleştirilecektir. 3 yıl sonra üretimimizin yüzde 60’nini yurt dışı satışlarının oluşturmasını hedefliyoruz” diye konuştu.


“32 ülkeye ihracatlarımız devam etmekte”


UFO’nun tüm dünya pazarına hitap eden bir marka olduğunun altını çizen Sn. Yeşil, geliştirdiği teknolojiler ve AR-GE yatırımları doğrultusunda yurtdışından birçok teklif aldıklarını, şu anda da yurt dışında çok güçlü partnerleri ile yola devam ettiklerini belirtti.  Yeşil, “32 ülkeye ihracatlarımız devam etmekte. Yurt içinde yaklaşık 3000 noktada satışlarımız mevcut. UFO markasına katma değer sağlayacak güçlü partnerler ve bayilikler ile yola devam ediyoruz. Yurtdışında (ABD, AB ülkeleri gibi gelişmiş ülkelerde) insanların UFO ile ısınmalarından gurur duyuyoruz” dedi.


Ar-Ge, UFO’nın bel kemiği konumunda


Abdullah Yeşil, işletmelerin devamlı yenilik yaparak sürekli, düzenli ve kararlı büyümeyi sağlaması gerektiğini de şu sözleriyle vurguladı; ” Ar-Ge şirketlerin bel kemiği konumundadır. Bu anlamda şirket olarak Ar-Ge çalışmalarına önem vermekte ve hızlı adımlar atma yolunda çalışmalar sürdürmekteyiz. Ar-Ge ve inovasyon konusunda amacımız; müşteri memnuniyetini ve sağlığını ön planda tutarak yenilikçi olmak, bilgiyi ve teknolojiyi en doğru şekilde kullanmak, üretim, zaman, maliyet verimliliğini arttırmak, çevre sağlığını gözetmek olacaktır”



Bugün


Geri Dön