13 / 11 / 2024

ALDAŞ, Antalya Döşemealtı ve Konyaaltı'na atıksu şebekesi yaptıracak!

ALDAŞ, Antalya Döşemealtı ve Konyaaltı'na atıksu şebekesi yaptıracak!

Antalya Su ve Atık Su İdaresi Genel Müdürlüğü, Döşemealtı ve Konyaaltı bölgelerinde kanalizasyon şebeke ve kolektör yaptırmak üzere ihale düzenledi




İller Bankası ile Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankası’ndan temin edilen kredi ile yaptırılacak şebeke hattının için ihale dokümanları ALDAŞ Altyapı Yönetimi Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. Ve Tic. A.Ş. Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11, Antalya adresinden temin edilebilir. İhale başvurularının 30 Mayıs 2012, saat 14:00’e kadar teslim ilgili adrese temin edilmesi gerekiyor.

Detaylar şöyle:

İHALEYE DAVET (İD)
Antalya Su ve Atık Su İdaresi Genel Müdürlüğünden:
TÜRKİYE CUMHURİYETİ
BELEDİYE HİZMETLERİ PROJESİ - EK FİNANSMAN
Kredi No: 7885-TU
Alt Kredi: 14

ANTALYA SU VE ATIK SU İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
KEPEZ, DÖŞEMEALTI VE KONYAALTI BÖLGELERİNDE KANALİZASYON
ŞEBEKE VE KOLEKTÖR İNŞAATI İŞİ (ASAT 2-W6)

