27 / 12 / 2024

Bereket Tekafül'den online tekafül konut sigortası!

Bereket Tekafül'den online tekafül konut sigortası!

Bereket Tekafül yenilikçi ve dinamik yapısıyla sektörde kendini farklılaştıracak ve öne çıkaracak uygulamalarla dikkat çekiyor.



Bereket Tekafül Genel Müdürü Mahmut Güngör yaptığı açıklamada "Sektörde bir ilke imza atarak selden su baskınına, depremden hırsızlığa kadar bir çok teminata karşı güvence sağlayan katılım sigortacılığı prensiplerine uygun konut sigortası ürünümüzü dijital kanallar üzerinden online olarak satışa sunduk." şeklinde konuştu.

Bereket Tekafül'den yapılan açıklamaya göre şirket, yenilikçi ve dinamik yapısıyla sektörde kendini farklılaştıracak ve öne çıkaracak uygulamalarla dikkat çekiyor.

Bereket Tekafül den online tekafül konut sigortası!

Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre, yapılan açıklamada görüşleri yer alan Güngör, 2020 yılının son günlerinde yayımlanan yönetmelik ile katılım sigortacılığının Türkiye ekonomisine derinlik katacağını belirterek, şöyle konuştu:

"Tekafül özelinde yeni bir dönem başladı ve halihazırda sektörde yüzde beş oranında bir paya sahip olan katılım sigortacılığı, geliştirilecek yeni ürünlerle derinleşecek. Dijitalleşme süreçlerimize yapılan yatırımlarla ve geliştirilen inovatif uygulamalarla müşterilerimize, gerek web sitesi ve internet şubesi, gerekse mobil uygulamalar aracılığıyla hizmet veriyoruz.

Sektörde bir ilke imza atarak selden su baskınına, depremden hırsızlığa kadar bir çok teminata karşı güvence sağlayan katılım sigortacılığı prensiplerine uygun konut sigortası ürünümüzü dijital kanallar üzerinden online olarak satışa sunduk. Bir üründen daha fazlasını sunan katılım konut sigortası ürünü ile müşteriler sadece konutunu değil zenginleştirilmiş asistans uygulamaları ile kombi-klima bakımından halı-koltuk yıkamaya kadar geniş bir yelpazede hizmet alıyor."

Bereket Tekafül den online tekafül konut sigortası!

Güngör, tüm teknolojik olanaklarını entegre bir şekilde kullandıklarını dile getirdi.

Operasyonel işlemlerde robot çözümlerin yanı sıra müşteri hizmetlerinde de önümüzdeki dönemde yapay zeka uygulamaları kullanmayı hedeflediklerini belirten Güngör, "Müşteri talep ve ihtiyaçlarını karşılayan inovatif ürünlerimizle geleceğin tekafül sigortacılığı modelini inşa ediyoruz." şeklinde konuştu.

 

Konut sigortası 7 soruda tüm detaylarıyla!


Geri Dön