İnşaat Malzemeleri

W İstanbul Oteli toplantı turizmine adım attı

W İstanbul Oteli, 1 milyon euroluk yatırımla toplantı turizmine adım attı

Bilgili Holding tarafından Akaretler'de hayata geçirilen Sıraevler projesinin içinde yer alan W İstanbul Hotel, toplantı ve kongre turizmine adım attı. Akaretler'de Bilgili Holding'in merkez binası olarak kullanılan binanın alt bölümü 1 milyon euroluk yatırımla butik toplantı salonlarına dönüştürüldü. Marka, dört salonda toplam 180'e yakın misafiri ağırlayabilen W İstanbul Studios ile toplantı turizminde yeni bir akıma öncülük edecek.

PATLANGAÇ PATLATACAK
Sıkıcı toplantıları, eğlenceli ve beyin fırtınalarının yapıldığı organizasyonlara çevirmeyi amaçlayan toplantı salonlarında Sensory Set-Up (Duyusal Düzen) ile katılımcıların görsel ve işitsel duyularına hitap ederek toplantılar sırasındaki yaratıcılıklarını artıracak. Sensory et-Up düzeninde katılımcılar toplantı salonlarında farklı bir masa düzeni karşılıyor. Toplantı süresinde katılımcıların sıkılmaması için toplantı masalarını üstünde patlangaçlar yer alıyor. Bunun yanı sıra katılımcıların yaratıcılığını artırmak için masaların üstüne stres topu ya da "tangle" adı verilen stres düğümleri çevrilerek koyuluyor.

DÜĞÜMÜ ÇÖZ YARATICI OL
Patlangaçlar patlatan ya da stress düğümleri çözülerek toplantılardaki yaratıcılık artırılıyor. Bu arada toplantı salonlarında katılımcıların masalarının üstüne plastik şişede su konulmuyor. Bunun yerine içinde meyve taneciklerinin bulunduğu cam sürahiler içinde sunuluyor. W İstanbul Genel Müdürü Roman Goetsch, W İstanbul Studios'da görsel ve işitsel öğeleri ön plana çıkaracaklarını söyledi. Toplantı salonlarında doğal bir mimari kullandıklarına da değinen Goetsch, taş ve ahşap malzemeler ile salonlarda konsantrasyonu ve yaratıcılığı artıracak malzemeler kullandıklarını kaydetti.

'BUTİK TOPLANTILARI ALACAĞIZ'
Goetsch, butik toplantılara ev sahipliği yapmak olduğunu söyleyerek "Sayıdan çok kaliteye odaklandık" dedi. Toplantı salonlarının otelin içinde olmamasının avantaj olduğunu söyleyen Goetsch, misafirlerin W İstanbul müziği eşliğinde toplantı salonlarına yürüyeceğini söyledi.

DOĞAL ORTAM YARATILDI
W İstanbul Studios ile toplantı salınlarında insanların göjrsel ve işitsel duyularına hitap edildi. Goetsch bu amaçla mimaride ahşap ve taş gibi haturel malzemeleri kullandıklarını belirtti. Tüm malzemelerin yurtdışından geldiğine de dikket çeken Goetsch yatırım tutarının bu nedenle 1 milyon euroya çıktığını söyledi

MARKA TANINIRLIĞINA ODAKLANDIK
2009 yılının doluluktan çok W İstanbul'un marka tanınırlığına katkısı olduğunu söyleyen Goetsch, "Gerek mimarimiz gerekse konseptimizle daha çok kış oteliyiz" dedi. Ortalama oda fiyatlarının 300 eurodan başladığını söyleyen Goetsch, krizde fiyat düşürmek yerine misafirleri standart odadan suitlere geçirmek gibi yöntemler denediklerini söyledi. "Fantastik doluluk oranlarına ulaşmadık" diyen Goetsch "Ancak beklentimizi karşılayacak dolulukları yakaladık" dedi.
Dilek Taş/Sabah