Boyner Holding, Back-Up hizmetlerinin yurtdışı devamlılığını sağlayacak!
Çok yönlü özel hizmet paketi olarak nitelendirilen ve Boyner Holding tarafından 2003 yılında kurulan Back-Up, hizmetlerinin yurtdışı devamlılığını da sağlayacak
Önümüzdeki dönemlerde özellikle yurtdışı seyahatleri yoğun olan ve üst segment gruplara yönelik özel ve pratik paketler oluşturarak hizmetlerinin yurtdışında devamlılığını sağlayacak çalışmaları geliştiren Back-Up, Travelers Back-Up Paketi’nin satışına başlayacak.
Back-Up Genel Müdürü Pınar Massena, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Back-Up’un 200 bin üyesinin karşılaştığı her soru ve soruna 7 gün 24 saat çözüm sunduğunu, üyelerin, yol durumundan adres bilgisine, sinema seanslarından restoran rezervasyonuna, veteriner danışmanlığından özel şoför hizmetine, fatura ödemeden kuru temizleme hizmetine hatta bulmaca cevaplarından genel kültür sorularının cevaplarına kadar her konuda hizmet alabildiklerini belirtti.
Müşteri profillerinin yüzde 57’sini erkeklerin oluşturduğunu, Back-Up bünyesinde, 550 kişilik uzman bir ekip ve tüm Türkiye’deki 7 bin 500’den fazla tedarikçi ile hizmet verdiklerini söyleyen Massena, günde 2000’den fazla telefon aldıklarını bildirdi.
Massena, "2010 yılı başından bu yana üyelerimize 151 bin 526 bilgilendirme hizmeti verdik, 22 bin 116 civarında organizasyon yaptık. Bu hizmetlerin içinde 2 bin 875 eve doktor hizmeti, 1.944 oto kiralama hizmeti, 7 bin 655 tıbbi danışmanlık, 1.178 sinema, 12 bin 84 uçak bileti, 882 otel rezervasyonu, 4 bin 436 adet yolyardımı, 640 kişiye ambulans hizmeti, 1269 lounge rezervasyonu gibi hizmetler yer alıyor" dedi.
-"MATEMATİK PROBLEMİNİ ÇÖZEMEYEN BİZİ ARAYABİLİYOR"-
Bayanların alışveriş merkezleri ve mağazalar, popüler dizilerin oyuncularının kıyafeti, aksesuar, saçları ile ilgili sorular için daha sıklıkla ararken; erkeklerin trafik ve yol durumu, hobileri ile ilgili detaylı araştırma, arabalar, futbol ve bedelli askerlik ile ilgili sorular için arayabildiklerine işaret eden Massena, ayrıca acil durumların yanı sıra ev tamirat ve tadilat işleri ile ilgili destek, ev temizliği hizmeti almak için de tüm üyelerin kendilerini aradığını, arayanlar arasında gençler ve çocukların da bulunduğunu, sinema - tiyatro bilgileri, trendy restoranlar, ödev ve tez soruları da onların isteklerini oluşturduğunu kaydetti.
Massena, "Matematik problemini çözemeyen, bulmaca çözerken takılan, cep telefonunu kuaförde unuttuğunu ve kendisine ulaştırmamızı isteyen, çilingir hizmeti almak isteyen, rezervasyon yaptırmak isteyen üyelerimiz bizi arayabiliyor" dedi.
-"BİLGİLENDİRME EN ÇOK ALINAN HİZMET"-
Türkiye’nin her yerinde Şırnak’dan Çorlu’ya kadar üyeleri bulunduğunu, tüm Türkiye’de 7500’ü aşkın tedarikçi ağlarıyla hizmet verdiklerini belirten Massena, kendisinin de Back-Up’ı en çok kullanan üyelerinden biri olduğunu, aklına gelen her türlü soru ve sorunda Back-Up’tan yardım aldığını kaydetti.
