28 / 12 / 2024

Çeşme Altın Yunus Oteli, komşuları fethedecek!

Çeşme Altın Yunus Oteli, komşuları fethedecek!

Yaşar Grubu’nun turizmdeki amiral kuruluşlarından Çeşme Altın Yunus Oteli, iç ve dış pazarda tanıtım atağına geçti. Şirket Yunan pazarından pay almak için de hamle yaptı.



Yaşar Grubu’nun turizmdeki amiral kuruluşlarından Çeşme Altın Yunus Oteli, iç ve dış pazarda tanıtım atağına geçti. Şirket Yunan pazarından pay almak için hamle yaparken, dolar karşısında TL’nin değer düşüklüğünü avantaja çevirmek için Azerbaycan ve Türk Cumhuriyetleri’ndeki tur operatörlerine yöneldi.


 Şirket, iç pazar için de çağrı merkezlerine yoğunlaşacak. Altın Yunus Çeşme Turistik Tesisleri A.Ş., yılın ilk üç ayındaki faaliyet raporunu yayımladı. Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı Feyhan Yaşar’ın yürüttüğü otel için 2015 Mart sonuna kadar 456 bin TL’lik yatırım yapıldığı bilgisi verilen raporda, geçen yılın aynı döneminde 146 kişi olan personel sayısının da 180’e çıktığı kaydedildi. Toplam 140 bin metrekarelik alanda kurulmuş otelin “Türkiye ve Ortadoğu’nun ilk bin 100 kişilik, 5 yıldızlı tatil köyü” olduğunu belirten yetkililer, gelir ve karlılığı artırmak için mevcut pazarlara ilaveten Danimarka ve Norveç gibi alternatif pazarlara yöneldiklerini aktardılar. 


YUNANİSTAN’DAN İŞ ALINDI


Bunların yanı sıra dünyadaki turizm fuarlarına da büyük önem verdiklerini, Mayıs ayında Dubai’deki fuara da katılacaklarını bildiren yetkililer, tur operatörleriyle görüşmelerin ise tüm hızıyla sürdüğünü kaydettiler. Hollanda ve İngiltere’deki bu tür faaliyetlerin yanı sıra komşu ülke Yunanistan ile ilgili açıklamalar da yapan yetkililer, “Yunan pazarında şubat ayında kapalı grup alınmış ve o bölgedeki operatörler ile ilişkilerin geliştirilmesi için temaslar sağlanmıştır. Sezon içerisinde satışların gerek münferit gerek grup bazında artarak devam etmesi beklenmektedir” dediler.


ÇAĞRI MERKEZİ


İç pazar cirosu için çağrı merkezini yeniden yapılandırmak için harekete geçtiklerine işaret eden yetkililer, iç pazardaki acentaları ziyaret ederek sunum yapacaklarını, oteli pazarlayan çağrı merkezi çalışanlarıyla birebir tanışacaklarını belirterek; “İç pazardaki satışlarımızı artırmak için ayrıca reklam, mailing, web sitemiz, sosyal medyanın kullanımına öncelik verilecek. Ayrıca gelir maksimizasyonunu sağlayacak yeni arama motoru ve rezervasyon sistemleri ve projeleri üzerinde çalışılıyor” bilgisini verdi.


Hürriyet







Geri Dön