Vestel, sıradışı Sevgililer Günü kampanyasıyla Vestel almayın diyor!
Vestel, Sevgililer Günü’ne özel 360 derece entegre kampanyası “ 14 Şubat’ta Ne Alınmaz?” ile erkekleri Sevgililer Gününde daha romantik jestler yapmaları için teşvik ediyor..
Vestel, Sevgililer Günü’ne özel 360 derece entegre kampanyası “14 Şubat’ta Ne Alınmaz?” ile erkekleri Sevgililer Gününde daha romantik jestler yapmaları için teşvik ediyor ve tüketicilerine bu özel günde beni almayın diyen ilk marka oluyor. Vestel ütülerde yüzde 15 indirim kampanyasını 15 Şubat’tan itibaren başlatan Vestel, Sevgililer Günü ruhuna uygun hediyelere yer açıyor.
Vestel, “14 Şubat’ta Ne Alınmaz?” kampanyasıyla kadınların Sevgililer Günü’nde romantik ve kendilerini özel hissettirecek jestler beklediğinin altını çiziyor. Kadınların hislerine tercüman olan Vestel, yüzde 15 indirim kampanyasını 15 Şubat’tan itibaren başlatarak kampanya mesajını pekiştiriyor. Televizyon, gazete, sinema, outdoor, basın, radyo, sosyal medya ve online mecralarda aynı anda boy gösterecek bu kampanya, Sevgililer Günü’nde küçük ev aletlerini bir hediye seçeneği olmaktan çıkarıyor.
Dost teknoloji Vestel’in “14 Şubat’ta Ne Alınmaz?” reklam filminde sevgilisine ütü hediye eden bir erkeğin komik hikâyesini sevgilisinin balonlarla yaptığı sürprizle heyecanlanan kadının ütü hediyesi karşısında yaşadığı şaşkınlık ve hayal kırıklığı ile anlatıyor.
Sıradışı Sevgililer Günü kampanyasının ruhu sosyal medyada #14ŞubattaNeAlınmaz hashtag’i ile vurgulanıyor. Bu hashtag altında kendi hikâyelerini yazan, yorumlayan sosyal medya kullanıcıları, Facebook’ta da kampanyanın eğlenceli içeriklerini arkadaşlarıyla paylaşıyor.
Online- offline entegre mecra kullanımının başarılı bir örneği olan kampanya kapsamında, offline mecra kullanımlarında da #14ŞubattaNeAlınmaz hashtag’i destekleniyor. Youtube’a özel hazırlanan etkileşimli video ve çeşitli internet sitelerinde yer alan banner çalışmaları ile erkekler, Sevgililer Günü’nün ruhuna uygun önerilerin yer aldığı Vestel internet sitesine yönlendiriliyor.