05 / 05 / 2024

Aytaç Termal, sağlık turizmini canlandırmayı hedefliyor!

Balıkesir'in Ilıca Beldesi'nde yer alan Aytaç Termal Tesisleri'nin işletmecisi Ünal Aytaç, "Kentteki sağlık turizmini canlandırmayı hedefliyoruz" dedi. Ünal Aytaç, 3 bin yıl öncesine dayanan tarihinden etkilenerek yatırım yapma kararı aldık....

Daha önce Antalya ve Eskişehir'de otel, tatil köyü ve termal tesis işletmeciliği yaptığını belirten Ünal Aytaç, "Ilıca'daki termal suyun 3 bin yıl öncesine dayanan tarihinden etkilenerek buraya yatırım yapma kararı aldık. Balıkesir'e bir yenilik katmak için yola çıktık ve tesisi en üst düzeye çıkarmayı hedefledik" ifadesini kullandı. Aytaç, temiz havası, doğası, antik dönemden kalma kumu ve kaphcasıyla ünlü Ilıca'nın sağlık turizmi için en uygun bölge olduğu görüşünde olduğunu ifade etti.

Aytaç Termal Tesisleri'nin ulaşım açısından Balıkesir'e yakınlığının yanında Körfez ilçelerine de bağlantısı bulunan bir noktada olmasının avantaj ma dikkat çeken Aytaç, "Konum olarak güzel bir nokta da kalıyoruz. Gerek Balıkesir merkeze gerekse çevre ilçelere oldukça yakın bir konumda yer alıyoruz. Yeni yıl ile birlikte yatırımlarımızı hızlandıracağız. Öncelikle bahçe ve odaları düzenleyeceğiz. Misafirlerimize midilli atlan ve ATV motorları ile gezinti yapma imkanı sunacağız. Ekleyeceğimiz aquapark ve diğer sosyal aktivitelerle şifa ve eğlenceyi bir arada sunacağız.

Turizm ve termal su konusundaki tecrübemizle iyi bir yatırım planlaması yaptık" şeklinde konuştu. Tesisin şimdiki durumu hakkında bilgiler veren Ünal Aytaç, yarım pansiyon konaklamayı çok uygun fiyatlarla sunduklarım savundu.