03 / 09 / 2024

Çetinkaya, yılda 300 marketle liderliğe kilitlendi

Çetinkaya, yılda 300 marketle liderliğe kilitlendi

Çetinkaya Alışveriş Merkezleri zinciri, Kolayda Marketçilik solganıyla hizmet veren PİYU (Pratik, İndirimli, Yakında, Uğrak) indirim marketlerini birbiri ardına hizmete açıyor



Pilot bölge olarak belirlenen Adana'ya 24, Tarsus'a 4, Mersin'e de 4 mağaza açan Çetinkaya, 33'üncü PİYU'yu Mersin'in Silifke ilçesinde tüketiciyle buluşturdu. Akdeniz Bölgesi'nde bir yıl içinde 200 mağazaya ulaşacaklarını aktaran Çetinkaya İcra Kurulu Başkanı ve Mağazalar Genel Müdürü Ömer Çetinkaya, daha sonra diğer bölgelere açılacaklarını bildirdi.

Türkiye'yi 20 bölgeye ayırdıklarını ve her bölgede ortalama 200 mağaza açmayı planladıklarını dile getiren Çetinkaya, "Yılda ortalama 300 ile 500 arasında yeni market açıp, ilk aşamada 4 bin sayısına ulaşacağız. Fakat bunun için pilot uygulamanın başarısını görmemiz gerekiyor. İlk uygulamalar memnuniyet verici olduğu için devam ediyoruz. PİYU'yu 2010'un ilk aylarında İstanbul'a da götürmek istiyoruz." dedi. Şimdiye kadar hiç kredi kullanmadıklarını ve bütün yatırımlarını öz kaynaklarla yaptıklarını vurgulayan Çetinkaya, ilk 100 mağaza için 5 milyon Euro'luk yatırım bütçesi oluşturduklarını duyurdu. Ortalama 200 metrekarelik mağazalara sahip olan PİYU'larda gıda ürünleri ağırlıklı olacak, ancak tekstil, elektronik, kozmetik ve züccaciye gibi başka kalemler de bulunacak.
 
ABDULLAH ÖZYURT/ZAMAN


Geri Dön