Bosch Grubu'nun satışları 46.4 milyar Euro'ya yükseldi!
Bosch Grubu'nun satışları 46.4 milyar euroya yükseldi, Bosch'un 2013 yılı kesinleşmemiş finansal verilerine göre, satışlar yüzde 2.7 oranında artarak 46.4 milyar euro düzeyine, çalışan sayısı 281 bine ulaştı
Bosch Grubu'nun satışları 46.4 milyar euroya yükseldi Bosch'un 2013 yılı kesinleşmemiş finansal verilerine göre, satışlar yüzde 2.7 oranında artarak 46.4 milyar euro düzeyine, çalışan sayısı 281 bine ulaştı.
Bosch Grubu tarafından açıklanan kesinleşmemiş finansal verilere göre, zorlu ekonomik ortama rağmen 2013 yılında satışlar yüzde 2.7 oranında artarak 46.4 milyar euroya yükseldi.
2014'te yüzde 2.8 büyüme 2014 yılında ekonominin kısmen gelişeceği beklentisiyle Bosch Grubu, euro krizinden etkilenen ülkelerin daha da gelişmesini öngörerek, küresel GSYİH'nin de %2.8 oranında büyümesini bekliyor. İlk açıklanan finansal verileri değerlendiren Bosch Grubu CEO'su Dr. Volkmar Denner, "Karlılığı artırmak için aldığımız tedbirler işe yarıyor. Finansal sonuçlarımızda beklenenin üzerinde bir ilerleme kaydettik" dedi. 2014 yılında, gelecek için rekabet gücü ve formunu geliştirmek amacıyla çalışmaya devam edeceklerini belirten Denner, satışlarındaki büyüme marjı hedefleriyle ilgili ise, "Çeviklik, karlılık ve büyümeye odaklanmaya devam edeceğiz" dedi.
281 bin çalışan Bosch Grubu 2014 yılı başı itibarıyla dünya çapında 281 bin çalışan sayısına ulaştı.
Bu artışın çoğunun Asya ve Kuzey Amerika'da olduğu gözlendi.
Yeni segmentler açılacak Mevcut büyüme potansiyelini ortaya çıkarmak ve pazarda yeni segmentler açmak isteyen Bosch Grubu için geleceğe dönük trendler büyük önem taşıyor. Bu trendler arasında, enerji verimliliği ve ağa bağlılık önde geliyor. Elektrikli, otonom ve ağa bağlı olan geleceğin mobilitesi üzerine yoğun şekilde çalışan Bosch, 2013'te, birçok ürün ve hizmeti hayata geçirdi. Sürüş destek sistemleri, MySpin gibi bilgi-eğlence sistemleri, araç filolarının yönetimi için telematik hizmetler ve "Indego" çim biçme makinesi gibi robot teknolojisi uygulamaları bunlar arasında sayılabilir.
Dünya için çözümler "Bosch'un stratejik hedefi, ağa bağlı bir dünya için çözümler yaratmaktır" diyen Denner "Ağa bağlanabilirlik tüm çalışma alanlarımızda yeni fırsatların önünü açacak.
Bu durum, tüketici ürünlerimiz ile de bağlantılı olarak, mobilite, sanayi teknoloji ve özellikle de enerji ve bina teknolojisi için geçerli" diye ekledi
Yenigün