01 / 05 / 2024

Bürotime yurt dışı ağına Makedonya ve Lübnan mağazalarını ekledi!

Bürotime yurt dışı ağına Makedonya ve Lübnan mağazalarını ekledi!

Yatırımlarına dünya markası olma yolunda hız kesmeden sürdüren Bürotime, yurt dışı yapılanmasına devam ediyor. Bürotime yurt dışı ağına Makedonya ve Lübnan mağazalarını ekledi.



Bürotime, global marka olma vizyonuyla yurt dışında yeni pazarlara açılmayı sürdürüyor. Yıl boyunca açılışını gerçekleştirdiği Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgeleri’ndeki zengin showroom ağına; son olarak Makedonya ve Lübnan’ı da ekledi.

Türkiye’nin global markası Bürotime; 4 Ekim 2018’de Makedonya’nın başkenti Üsküp’te showroom açarak Balkanlar’daki zengin franchise ağına bir yenisini daha ekledi. Makedonya’nın köklü firmalarından Sps Engineering iş birliğiyle açılan, 367 metrekare alana sahip konsept showroomda Red Dot Design, iF Design ve German Design gibi önemli tasarım ödüllerine sahip Bürotime ürünleri yer alıyor. 

Orta Doğu Bölgesi’ne güçlü franchise ağı ile hâkim firma olan Bürotime, Lübnan’ın başkenti Beyrut’ta açtığı konsept showroomla bölgedeki duruşunu güçlendirmeyi sürdürüyor. Firmanın 18 yıldır birlikte çalıştığı, Lübnan’ın önde gelen firmalarından Sleep Comfort iş birliği ile açılan showroom; Beyrut’un önemli ve en işlek caddelerinden Khodr Caddesi’nde konumlanıyor. 

‘’Ödüllü Tasarımları Dünya ile Buluşturuyoruz’’

Bürotime Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tosunoğlu; “Eriştiğimiz yaygın franchise ağı ile dünya pazarında, ulusal ve uluslararası platformların en prestijli tasarım ödüllerine sahip ürünlerimizle ilerliyoruz. Yurt dışında edindiğimiz zengin franchise ağımızla global marka yolculuğunda ilerlerken, Türk tasarım kimliğindeki estetik ve fonksiyonelliğin kusursuz uyumunu sergilemenin ayrıca gururunu yaşıyoruz. Konsept showroomlarımızda yer alan yeni nesil çalışma kültürüne uygun ürünlerimizin yanı sıra, eğitim, sağlık, home ofis kullanım alanları için geliştirdiğimiz yenilikçi çözümlerimizle de uluslararası pazardaki varlığımızı güçlendiriyoruz. Yoğunlaştığımız global büyüme stratejimiz çerçevesinde 2018 döneminde Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgeleri’nde önemli yatırımlar gerçekleştirdik. Gelecek dönemde de gerekli gördüğümüz noktalarda satış noktaları açarak gelişimimizi sürdüreceğiz.” diye açıklama yaptı. 


Geri Dön