Massena, "Bilgilendirme hizmeti yüzde 74 ile en çok alınan hizmet. Hizmet paketlerimiz yıllık üyelik bedeli ile ücretlendiriliyor. Bu bedel 12 aya bölünüyor, farklı paketlerimiz aylık 25 lira ile 115 lira arasında değişiyor" dedi.
Müşteri memnuniyetine büyük önem verdiklerini söyleyen Massena, Back-Up’ın, pazarlama dünyasının en önemli başvuru kaynaklarından olan ve tüm dünyadan başarılı markaların yer aldığı Services Marketing kitabının yeni baskısına girmeyi başaran ilk ve tek Türk markası olduğunu, tüm dünyada Harvard ve Yale başta olmak üzere, Üniversite, MBA ve E-MBA öğrencilerine işletme ve pazarlama bölümlerinde ders kitabı olarak okutulan Services Marketing’in, aynı zamanda üniversite kütüphanelerinde başvuru kaynağı olarak kullanıldığını belirtti.
-"REZİDANS VE AVM CONCIERGE-
Concierge hizmetiyle ilgili olarak da Pınar Massena, şunları kaydetti:
"Rezidans ve AVM concierge çalışmalarımız ayrı bir business-line olarak gelişmeye devam ediyor. Halen Ağaoğlu Andromeda Residence, Dumankaya İnşaat Residence’e concierge hizmeti sunuyoruz. Alışveriş Merkezi olarak da Akmerkez’in concierge hizmetlerini müşterilerine sağlıyoruz. Önümüzdeki günlerde yeni projelerle daha geniş yaşam alanlarında hizmet vermeye devam edeceğiz.
Back-Up Concierge Hizmeti’nin kapsamındaki kişisel asistanlık ile kurumlar için çalışanlarının hayatlarını kolaylaştırarak, onların verimliliklerini ve motivasyonlarını yükseltmelerine yardımcı oluyoruz. Ayrıca kurumların yabancı çalışanları için İngilizce bilen kişisel asistanlar 7/24 karşılaşacakları tüm sorunlara çözüm buluyor. Back-Up üyelik paketini tercih eden şirketler arasında; üst düzey yöneticileri için Back-Up VIP Plus paketini tercih eden NOVARTIS, yabancı öğretim üyeleri için Back-Up CLASSIC hizmet paketini tercih eden Özyeğin Üniversitesi gibi kurumlar yer alıyor."
-SAĞLIK PAKETİ-
Massena, "Önümüzdeki dönemlerde özellikle yurtdışı seyahatleri yoğun
olan ve üst segment gruplara yönelik özel ve pratik paketler oluşturarak hizmetlerimizin yurtdışında devamlılığını sağlayacak çalışmalarımızı geliştirdik. Önümüzdeki günlerde Back-Up Vip Travelers Paketi’nin satışına başlayacağız" dedi.
2009 yılında üzerinde çalıştıkları ve neticelendirdikleri bir diğer projeleri olan Türkiye Sağlık Paketi’nin satışına yöneleceklerini de bildiren Massena, "Sağlık turizmi kavramını Anadolu’dan İstanbul’a gelmek olarak değiştiriyoruz. Sağlığını takibe alacağımız üyenin kendi şehrinden İstanbul’a gelmesi ile başlayıp evine dönüşüne kadar olan süreçte bilet, otel, check-up programları, sağlık sorunları varsa onları da takip altına alan son derece ekonomik yepyeni bir hizmet geliştirdik" diye konuştu.
Back-Up olarak 2010 yılını yüzde 20’ye yakın büyüme ve toplamda 50 milyon liralık bir ciro ile kapatacaklarını ifade eden Massena, 2011’de farklı kulvarlarda çalışmaları hızlandıracaklarını, bireysel ürünlerin geliştirilmesine devam ederken, üst segment ürünlerin yüzyüze satışına ve web satışlarına ağırlık vereceklerini, 2011 yılında şirket cirosunu yüzde 30’un üzerinde bir büyüme hedefine taşımak üzere çalışmalar yaptıklarını kaydetti.
AA