1. Bu İhaleye Davet, bu projeyle ilgili olarak, Development Business dergisinde 12 Mayıs 2010 da yayınlanan Genel İhale İlanına müteakip hazırlanmıştır.
2. İller Bankası, Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankasından (IBRD) Belediye Hizmetleri Projesi-Ek Kredinin maliyetlerinin karşılanması için bir kredi almıştır. İller Bankası, "Antalya İçmesuyu ve Kanalizasyon Projesi" için bu kredinin bir kısmını Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğü'ne (ASAT) tahsis etmiştir. ASAT Genel Müdürlüğü, bu belgenin geri kalan kısmında Alt Borçlu olarak anılacaktır. Alt Borçlu, bu kredinin bir kısmını Alt Kredi Anlaşması hükümlerine istinaden atıksu kollektör hatları ve şebeke inşaatı yapımında “ Kepez, Döşemealtı ve Konyaaltı Bölgelerinde Kanalizasyon Şebeke ve Kollektör İnşaatı İşi "(Sözleşme No. ASAT 2 –W6) için kullanmayı planlamaktadır.
3. Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğü (ASAT)’ın temsilcisi ALDAŞ Altyapı Yönetimi Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. Ve Tic. A.Ş. olup, bu aşamada Türkiye'deki Antalya Büyükşehir Belediyesi dahilinde Kepez, Döşemealtı ve Konyaaltı İlçelerinde 1200–1400 mm çapında 15 km kollektör ve 200-300 mm çapında 17 km kanalizasyon şebekesi, menhol ve parsel menholleri inşaatı için uygun ve ehil teklif vericileri kapalı zarf usulü teklif vermeye davet etmektedir. İnşaatın süresi yirmi dört (24) aydır.
4. İhale, Dünya Bankasının Kılavuz Kitabı: IBRD İkrazları ve IDA Kredileri Kapsamında Satın Alma (Mayıs 2004, yeni baskı Ekim 2006 ve Mayıs 2010) adlı dokümanında belirtilen Uluslararası Rekabetçi İhale Yöntemlerine (ICB) göre yapılacak olup, İhale Dokümanlarında belirtilen uygun ülkelerden gelecek teklif sahiplerinin tamamına açık olacaktır
5. İlgilenen teklif vericiler daha fazla bilgiyi ALDAŞ Altyapı Yönetimi Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. Ve Tic. A.Ş. Sayın Kıvanç B. Kuzay, Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11 07070 Antalya/ Türkiye - Tel:(+90) 242 2593216 Pbx - Faks:(+90) 242 2593220, e-mail: [email protected] iletişim bilgileri aracılığıyla temin edebilir ve aşağıda verilen adresten İhale Belgelerini 09.00.ila 17.00 saatleri arasında (yerel saat) inceleyebilir.
6. Yeterlilik gereksinimleri aşağıdaki hususları içermektedir:
(i) Teklif Sahibi, yıllık ortalama cirosunun minimum 15.000.000 USD (onbeşmilyon USD) olduğunu, Son beş (5) yılda devam eden veya tamamlanmış sözleşmelerden elde edilen onaylı ödemelerin hesaplanması suretiyle gösterecektir.
(ii) Teklif Sahibinin, aşağıdaki hususları karşılamak için, sözleşmeye dayalı avans ödemeleri dışında, likit varlıklar, ipoteksiz taşınmaz mallar, kredi imkanları ve diğer finansal araçlar gibi mali kaynaklarına erişimi, bunların mevcudiyetini gösterecektir:
 (a) aşağıdaki nakit akış gereksinimi sağlanmalıdır:
İki milyon beş yüz bin USD (2.500.000 USD) , ve
(b) Bu sözleşme için genel nakit akış gereksinimleri ve müşterek taahhütler.
(iii) Genel Deneyim: Başvuruların son sunulma tarihinden önceki en az beş yıl (5) boyunca, yüklenici, altyüklenici veya yönetim yüklenicisi olarak, bu beş yıl içinde her yıl faaliyet(ler) içinde bulunmalıdır.
(iv) Özel Konularda Deneyim;
(a) Yüklenici, yönetim yüklenicisi veya alt yüklenici olarak son beş (5) yıl içerisinde en azından on bir milyon USD (11.000.000 USD) değerinde en az bir (1) sözleşmeye iştirak; bu sözleşmeler başarılı olmalı ve genel olarak tamamlanmalı ve teklif edilen İşlere benzer olmalıdır. Bu benzerlik, fiziksel boyut, karmaşıklık, yöntem/teknoloji veya diğer özelliklere dayalı olmalıdır.
(b) Yukarıdaki (iv)(a) bölümünde beyan edilen süre boyunca akdedilen yukarıdaki veya diğer sözleşmeler için, aşağıdaki kilit eylemlerde minimum deneyim:
1. Tek bir sözleşmede, aşağıdaki kalemlerde, ayrı veya birlikte en az 40 km uzunluğunda boru hattı inşası
