Akçansa en çok satış yapan bayilerini ödüllendirdi!
Akçansa’ nın Geleneksel İş Ortakları Buluşması, Sabancı Holding Çimento Grup Başkanı ve Akçansa Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Göçmen ve 200’e yakın iş ortağının katılımıyla gerçekleştirildi.
Geleneksel İş Ortakları Buluşması’nda geçen yıl en iyi satış yapan bayiler ödüllendirilirken, 2014 yılına ilişkin hedefler iş ortaklarıyla paylaşıldı.
Türkiye’nin lider yapı malzemeleri şirketi Akçansa’nın Geleneksel İş Ortakları Buluşması, 17 Şubat Pazartesi günü WOW İstanbul Hotel’de gerçekleştirildi. Toplantıda Sabancı Holding Çimento Grup Başkanı ve Akçansa Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Göçmen ve Akçansa Genel Müdürü Hakan Gürdal, dünyada ve Türkiye’de çimento sektöründeki gelişmeler hakkında değerlendirmelerde bulunurken, 2014 yılına ilişkin hedefler de iş ortaklarıyla paylaşıldı.
Göçmen’den yatırım çağrısı
Sabancı Holding Çimento Grup Başkanı ve Akçansa Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Göçmen İş Ortakları Buluşması’nda, Türkiye’nin genç nüfusu, yükselen milli geliri, talep artışı gibi unsurlar nedeniyle bölgesinde potansiyeli yüksek bir ülke olarak ön plana çıktığını vurguladı. Göçmen, “Bu ülkenin geleceğine daha fazla yatırım yapmalı, daha fazla yatırım yapılmasını sağlamalıyız” diyerek, iş ortaklarına da yatırım yapmaları çağrısında bulundu.
Müşteri odaklı yaklaşım meyvesini bağlılık artışıyla alıyor
Akçansa Genel Müdürü Hakan Gürdal ise Akçansa’nın müşterilerini iş ortağı olarak konumlandırdığını ve en önemli paydaşlarından biri olarak gördüğünü kaydetti. Gürdal, “Bugün lider koltuğunda oturmamızda her bir iş ortağımızın önemli katkısının bulunduğunun bilinciyle iş ortaklarımızı %100 Akçansalı çatısı altında topladık. İşimizi geleceğe taşıyacağı inancıyla iş ortaklarımızın yeni nesil temsilcileriyle ‘Geleceğin Liderleri’ buluşmaları gerçekleştiriyoruz. Bayilerle birlikte karar verme mantığı üzerine kurulu olan Bayi Konseyi’ni hayata geçirdik. Yine yapı malzemesi sektöründe fark yaratan bir işe imza atarak, Yapı Club Kartı’nı uygulamaya koyduk. Yapı Club Kart’ın en önemli özelliği, farklı markaları ve onların bayilerini, iş ortaklarını da bir araya getirerek geniş bir ağ oluşturmaktır” şeklinde konuştu.
Gürdal, müşteriyi işin odak noktasına koyan bu anlayışın meyvesini, çimento müşterilerinin bağlılık seviyesinde 2013 yılında 5 puan, bayiler segmentinde ise 8 puan artışla aldıklarını vurguladı.
Sürdürülebilirlik anlayışını üretimden satışa, pazarlamadan satış sonrasına kadar tüm iş süreçlerine entegre ettiklerini kaydeden Gürdal, “Karbon Saydamlık Projesi tarafından yayımlanan 2013 İklim Değişikliği Raporu’nda, iklim değişikliğiyle mücadelede en saydam şirketler arasında gösterildik. 2013 İSO Çevre Ödülleri kapsamında çevreci ve inovatif ürün kategorisinde, çevre dostu ürünü ‘Safkan Çimento’ ile ödüle layık görüldük. Yine Safkan Çimento ve Türkiye’de en yaygın kullanılan çimento tipi olan CEM I 42.5R için Çevre Etiketi almayı başararak, sektörümüzde ciddi anlamda fark yarattık” dedi.
Toplantıda ayrıca “2013’ün Yıldızları” ödül töreni de gerçekleştirildi. Törende, 2013 yılında bölgelerinde en çok satış gerçekleştiren ve zamanında ödeme yapan bayilere plaketleri takdim edildi.