Genel

çeşme Sheraton, müşterilerine tatil hediye ediyor!

Tam 4 yıldır çeşitli promosyonlar yaparak çeşme Sheraton adını tüm dünyaya duyuran Dilek Holding Yön. Kurulu Bşk. Yardımcısı İskender Dilek, otelinde kalanlara 10 ayrı cruise gezisinden birini seçme imkanı sunuyor

Dilek, dünyada 'hediye tatil' veren ilk ve tek otel olan çeşme Sheraton'ın Türkiye'deki en güzel kumsala sahip otel olduğunun da altını çiziyor.

Dilek Holding Yönetim Kurulu i Başkan i Yardımcısı İskender Dilek, dünyada'hediye tatil konsepti'ni başlatan kişi. Tam 4 yıldır çeşitli promosyonlar yapıyor ve son 2 yıldır da, çeşme Sheraton Otel'de konaklayanları dünyanın dört bir yanına tatile gönderiyor. Böylece iki tatil yapan müşterilere diğer tatil bedavaya geliyor. Bu yıl çeşme Sheraton'ın 10'uncu yılı olduğu içinse cruise tatillerinde daha da özel, hatta inanılması güç seçenekler sunuluyor. En önemli detay ise tüm tatillerin şžeker ya da Kurban Bayramı'na denk gelmesi.

8 gece çeşme Sheraton'da konaklayan misafirlerin cruise ile İskandinavya, Rusya veya Bahamalar'a, Kanarya Adaları'na ya da Bermuda'ya gitme şansı var. 9 ve 10 gece konaklayanlara ise Akdeniz turu, 12 gece konaklayanlara dünyanın en büyük ve lüks gemisi Allure Of The Seas ile Karayipler, 14 gün konaklayanlara Alaska, 21 gece konaklayanlara ise Brezilya'da bir tatil daha yapma imkanı tanınıyor. Üstelik cruise'ların hepsi Royal Caribbean markalı yani ultra lüks gemiler. Geçen sene toplamda 600 kişinin yararlandığı kampanyalarda bu yılki hedef, 750-1000 kişi arasında... 'Cruise tatili bana göre değil' diyenlere ise 7 gece konaklamaları karşılığında 2 gece- 3 gün Paris seyahati hediye ediliyor. Üstelik de Lufthansa Havayolu ile gidiliyor ve 5 yıldızlı bir otelde kalmıyor.

Tüm kampanyalara seyahat sigortasının dahil olması da güzel bir sürpriz. Yazın en çok ilgi gören bir diğer fırsatı ise, '5 gece kal- 4 gece öde' kampanyası. '4 yıldır çeşitli kampanyalar yapıyoruz. Kampanyalarımızda şunu gördük ki; bunu tercih edenlerin çoğu imkanları olmadığından değil, bunu bir fırsat olarak gördükleri için faydalanıyorlar' diyen İskender Dilek, kampanyaların yaz konaklamasındaki doluluğa oranının yüzde 15 olduğunu belirtiyor.

İstanbul'da 2 otel daha yaptırıyoruz

Sheraton'da düğün ve nişanların, event'lerin, toplantıların yapıldığı Cobba Gabana isimli dış mekan alanı çeşme'nin meşhur rüzgarından korunmak için 8 metre yükseklikte camlarla çevrilmiş. Havuzların üzeri ise camla kapatılarak 700 kişilik kapasite 1100'e çıkarılmış. Dilek, buranın çeşme'de düğün yapılabilecek en güzel alan olduğu konusunda iddialı... şžu an İstanbul'da 'Radisson Blue şžişli' ve 'Radisson Blue Golden Horn' adıyla iki ayrı otel daha yaptıran Dilek, şžişli'deki oteli Ekim 2012'de; Tepebaşı'ndakini ise Aralık 2012'de hizmete sokacak.

Önümüzdeki yıl dünya tatili vereceğiz

İskender Dilek, önümüzdeki yıl dünya turuyla kampanyaları sonlandıracağını belirtiyor. Dilek, 'Miami, Hawaii ve dünya turu ile final yapacağız. Bu da 5 yıllık bir sürenin sonu oluyor. Misyonumu tamamlamış oluyorum böylece. Bu, benim için 'zoru başarmak'tı. Bununla beraber çeşme Sheraton'ın tanıtımına, doluluğuna çok büyük yansıması oldu' diyerek hediye tatil konseptini dünyada sunan tek otelin kendileri olduğunun altını çiziyor. Dilek, 'Bunu dünyada yapabilen yok; yapmak isteyenler var ama yapamıyorlar. çünkü çok zor; havayollarını ikna etmek, yurtdışındaki otelleri ikna etmek... Bu, birebir benim bireysel ilişkilerim sayesinde, ikna gücümden dolayı yarattığım bir başarı... Sonuçta sektörde güzel bir fark yarattığımıza inanıyorum. Zirvede bir ara vereceğim; bakalım bundan sonra ne yaparız...' diyerek sürprizlerinin bitmediğini müjdeliyor.

Müşterilerimizin yüzde 83'ü Türk

çeşme Sheraton'ın diğer otellerden farkı nedir desem

Türkiye'de hiçbir otel çeşme Sheraton'ın bulunduğu konuma sahip değil.

O kum, o deniz Türkiye'de hiçbir yerde yok; Maldivler'den hiçbir farkı olmayan bir kumsal ve deniz! İçinde yosun yok; çocuklar için çok güvenli; balıklarla beraber yüzüyorsunuz. Yazın püfür püfür esen bir iklim..

Otelinize daha çok kimler geliyor

Bizim doluluğumuzun yüzde 83'ü yerli müşteri. Yüzde 17'si ise tüm Avrupa ülkelerinden. İlk sırada ise Almanlar var. çeşme'de çok fazla tesis olmadığı için çeşme'nin potansiyeli yerli misafir. Yabancı çok fazla çeşme'yi bilmiyor.

Sanırım herşey dahil sisteme geçmemenizin de daha çok Türklerin gelmesinde etkisi var

Bir etken de o... Bu konuda kararlıyız. Yabancı misafirler herşey dahil sistem olduğu için ve ucuz diye Antalya'yı daha çok tercih ediyor. Oysa, çeşme Türkiye'de tatil yapabilecek üst gelir grubuna hitap ediyor. Bizim hedef kitlemiz Antalya'ya giden turist değil; daha üst segment...
Vatan/Banu Duran