a) Atıksu (kanalizasyon) hatları için minimum iç çap 200 mm,
b) Yağmur suyu şebekesi veya kolektör için minimum iç çap 300 mm
ve
2. Tek bir sözleşmede minimum 800 mm çapında en az 10 km'lik tünel veya boru hattı inşası veya en fazla üç sözleşmede minimum 800 mm çapında en az 19 km'lik tünel veya boru hattı.
(v) İsteklinin bir Ortak Girişim olması durumunda, Ortak Girişim beyanı ile diğer belge ve gereksinimler sağlanacaktır. Bununla birlikte, Ortak Girişim yeterliliği için, ortaklardan her biri, yukarıda (i), (ii) ve (iv) bölümlerinde belirtilen minimum gereksinimlerin en az yüzde ellisini (%50) karşılamalı ve en azından bir ortak minimum gereksinimlerin en azından yüzde yetmişini (%70) karşılamalıdır. Her durumda, tüm ortaklar toplamda yüzde yüz (%100) değerine ulaşmalıdır.
(vi) Askıdaki tüm hukuk davaları toplamda İsteklinin Öz kaynaklarının yüzde ellisinden (%50) fazlasını temsil etmemelidir ve teklif sahibi aleyhine karara bağlanmış olarak kabul edilecektir.
(vii) Tümüyle karara bağlanmış anlaşmazlıklar veya hukuk davalarına dayanarak, başvuruların sunulması için son tarihten en az beş (5) yıl öncesine kadar bir sözleşmenin yerine getirilmemesi durumu olmamalıdır. Tümüyle karara bağlanmış anlaşmazlık veya hukuk davası, ilgili sözleşmeye tabi olarak Anlaşmazlıkların Çözümü Mekanizmasına uygun olarak çözüme kavuşturulmuş ve isteklinin aleyhine açılan tüm temyiz taleplerinin son bulduğu davalardır.
(viii) Başarılı Teklif Sahibi, yeterli kalite ve sayıda kilit personelini ve işin tatmin edici bir düzeyde tamamlanması için gereken tüm ekipmanı sunacaktır.
7. Teklif Sahipleri, teklif dokümanlarının hazırlanması ile ilgili olarak ihtiyaç duydukları ilave bilgileri ve ihale dokümanını ALDAŞ'ın aşağıda belirtilen adresinden mesai saatleri olan 09:00 ila 17:00 arasında temin edebilir ve inceleyebilirler.
Teklif Sahipleri aşağıda yazılı adrese yazılı olarak başvuruda bulunarak, İhale Belgelerini İngilizce ve Türkçe dillerinde 400 TL karşılığında (KDV dahil) Antalya Su ve Atık Su İdaresi Genel Müdürlüğü'nün (“ASAT”), 100. Yıl Vakıflar Şubesindeki (Şube Kodu: 313) TR63 0001 5001 5800 7292 3154 42 numaralı TL hesabına açıklama kısmında Sözleşme No. ASAT 2 –W6 referans numarası yazılarak satın alabilirler. İhale Belgelerinin satın alınması için yatırılan bedel, hiçbir nedenle geri iade edilmeyecektir. Kargo masrafının alıcı tarafından karşılanması durumunda, Banka makbuzunun ibraz edilmesi ile İhale Belgeleri kurye ile teslim edilebilir.
8. Teklifler, tekliflerin açıldığı tarihinden itibaren yüz yirmi (120) takvim günü boyunca geçerli olacak ve teklif para birimi cinsinden veya konvertibil başka para birimi cinsinden ihale paketi için minimum 250.000 EUR değerinde bir geçici teminat ile birlikte aşağıda verilen adrese 30 Mayıs 2012, saat (yerel saat) 14:00’a kadar teslim edilmelidir. E-posta yoluyla sunulan teklifler geçersiz kabul edilecektir. Belirtilen tarih ve saatten sonra sunulan teklifler reddedilecektir.
9. Teklifler, teklif sahiplerinin temsilcilerinden hazır bulunanların önünde 30 Mayıs 2012 tarihinde Saat (yerel saat) 14:15’de, ALDAŞ Altyapı Yönetimi Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. Ve Tic. A.Ş. Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11, 3.Kat, Toplantı Odası, ANTALYA/TÜRKİYE adresinde açılacaktır.
10. İhale dokümanlarına ilişkin, ALDAŞ Altyapı Yönetimi Danışmanlık Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. Ve Tic. A.Ş. Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11, 3.Kat, Toplantı Salonu, ANTALYA/TÜRKİYE adresinde 03 Mayıs 2012 tarihinde saat:10:00'da bir açıklama toplantısı düzenlenecektir.
11. Bu İhale(ASAT2-W6), 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na tabi değildir.
12. Teklif belgeleri şu adrese teslim edilecektir:

ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık Elektrik Enerjisi
Üretim Hizmetleri İnşaat San ve Tic. A.Ş.
Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11,
3. Kat, Oda No: 307, Evrak Kayıt Servisi
Antalya, Türkiye
3045/1/1-1
—————
Invitation for Bids (IFB)

REPUBLIC OF TURKEY
MUNICIPAL SERVICES PROJECT –ADDITIONAL FINANCE
Loan Number : 7885-TU
Sub Loan : 14

GENERAL DIRECTORATE OF ANTALYA WATER AND WASTEWATER ADMINISTRATION
CONSTRUCTION OF SEWERAGE NETWORK AND COLLECTORS IN KEPEZ, DÖŞEMEALTI AND KONYAALTI DISTRICTS (ASAT 2-W6)

1. This Invitation for Bids follows the General Procurement Notice for this Project that posted in Development Business online on May 12, 2010.
2. İller Bank has received an additional loan International Bank for Reconstruction and Development (IBRD) toward the cost of Municipal Services Project. İller Bank has allocated some part of this loan to General Directorate of Antalya Water and Wastewater Administration (ASAT) for “Antalya Water and Wastewater Project”. ASAT General Directorate is deemed the Sub-Borrower for the rest of this document. The Sub-Borrower is planning to use some part of this loan for the construction of sewerage collection mains and sewerage networks according to the Clauses of the Sub-Loan Agreement, under “Construction of Sewerage Network and Collectors in Kepez, Döşemealtı and Konyaaltı Districts, (Contract No. ASAT 2-W6).
3. The General Directorate of Antalya Water and Wastewater Administration - ASAT represented by ALDAŞ Infrastructure Management Consultancy Electrical Energy Production Services Construction and Contracting Inc. now invites sealed bids eligible and qualified bidders for the construction of 15 km collector with diameter 1200–1400 mm and 17 km of sewerage networks with diameter 200-300 mm, manholes and parcel manholes in Kepez, Döşemealtı and Konyaaltı Districts within the Municipality of Antalya, Turkey. The construction period is twenty four (24) months.
4. Bidding will be conducted through the International Competitive Bidding (ICB) procedures specified in the World Bank’s Guidelines: Procurement under IBRD Loans and IDA Credits (May 2004, Revised October 2006, May 2010), and is open to all bidders Eligible Source Countries as defined in the Bidding Documents.
5. Interested eligible bidders may obtain further information ALDAŞ Infrastructure Management Consultancy Electrical Energy Production Services Construction and Contracting Inc. Mr. Kıvanç B. Kuzay, Liman Mahallesi, 2. Street, No: 11 07070 Antalya/ Turkey - Tel:(+90) 242 2593216 Pbx - Fax:(+90) 242 2593220, e-mail: [email protected] and inspect the Bidding Documents at the address given below 09.00 am. to 17.00 pm. (local time).
6. Qualification requirements include the following:
(i) Minimum average annual turnover of US$ 15,000,000 (fifteenmillion US$), calculated as total certified payments received for contracts in progress or completed, within the last five (5) years.
(ii) The Bidder must demonstrate access to, or availability of, financial resources such as liquid assets, unencumbered real assets, lines of credit, and other financial means, other than any contractual advance payments to meet:
(a) The following cash-flow requirement:
US$ 2,500,000 (twomillionandfivehundredthousand US$), and
(b) The overall cash flow requirements for this contract and its concurrent commitments.
(iii) General Experience under contracts in the role of contractor, subcontractor, or management contractor for at least the last five (5) years prior to the applications submission deadline provided that the bidder shall have activity(ies) in each year.
(iv) Specific Experience;
(a) Participation as contractor, management contractor, or subcontractor, in at least one (1) contract within the last five (5) years , with a value of at least US$ 11,000,000 (elevenmillion US$) equivalent that has been successfully and substantially completed and that are similar to the proposed Works. The similarity shall be based on the physical size, complexity, methods/technology or other characteristics.
(b) For the above or other contracts uted during the period stipulated in (iv)(a) above, a minimum experience in the following key activities:
1. Construction of pipe lines on any of the below items separately or in combination of at least 40 km. in one contract
a) Wastewater (sewerage) lines minimum internal diameter of 200 mm,
b) Stormwater network or collector with minimum internal diameter of 300 mm
and
2. Construction of at least 10 km of tunnels or pipe lines with minimum diameter of 800 mm in one contract or construction of at least 19 km of tunnels or pipe lines with minimum diameter of 800 mm in maximum three contracts.
(v) If the Bidder is a Joint Venture, declaration of Joint venture and other documents and requirements shall be provided. However; for qualification of a Joint Venture, each partner shall meet at least fifty percent (50%) of minimum requirement, at least one partner shall meet at least seventy percent (70%) of minimum requirement referred in (i), (ii) and (iv) herein above. In all cases, all partners must attain at one hundred percent (100%) in total.
(vi) All pending litigation shall in total not represent more than fifty percent (50%) of the Bidder’s net worth and shall be treated as resolved against the Bidder.
(vii) Non-performance of a contract did not occur within the last five (5) years prior to the deadline for application submission, based on all information on fully settled disputes or litigation. A fully settled dispute or litigation is one that has been resolved in accordance with the Dispute Resolution Mechanism under the respective contract, and where all appeal instances available to the bidder have been exhausted.
(viii) The successful Bidder shall provide the key staff in adequate quality and quantity and all equipment required for satisfactory completion of the work.
7. The Bidders may obtain further information which they may require for preparation of bid documents, and may review documents available at the following address of ALDAŞ during working hours 09.00 a.m. to 17.00 p.m.(local time). The Bidders may, upon written application to the following address, purchase the Bidding Documents, in Turkish and English, at 400 TL (VAT Included) which is to be deposited at TL account no. TR63 0001 5001 5800 7292 3154 42 of the General Directorate of Antalya Water and Wastewater Administration- ASAT in 100. Yıl Branch of Vakıflar Bank (Branch Code: 313), referring also to Contract No. ASAT 2 –W6. The fee deposited for purchasing the Bidding Documents shall by no means returned. Bidding Documents may be delivered by courier if requested upon submission of a Bank receipt if cargo cost born by the receiver.
8. Submitted Bids shall be valid for one hundred and twenty (120) calendar days the date of bid opening and shall be delivered together with a bid security in the same currency with the bid currency or in any other convertible currency, and in the sum equal to minimum EUR 250,000 for the Contract package, at the following address not later than 30 May 2012, 14.00 pm. (local time). Bids submitted via e-mail shall be disqualified. Bids submitted later than the specified date and time shall be rejected.
9. Bids shall be opened at the presence of representatives of bidders at the following address ALDAŞ Infrastructure Management Consultancy Electrical Energy Production Services Construction and Contracting Inc. Liman Mahallesi, 2. Street, No: 11, 3.Floor, Meeting Room, Antalya, Turkey on 30 May, 2012 at 14:15 pm. (local time).
10. A Pre-bid meeting will be held on 03 May, 2012 at 10:00 am (local time) at the following address ALDAŞ Infrastructure Management Consultancy Electrical Energy Production Services Construction and Contracting Inc. Liman Mahallesi, 2. Street, No: 11, 3.Floor, Meeting Room, Antalya, Turkey.
11. This Bidding Procedure (ASAT2-W6) is not subject to Public Procurement Law No:4734 and Public Contracting Law No:4735.
12. Bids will be delivered to the following address:

ALDAŞ Infrastructure Management Consultancy
Electrical Energy Production Services Construction and Contracting Inc.
Liman Mahallesi, 2. Street, No: 11,
3.Floor, Room No: 307, Document Registry Service
07070 Antalya Turkey
3045/2/1-1

Hüseyin Belibağlı/emlakkulisi.com

 


 


Geri Dön