Burası İstanbul Emlak Danışmanlığı Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!
Burası İstanbul Emlak Danışmanlığı Ve Ticaret Limited Şirketi bugün Beyoğlu'nda 100 bin TL sermaye bedeli ile Fatemeh Jafarzadeh ve Nazı Yadollahı ortaklığında kuruldu.
Burası İstanbul Emlak Danışmanlığı Ve Ticaret Limited Şirketi bugün Beyoğlu'nda 100 bin TL sermaye bedeli ile Fatemeh Jafarzadeh ve Nazı Yadollahı ortaklığında kuruldu.
Burası İstanbul Emlak Danışmanlığı Ve Ticaret Limited Şirketi konusu:
Şirketin başlıca amaç ve konusu şunlardır; *Her türlü emlak, her türlü gayrimenkul ve özellikle siteler, plazalar, marketler, depolar, soğuk hava depoları, villa tatil köyleri, devre mülk, apart otel, motel, kamping gibi turistik tesisler, organize sanayi bölgeleri, spor kompleksleri, mesken, ev, apartman, işyeri, arsa, arazi gibi gayrimenkulleri almak, satmak, satın almak, kiralamak, kiraya vermek bahçe, tarla ve arsalar üzerinde parselasyon ve imar durumlarını çıkarmak, gerektiğinde projelendirmek . * Gayrimenkuller üzerine irtifak, intifa, sükna, kat mülkiyeti, kat irtifakı, şufa hakları ve vefa hakları, gayrimenkul mükellefiyeti tesis etmek. *İnsan kaynakları yönetim danışmanlığı hizmetleri, insan kaynaklarının sağlanması, yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilere her türlü ticari , teknik , finansal danışmanlık yapmak, danışmanlık hizmeti sağlamak, araştırmalar yapmak, projeler üretmek, özel ve kamu kurum ve kuruluşlarına teknik danışmanlık ve eğitim hizmeti sağlamak, yönetim ve danışmanlık alanlarında özel eğitim ve hizmet vermek, her türlü ürün, sistem ve personel belgeleri almak ve vermek, insan kaynakları alanında eleman yetiştirmek, iş alanları yaratmak, özel ve kamu kurum ve kuruluşlarına insan kaynakları alanında hizmetler vermek ve özel eğitimlerini hazırlamak kurumsal eğitimler vermek, tedarik, taşıma, depolama, eğitim, kaynak temini, teknik hizmetler ve diğer hizmetlerinin sağlanması Yurt içi ve yurt dışı finansal kurumlardan, fon ve hibe kuruluşlarından mali ve proje finansman desteği sağlamak amacıyla yönetim ve danışmanlık hizmetleri vermek. Yurt içi ve yurt dışında bulunan kurum ve kuruluşlara, gerçek ve tüzel kişilere teknik, ticari ve mali konularda yönetim, danışmanlık ve enformasyon hizmetleri vermek, bu konularda hizmet isteyen firma ve kuruluşlara finansal yönetim ve danışmanlığı vermek, her türlü ürün ve pazar araştırması yapmak. Her türlü hizmetin planlanması, geliştirilmesi, uygulanması, yönetimi, izlenmesi ve denetlenmesi hizmetleri vermek. Her türlü araç, makina, mal ve hizmetin üretilmesi, taşınması ve transferini amaçlayan tesislerin kurulması ve mevcut her türlü işletme, tesis ve kurum ve kuruluşların yeniden yapılandırılması. Yurt içinde ve yurt dışında faaliyet göstermekte olan sınai, ticari ve mali firma, şahıs, kurum, kuruluş ve bankaların istekleri doğrultusunda mali durumları ve genel yapıları hakkında incelemeler yapmak şirket profilleri ve ticari faaliyet raporları hazırlamak, bu raporları isteyen yurt içi ve yurt dışı özel ve tüzel kişi, kurum ve kuruluşlara sunmak. Yurt içi ve yurt dışında bulunan kurum ve kuruluşlara, gerçek ve tüzel kişilere, sistem, organizasyon, iş akışı, stratejik yönetim ve insan kaynakları konularında danışmanlık hizmetleri vermek bu işletmelerin teolojik alt yapılarını kurmak. Araştırma raporları düzenlemek, konusu ile ilgili ithalat, ihracat ve pazarlamacılık yapmak. Ekonomi, yönetim, finans, pazarlama, üretim, personel ile teknik ve bilişsel konularda araştırmalar yapmak, raporlar düzenlemek, bu bilgileri yurt içinde ve yurt dışında ilgili kişi ve kuruluşlara pazarlamak. Fizibilite ve proje etütleri hazırlamak. Proje planlama, geliştirme, uygulama ve izleme faaliyetlerini yürütmek. Yerel ve bölgesel kalkınma projelerini planlama, geliştirme, uygulama ve izleme faaliyetlerini yürütmek. İşletme kuruluşların teknik, mali, ekonomik, verimlilik, etkinlik ve iş sistem analizlerini yapmak . Üretilen projelere ilişkin belgeleri düzenlemek ve bürokratik işlemleri yürütmek. Her türlü mal, hizmet ve kuruluşların basın, yayın, radyo, televizyon ve diğer iletişim araçlarıyla reklam ve tanıtım faaliyetlerini koordine etmek. Her türlü tanıtım kampanyaları düzenlemek, gerektiğinde lobi faaliyetleri yürütmek, gerektiğinde ekonomik ve sosyal araştırmalar yapmak. Ekonomik ve mesleki alanlarda konferanslar, çalıştaylar, eğitim programları ve seminerler düzenlemek ve uygulamak. AB proje teklifi hazırlama inceleme, proje yönetimi, hibe, fon ve kredi sağlama konularında danışmanlık yapmak, AB üyesi ülkelerle ortak projelere katılımcı olarak çalışmaları yürütmek, gerektiğinde bu projelere koordinatörlük yapmak. Girişimcilik, stratejik planlama, stratejik yönetim, etkin kaynak kullanımı, iş planı, temel işletmecilik, yeniden yapılanma, kurumsal yönetim, kurumsallaşma, kurum kültürü oluşturma, insan kaynakları yönetimi, kariyer yönetimi, performans yönetim sistemi, ücret yönetim sistemi, muhasebe sistemi, finans, bütçe ve nakit akış sistemi, maliyet muhasebesi, verimlilik yönetimi, satın alma, pazarlama ve satış yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, proje yönetimi, israf yönetimi, 5S yönetimi, 6 sigma, güvenlik yönetimi, SWOT(GZFT) analizi, dış ticaret konularında danışmanlık yapmak. Dış ticaretin finansmanı, ithalat mevzuatı, akreditif işlemleri, dış ticaret uygulamaları, uluslararası pazara giriş yöntemleri gümrük kanunu uygulamaları dış ticarette alternatif finans teknikleri, ihracata yönelik destek ve teşvikler, ithalat ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler