Vanucci, yurt dışına açılıyor
Sinpaş Grubu kuruluşu Prodek'in 2005 yılında oluşturduğu mutfak ve banyo mobilyaları markası Vanucci,bayilik anlaşmalarıyla yurt dışına açıldı
Vanucci Kurucusu Ömer Güzgeren, AA muhabirinin sorularını yanıtlarken, alanlarında "Türkiye'nin en iyi markası" olarak yerleşip sonra "dünya markası olma yolculuğu"na çıkmaya karar verdiklerinin altını çizdi. Pazara çıktıkların günden bu yana ciddi oranda gelişme sağladıklarını ve bu yıldan itibaren yurt dışı ataklarını artırdıklarını ifade eden Güzgeren, katma değeri olan dizayn ve kaliteli mutfak üretimiyle, ucuz mutfak üretiminden ayrıştıklarını belirterek, şunları anlattı: "Dolayısıyla krizden etkilenmedik, tam tersi büyüyerek çıktık. Mutfak modelleri başka markalarda olan tarzda değil. Her kategoride mutfağımız var. Biz, farklı mutfaklar üretiyoruz ancak pahalı ve ulaşılması zor olan bir marka değiliz. Boya, cila ve teknoloji yatırımı yaptık. Çok seri üretim yapabiliyoruz. İtalyan estetiği, Alman fonksiyonelliği, Türk kültürü, ustalarımız ve teknoloji yatırımıyla farklı mutfaklar üretiyoruz." İşlerinin sadece teknoloji yatırımıyla yapılamayacağına dikkati çeken Güzgeren, "Aynı zamanda know-how var. Şu anda bizim yaptığımız yatırıma karar verip bu işe girse bir yatırımcı, sonucunu alması 3 yıl sürer" diye konuştu.
İRAN'A ÇİFT MUTFAKLI PROJE
Ömer Güzgeren, KKTC, Katar, Cezayir, Azerbaycan ve Libya'da bayilik anlaşmasını yaparak, iş ortakları edindiklerini ve yurt dışında bayilik sayılarının 5'e ulaştığına, gelişmekte olan ülkelerin önemli pazar olduğuna işaret ederek, "Bayileşme ve ortaklık yapımızı sürdürmeye devam edeceğiz. Gelişmekte olan ülkelerden ürünlerimize talep çok ciddi talep var. Bu talebin artarak devam edeceğini düşünüyoruz" dedi. Pazar araştırmasından sonra gelen taleplere göre yeni modeller üretip, o pazarlara ek modellerle girdiklerini vurgulayan Güzgeren, Azerbaycan'dan daha ağır, klasik modeller, Arap ülkelerinden daha özel tasarımlar talep edildiğini
söyledi. Güzgeren, hazır modülasyon sistemleri üzerine, her türlü müşteri talebini karşılamalarının, ayırt edici özellikleri olduğunun ve pazara yönelik özel çalışma yaptıklarının altını çizerek, ülke kültürlerine yönelik esnek yapıda hareket edebilmek gerektiğine işaret etti. Güzgeren, şu örneği verdi: "İran'a çift mutfaklı projeler yaptık. İlk talep geldiğinde çok şaşırdık. Bir evde iki tane üzerlerinde aynı cihazlar bulunan mutfak ve aralarında cam bölme... Gösterişi çok sevdikleri için mutfakların birinde yemek pişiriyorlar ve arada cam bölme olduğu için koku diğer tarafa geçmiyor. Yemek kokularının geçmediği salonda sadece sunum veya en fazla ısıtma işlemi
yapıyorlar." Bayilik sayısını Türkiye'de Haziran sonuna kadar 35'e, yıl sonuna kadar da 50'ye çıkarmayı, yurt dışında yıl sonuna kadar 10'a tamamlamayı öngördüklerini ifade eden Güzgeren, "Yılı, yurt içi ve yurt dışı 50 bayi kesin olmak üzere sonuçlandırmayı düşünüyoruz. Yurt dışında 10 ayrı ülkede 10 ayrı bayi olacak"
diye konuştu.
"TÜRKİYE'DEKİ TÜKETİCİNİN BEĞENMESİ ZOR"
Ömer Güzgeren, Türkiye'deki tüketici yapısına ilişkin olarak, "Tecrübelerimiz gösterdi ki, ekonomik durumu alt düzeyde olan insanlar bile mutfak, banyo ve mobilyaya ciddi paralar ayırabiliyor, ekonomik sınırlarını sonuna kadar zorlayıp vadeli alımlar yapabiliyor" değerlendirmesinde bulundu. Aynı zamanda, tüketicileri "beğenmesi zor", "zevkli", "araştıran", "verdiği paranın karşılığını almak isteyen" biçiminde tanımlayan Güzgeren, Avrupa'da ve dünyada bu yılın eğilimlerinin doğal ve lake malzemeler olduğunu hatırlatarak, bundan sonraki 2-3 yıl doğal kaplamalı ve cilalı malzemelerin ön planda olacağını düşündüklerini belirtti.
AA
--
Vanucci Mobilya, yurtdışına açıldı
Sinpaş Grubu kuruluşu Prodek'in 2005 yılında oluşturduğu mutfak ve banyo mobilyaları markası Vanucci, bayilik anlaşmalarıyla yurtdışına açıldı.
Markanın kurucusu Ömer Güzgeren, pazara çıktıkları günden bu yana ciddi oranda gelişme sağladıklarını ve bu yıldan itibaren yurtdışı ataklarını artırdıklarını ifade etti. Güzgeren, katma değeri olan dizayn ve kaliteli mutfak üretimiyle, ucuz mutfak üretiminden ayrıştıklarını belirterek, "Dolayısıyla krizden etkilenmedik, tam tersi büyüyerek çıktık." açıklamasını yaptı.
Zaman
Vanucci bayilerle dışarıya açıldı
SİNPAŞ Grubu kuruluşu Prodek'in 2005 yılında oluşturduğu mutfak ve banyo mobilyaları markası Vanucci, bayilik anlaşmalarıyla yurt dışına açıldı. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Katar, Cezayir, Azerbaycan ve Libya'da bayilik anlaşmasını yapan şirket, yılsonuna kadar yurtiçinde 50, yurt dışında 10 bayiye ulaşmayı planlıyor. Vanucci Kurucusu Ömer Güzgeren, gelişmekte olan ülkelerden ürünlerine çok ciddi talep olduğunu, bu talebin artarak devam edeceğini düşündüklerini kaydetti.
Sabah
Sinpaş'ın mutfak markası Vanucci dünyaya açıldı
Sinpaş Grubu kuruluşu Prodek'in 2005 yılında oluşturduğu mutfak ve banyo mobilyaları markası Vanucci, bayilik anlaşmalarıyla yurt dışına açıldı.
Vanucci Kurucusu Ömer Güzgeren, alanında `Türkiye'nin en iyi markası' olarak yerleşip sonra `dünya markası olma yolculuğu'na çıkmaya karar verdiklerinin altını çizdi. Ömer Güzgeren, KKTC, Katar, Cezayir, Azerbaycan ve Libya'da bayilik anlaşmasını yaparak, iş ortakları edindiklerini ve yurt dışında bayilik sayılarının 5'e ulaştığına, gelişmekte olan ülkelerin önemli pazar olduğuna işaret ederek, "Bayileşme ve ortaklık yapımızı sürdürmeye devam edeceğiz. Gelişmekte olan ülkelerden ürünlerimize talep çok ciddi talep var" dedi. Ömer Güzgezen bayilik sayısını Türkiye'de Haziran sonuna kadar 35'e, yıl sonuna kadar da 50'ye çıkarmayı, yurt dışında yıl sonuna kadar 10'a tamamlamayı öngördüklerini ifade etti.
Star