Genel

Aydın Arslan, Callpex’in İdari İşler Müdürü oldu!

Çağrı merkezi sektörünün dinamik şirketi Callpex, hızlı ve emin adımlarla büyümesini sürdürüyor. Pazarın lider şirketlerinden biri olan Callpex, Aydın Arslan’ı İdari İşler Müdürü pozisyonuna getirerek kadrosunu zenginleştirdi...



Çağrı merkezi sektörünün dinamik şirketi Callpex, hızlı ve emin adımlarla büyümesini sürdürüyor. Pazarın lider şirketlerinden biri olan Callpex, Aydın Arslan’ı İdari İşler Müdürü pozisyonuna getirerek kadrosunu zenginleştirdi.



İstanbul, Yozgat ve Bingöl olmak üzere üç farklı lokasyonda, 30'un üzerinde kurumsal müşterisine, 1.500 çalışanı ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren, müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen dış kaynak çağrı merkezi hizmetleri sunan Callpex, kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimi olanaklarıyla telekomdan havacılığa, finanstan e- ticaret’e kadar birçok farklı sektöre katma değerli servisler veren Callpex, kadrosuna son olarak Aydın Arslan’ı kattı.


Anadolu Üniversitesi işletme bölümünden mezun olan Aydın Arslan, kariyerine 1998 yılında Mustafa Nevzat İlaç San. A.Ş.’de Tıbbi Tanıtım ve Satış Sorumlusu olarak başladı. Aynı firmanın 2003-2005 yılları arasında Antalya’da, 2005-2013 yılları arasında ise Sakarya’da Bölge Müdürü pozisyonlarında görev alan Arslan, profesyonel iş hayatına Callpex'te İdari İşler Müdürü olarak devam edecek. Aydın Arslan, alanında uzman personel ile her zaman kaliteli hizmeti merkezde tutan,  hizmet verdiği kurum ve kuruluşların “çözüm ortağı” olarak çalışmalarını sürdüren Callpex ailesine katılmaktan gurur duyduğunu belirtti ve yeni görevi için şunları söyledi:


“Callpex, kendini çağrı merkezinin ötesinde, bir iletişim ve birebir pazarlama çözüm ortağı olarak konumlandırıyor. Müşteri talepleri ile birebir örtüşen, esnek, çevik ve sonuç odaklı servis ağı sunan bir firmanın üyesi olmaktan dolayı çok mutluyum.”



Callpex Hakkında


Kurucu ortakları arasında Ali Sabancı, Haluk Emiroğlu, Prof. Dr. Kemal Cılız ve Turgut Gürsoy gibi isimlerin yer aldığı CALLPEX; İstanbul-Yozgat ve Bingöl olmak üzere 3 farklı lokasyonda, 30'un üzerinde kurumsal müşterisine, 1.500 çalışanı ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren, müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen dış kaynak hizmetleri sunan bir çağrı merkezidir. CALLPEX; yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimi olanaklarıyla telekomdan havacılığa, finanstan e- ticaret’e kadar birçok farklı sektöre katma değerli hizmetler vermektedir.