2022’de en çok onlar kazandı! İşte en değerli 10 marka!
Önde gelen danışmanlık şirketlerinden biri olan Interbrand, geleneksel en değerli markalar listesini yayınladı. Her sene dünyanın en değerli 100 markasını liste halinde açıklayan Interbrand'in 2022 yılı listesi de belli oldu. İşte dünyanın en değerli markası…
Dünyaca ünlü danışmanlık şirketi Interbrand, her sene olduğu gibi bu sene de dünyanın en değerli markaları listesini paylaştı. Bakalım 2022 yılında en çok hangi markalar değer kazandı, hangi markalar zirveye yaklaştı. İşte dünyanın en değerli 10 markası…
10. NIKE
Spora az da olsa ilgisi olanların gözdesi olan hazır giyim markası Nike, 50,289 milyar dolarla listede 10. Sırada. Geçen yıla göre şirketin değeri %18 oranında arttı.
9. DISNEY
Bu sene Türkiye pazarına hızlı bir giriş yapan ve tanıtımda masraftan kaçınmayan, her geçen gün daha da yakından tanımaya başladığımız Disney Plus, 50,325 milyar dolar ile dokuzuncu sırada. Şirketin değeri geçen yıla göre %14 oranında yükseldi.
8. MERCEDES BENZ
Lüks otomobil denince herkesin aklına ilk isimlerden olan Mercedes Benz, 56,103 milyar dolar ile sekizinci oldu. Şirketin değeri geçen yıla göre %10 oranında arttı.
7. COCA COLA
Zararları gündemden düşmese de içerken suçluluk hissettirse de dünyanın en büyük içecek şirketlerinden olan Coca-Cola, 57,535 milyar dolar ile yedinci sırada. Paylaşılan verilere göre şirketin değeri geçen yıl ile aynı seviyede…
6. TOYOTA
Dünyanın en büyük otomotiv şirketi olarak bilinen Toyota, 59,757 milyar dolar ile altıncı oldu. Şirketin değeri 2021 yılına kıyasla %10 arttı.