Uprise Elite kapışılıyor! Kura yok!
Teknik Yapı'nın Kartal'da yapımına başladığı 704 dairelik Uprise Elite projesinin yüzde 55'si ilk ay içinde satıldı.
Satış rakamında yakalanan başarının arkasında, marka gücünün yanı sıra satış ve pazarlamada uygulanan örnek daire konsepti de büyük pay sahibi oldu. Teknik Yapı adının marka olmasındaki en önemli etkenlerinden birinin müşteri memnuniyeti olduğunun altını çizen Teknik Yapı Başkan Yardımcısı Umut Durbakayım, "Teknik Yapı, müşterilerine sunduğu hizmetler ve ürünlerle aranılan-bilinen marka oldu. Bire bir ölçeğindeki örnek daire uygulaması gibi müşteri beğenisini kazanan her yeni hizmet, bu marka gücünü biraz daha artırdı" açıklamasını yaptı.
"Kuşkusuz konut seçimini etkileyen en önemli unsurları yapımcı firmanın referansları, daha önce yaptıkları işler ve müşteri memnuniyetine verilen değerdir" diyen Umut Durbakayım, Teknik Yapı'nın bu çıtayı biraz daha yükselttiğini ifade etti. Uphill Court projelerinde olduğu gibi, müşteriye sunulan büyük projelerde bire bir örnek dairenin yapıldığını dile getiren Umut Durbakayım, bu geleneğin temeline kazma atıldığı andan Uprise Elite'te de sürdürüldüğünü kaydetti.
Örnek dairenin, projenin satışa sunulduğu gün hazırlandığını belirten Umut Durbakayım, "Her ne kadar Uprise Elite projesini tercih eden insanlar, Teknik Yapı markası için gelmiş olsalar da, onlara sahip olacakları ürünü tam olarak görmelerini, dairenin içini bizzat gezmelerini istedik. İnsanlara hayal değil, gerçek sattığımızı göstermeye çalıştık. 2005 yılındaki furya ile birlikte `maketten satış' şeklinde yeni bir satış tekniği ortaya çıktı. Firmalar maket vasıtasıyla projelerinin arsa üzerindeki konumunu, binaların estetiğini ve açılarını, dairelerin cephelerinin nasıl olduğunu, dairelerin sosyal tesislere yakınlığını, yeşil alanın durumunu, otopark pozisyonunu daha net gösterme imkanı buldular. Biz bu pazarlama yöntemini bir adım daha ileri götürerek, insanların nasıl bir daire oturacağını her ayrıntısıyla gerçek olan bir ortam hazırladık" diyerek örnek dairenin yapılma amacını dile getirdi.
Örnek daire, projedeki tüm diğer dairelerde kullanılan tüm malzemelerin birebir kullanılmasıyla oluşturuldu. Parkeden armatüre, ankastre üründen doğramaya kadar kullanılan tüm donanımların orijinali kullanıldı. Böylece, müşterilerin karar sürecini daha çabuklaştı, zihinlerindeki tüm soruları cevaplandı. Profesyonel iç mimarın hazırladığı dekorasyon ve iç tasarımlar ise daire sahiplerine farklı alternatifler için yol gösterdi.
Çelik gövdeli Mul-T-lock marka çelik kapıdan girilen örnek dairenin tüm duvarları saten su bazlı boya ile renklendirildi. Düz ahşap kaplamalı iç kapıların açıldığı her oda içinde ayrı bir kalite koleksiyonunu barındırıyor. Ariston marka ocak, fırın, bulaşık makinesi, davlumbazdan oluşan ankastre ürünlerin bulunduğu mutfağa antre, banyo ve tuvaletlerde olduğu gibi İtalyan Iris, Ricchetti marka seramik döşendi. Hilton tipi lavabo dolabının bulunduğu banyoları Vitra vitrifiye ile Artema armatür tamamladı. Örnek dairenin gerçeğe yakın olması için en ince ayrıntı bile ihmal edilmedi. Kitaplıklarda günümüzün en çok okunan orijinal eserleri, videoluklarda en çok izlenen DVD'ler ve banyolarda da gerçek temizlik, bakım ürünleri kullanıldı.
0216 386 15 55