Zafer Kurşun: Sosyete İstinye Park'ı sevdi
İstinye Park'ın ortaklarından Zafer Kurşun, sosyetenin AVM'yi ziyaret etmesinin strateji olmadığını söyledi
Son dönemde içinde bulunan lüks restoranlar ve lüks mağazalar nedeniyle Bebek ve yazdan kalma Türkbükü görüntülerinden sonra sosyetenin en çok zaman geçirdiği mekanlardan biri haline gelen İstinye Park'ın yatırımcısı Orjin Grup ortaklarından Zafer Kurşun, "Biz böyle bir algı yaratmak için hiçbir çaba harcamadık, herhangi bir şekilde bir sürece müdahale etmedik. Bir baktık AVM'nin kapısında magazin muhabirleri üs kurmuş" dedi. Geçen yıla gore kapı girişinde yüzde 25, cirolarda ise yüzde 35 artış yakaladıklarını dile getiren Kurşun, "Hem yabancı turist hem de sosyete bizi sevdi. Durumdan gayet memnunuz" dedi.
BİR AVM DAHA OLMAZ
"Çabuk in olan çabuk out olur. Bunun da farkındayız. O yüzden biz ilk başladığımız gibi hem üst hem orta gelirlileri içine alan bir AVM olacağız dedik. Bu stratejimizden ödün vermeyeceğiz" diyen Kurşun, önemli olanın bu ilgiyi uzun süreye yaymak olduğunu söyledi. Bir AVM projesinin içinde daha olmak istemediklerini, farklı inşaat projeleriyle ilgileneceklerini dile getiren Kurşun, "6 yıldızlı bir proje olmadığı sürece AVM projesine girmeyiz. İstinye Park bize yeter" dedi.
EN ÇOK MASA RESTORAN İSİM YAPTI
Sosyete en çok yeme içme alanlarında zaman geçiriyor. İstinye Park'ın en çok konuşulan kısmı D&G, Dior, Ferre gibi markaların yan yana sıralandığı 'Park' bölümü. Bu bölümün tam ortasındaki Masa ise magazin muhabirlerinin en rahat malzeme çıkardığı restoran konumuna geldi. Armani Cafe, Rainforest, Borsa, The House Cafe ve Günaydın restoranları da A gelir grubunu kendine çekmeyi başarıyor.
Pınar Çelik/Sabah