Blueground gayrimenkul sektörünü dijitale dönüştürüyor!
Blueground, ideal lokasyonlarda özenle seçilen, taşınmaya hazır daireleri ile misafirlerinin kendilerini evlerinde hissetmeleri için teknoloji odaklı bir yaşam fırsatı sunuyor.
Yenilikçi iş modeliyle hem emlak hem konaklama sektöründe faaliyet gösteren Blueground, dijital dönüşümü bu alanlara taşıyor. İstanbul’un en gözde semtlerinde yer alan özenle dekore edilmiş dairelerinde konaklama hizmeti sunan şirket, yüzlerce iş gezgini ve bireysel kiracının web sitesi üzerinden doğru evi bulmalarını ve istedikleri eve kolayca rezervasyon yapmalarını sağlıyor. Günümüzün mobil dünyasında, insanların gittikleri her yerde kendilerini evlerinde hissetmelerini sağlama amacıyla Blueground, teknolojiyi tüm iş süreçlerine entegre ederek misafirlerinin günlük hayatlarını kolaylaştırıyor.
Blueground gibi yeni nesil şirketler, faaliyet gösterdikleri sektörde aksayan süreçleri her yönüyle ele alıyor; akıllı telefon veya bilgisayar ile her şeyi birkaç dokunuş ile yapmak isteyen kullanıcılar için teknolojik çözüm üretiyor. Büyük şehirlerde orta ve uzun vadeli konaklama ihtiyacı olan bireylerin eşyalı daire bulma ve yeni bir yaşam kurma konularında karşılaşabilecekleri her türlü probleme çözümler sunan Blueground misafirlerine modern mobilyalar, kaliteli tekstil ürünleri ve yüksek hızlı WiFi gibi hizmetler sunuyor. Blueground mobil uygulaması üzerinden dairelerine ait tüm bilgilere erişebilen konuklar, tek tıkla internete bağlanabiliyor, yardımcı uygulamalar vasıtasıyla evlerinin olduğu yere taksi çağırabiliyor, daireleriyle ilgili herhangi bir teknik sorun veya temizlik talebi için destek ekipleriyle mesajlaşabiliyorlar.
Blueground Türkiye Genel Müdürü Berker Yağcı; “Doğru daireyi bulmak ve kiralamak genelde zaman isteyen, zahmetli bir süreçtir. Yabancı dil bariyeri sebebiyle bazı ülkelerde expatlar için bu süreç daha da zorlu olabiliyor. İş sebebiyle farklı ülkelerde çalışan kurucularımızın deneyimlerinden yola çıkarak gelişen bir fikir olan Blueground (www.theblueground.com), bugün geldiği noktada teknoloji odaklı bir deneyim sunarak misafirlerinin dairelerinde yaşadıkları son güne kadar tüm süreçleri kolaylaştırarak emlak sektörünü dönüştürüyor. Emlak sektörünün teknoloji destekli çözümler konusunda henüz yolun başında olduğunu ancak büyük potansiyel barındırdığını düşünüyoruz. Geçtiğimiz ay sanal gerçeklik gözlükleriyle 42 Maslak B Kule’de yer alan dairelerimizin tanıtımını yaptık. Bu projemizi kademeli olarak tüm dairelerimiz için uygulamayı planlıyoruz.” diye konuştu.
Blueground “kağıtsız” bir şirkettir. Yapılan tüm işlemler bulut tabanlı sistemlere kaydedilir. Bir sonraki adımda ise kullanıcıların kiralama deneyimini bir adım daha ileri taşıyan online kontratlar yapılıyor. Portföyüne yeni daireler katma ve fiyatlandırma gibi kararlarını, bigdata ve ileri analitik araçları kullanarak alan Blueground, faaliyet gösterdiği 3 kıta ve 9 şehirde teknolojiden yararlanıp kesintisiz hizmet veriyor.