23 / 12 / 2024

BoConcept, ikonik koltuklarını Türkiye 'de popüler yapacak!

BoConcept, ikonik koltuklarını Türkiye 'de popüler yapacak!

Türkiye 'de ilk mağazasını üç ay önce Etiler 'de açan Danimarkalı mobilya firması BoConcept, ikonik koltuklarını Türkiye 'de de popüler yapmaya hazırlanıyor...



Mobilya firmaları için Türkiye potansiyel açısından cazip bir pazar. Hızla büyüyen genç nüfus mobilya firmaları için daha fazla evlilik ve daha fazla yeni ev anlamına geliyor. Yeni ev de tabii ki mobilya ve aksesuarsız olmaz. IKEA, Koçtaş, Mudo Concept gibi markaların Türkiye pazarındaki yüksek performanları da özellikle ekonomik sıkıntı yaşayan ve büyümeye ihtiyaç duyan Avrupalı markaları da Türkiye 'ye çekiyor.

Bu markalardan birisi de Danimarkalı BoConcept. Türkiye 'ye üç ay önce Etiler 'de açtığı mağazayla giriş yapan firma, İstanbul 'u üs yapma niyetinde. Markanın Türkiye temsilcisi Flemming Troelsen, bu yıl içinde Bağdat Caddesi 'ne de bir mağaza açacaklarını ve İstanbul 'un birkaç ayrı yerinde de mağaza baktıklarını söyledi.

şžEHİRDE YAşžAYANLARA HİTAP EDİYOR
BoConcept 1952 yılında Danimarka 'da kurulmuş. ‘Urban Living ' yani şehir yaşamına yönelik mobilyalarına İskandinav ruhunu yansıtan firma, ‘şehirde yaşamaktan sıkıldıysanız bizi suçlamayın ' gibi yankı bulan söylemleri ile modern ve şehirli bir yaşam süren insanlar için modern tasarımlı, fonksiyonel ve yalın mobilyaların üretim ve satışını yapıyor. Özellikle küçük alanlara getirdiği işlevsel çözümleriyle öne çıkan firma, yemek odasından yatak odasına kadar ev dekorasyonunda sınırları da kaldırıyor.

Markanın en büyük avantajı Morten Georgsen gibi dünyaca ünlü tasarımcılar ile birlikte çalışması ve her yıl eylül ayında koleksiyonunun en az yüzde 20 'sini yenileyerek dünyaca ünlü ikonik ürünler üretmesi. Bugün marka, 400-800 metrekare ve 100-400 metrekare mağaza formatlarıyla 52 ülkede 240 'dan fazla BoConcept Brand Store ve 100 BoConcept Studio içeren küresel perakende zinciri haline gelmiş durumda.

İç MİMARLIK HİZMETİ DE VERİYOR
Türkiye 'de mobilya satan her firmayı rakip olarak gördüklerini belirten Flemming Troelsen, fiyatları ve İskandinav ruhu ile farklılaştıkları mobilya alanında üst gelir grubuna hitap ettiklerini, fiyat politikalarını da buna göre belirlediklerini belirtiyor. Firma mağazadan ürün alan tüketicilere iç mimarlık hizmeti de sunuyor. Bu hizmetle mevcut mobilya ve stiliniz; ev tasarımınızı istediğiniz şekilde hayata gerçekleştirmenize yardımcı oluyor. kusursuz bir şekilde sonlandırmak için başlangıç noktası olarak kullanılıyor.

şžehir hayatına özel tasarımlar
şžehir stili 20 'nci yüzyılın ortalarından bu yana geklişmekte olan ve en çok tercih edilen tasarımlı ürünler kategorisine giriyor. şžehir hayatını vurgulayan bu özel tasarımlar, şehir yaşamını kolaylaştırmak ve aynı zamanda da şehirde yaşayabilmenin özelliğini hissettirmek üzere tasarlanıyor. Bu tasarımların en büyük özelliği şehrin kalabalık ve küçük mekanlarının daha iyi kullanılmasını sağlayıp fonksiyonelliği artırması.

Pınar çELİK/Sabah Emlak


Geri Dön