22 / 11 / 2024
fuzul

Astoria AVM yüzde 50 ziyaretçi artışı hedefliyor!

Astoria AVM yüzde 50 ziyaretçi artışı hedefliyor!

İstanbul Esentepe'de 2008 yılında kapılarını açan Astoria AVM. 8 aylık renovasyon çalışmalarının ardından, logosunu da yenileyerek ziyaretçileri ile buluşuyor. Tuncay Aşçı. ziyaretçi sayımızda yüzde 50 oranında artış hedefliyoruz" dedi.





İstanbul Esentepe'de 2008 yılında kapılarını açan Astoria AVM. 8 aylık renovasyon çalışmalarının ardından, logosunu da yenileyerek ziyaretçileri ile buluşuyor.  Astaş Holding Yönetim Kurulu Üyesi Tuncay Aşçı. bölgenin ofis talebini düşünerek AVM girişinin üstünde kalan katları ofislere ayırdıklarını söyledi. 


Aşçı. "iş yaşamının gerçek ihtiyaçlarına yanıt verebilen bir AVM oluşturmak için 15 milyon TL'lik bir yatırım daha yaptık. Bunun neticesinde ziyaretçi sayımızda yüzde 50 oranında artış hedefliyoruz" dedi.


Dünya


Geri Dön