Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Tapu Kadastro inşaatlarını kontrol için hizmet alacak!
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün Kahramanmaraş, Kilis ve Fethiye'deki bina inşaatlarının kontrolü için müşavirlik hizmeti alacak
Verilen ilan şöyle; İLGİ BEYANINA DAVET Türkiye Cumhuriyeti Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM) Tapu ve Kadastro Modernizasyon Projesi TKGM KAHRAMANMARAŞ-KİLİS-FETHİYE TAPU VE KADASTRO HİZMET BİNALARI İNŞAAT KONTROLLÜĞÜ İÇİN MÜŞAVİRLİK HİZMETLERİ REFERANS NO: TKMP-MO-2 İkraz No.7537TU. Proje No. P106284 Türkiye Cumhuriyeti, Dünya Bankası’ndan Tapu ve Kadastro Modenizasyon Projesi kapsamında kullanılmak üzere bir ikraz almıştır. Bu kredinin bir kısmı, TKGM Kahramanmaraş, Kilis ve Fethiye Hizmet Binaları İnşaat Kontrollük Hizmetleri için düzenlenecek sözleşmeler altında yapılacak olan ödemelerde kullanılacaktır. Müşavirlik hizmetleri yukarıda belirtilen hizmet binalarının inşaat işlerinin kontrollüğünü kapsayacaktır. Hizmetler aşağıdaki konuları kapsayacaktır: 1. Mimari, mekanik, elektrik, elektronik, haberleşme, statik, inşaat, peyzaj dahil olmak üzere ihtiyaç olan tüm disiplinlerin mensuplarını içerecek şekilde bir ekip kurmak, 2. Teknik gereklilikler, uygulanabilir ulusal ve uluslararası standartlar (yapısal, mimari, statik, mekanik, elektrik, elektronik ve haberleşme, peyzaj, vb.) ve Türk Deprem Yönetmeliğine uygun olarak hazırlanan her türlü uygulama projelerini incelemek, 3. TKGM’ce hazırlanan nihai uygulama projelerine uygun olarak, gerekli tüm teknik şartnameleri ve keşifleri incelemek TKGM’ne inşaat işlerine ilişkin ihale dosyasının hazırlanmasında destek sağlamak, 4. İnşaat süreci boyunca sahada kontrollük hizmetini yerine getirmek ve TKGM’ne geçici ve kesin kabul işlemleri ile kusur-sorumluluk süresi boyunca yardımcı olmak. Hizmetlerin tahmini süresi ve aşamaları aşağıdaki gibidir; - Kahramanmaraş hizmet binası için, projeler, teknik şartname, keşif ve ihale dosyasının incelenmesi 1 (bir ) ay, inşaat işleri ihale süreci 3 ay, inşaat kontrollük süresi 16 (onaltı ) ay ve kusur sorumluluk süresi 12 (ay) olmak üzere toplam 32(otuziki) aydır. - Kilis hizmet binası için, projeler, teknik şartname, keşif ve ihale dosyasının incelenmesi 1 (bir ) ay, inşaat işleri ihale süreci 3 ay, inşaat kontrollük süresi 9 (dokuz ) ay ve kusur sorumluluk süresi 12 (ay) olmak üzere toplam 25(yirmibeş) aydır. - Fethiye hizmet binası için, projeler, teknik şartname, keşif ve ihale dosyasının incelenmesi 1 (bir ) ay, inşaat işleri ihale süreci 3 ay, inşaat kontrollük süresi 12 (oniki ) ay ve kusur sorumluluk süresi 12 (ay) olmak üzere toplam 28(yirmisekiz) aydır. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM) yukarıda belirtilen hizmetleri sağlayabilecek yeterli niteliklere sahip müşavirleri konuya olan ilgilerini belirten bildirimde bulunmaları için davet etmektedir. Ilgılenen müşavirlerin, hizmetin sunulmasında yeterli tecrübe ve niteliklere sahip olduklarını gösteren bilgileri sunmaları zorunludur. İlgilenen müşavirlerin hizmeti yerine getirebilecek nitelikte olduklarını gösteren bilgileri (broşür, benzer işlerin açıklamaları, benzer koşullardaki deneyimler, mevcut yeterli vasıflarda personel bilgileri, vb.). sağlaması gerekmektedir. Müşavirler, konu ile ilgili yeterliliklerini artırmak amacı ile “ortaklıklar” oluşturabilirler. Bu “Ortaklık”lar, ortak girişim ya da altyüklenici şeklinde olabilir. Ortak Girişim (OG) durumunda, Ortak Girişimin tüm üyeleri kısa liste oluşturulması sürecinde birlikte değerlendirilecek; yapılacak işlerden müştereken (birlikte) ve müteselsilen (ayrı ayrı) sorumlu olacak ve ihalenin ilgili ortak girişimde kalması halinde, sözleşmeyi “Ortak Girişim” olarak imzalayacaklardır. İlgilenen müşavirler, herhangi bir ortaklık halinde, ortaklığın yapısını ve ortaklarla alt yüklenicilerin görevlerini, başvurularında açıkça belirteceklerdir. “Ortaklık halinde” ve/veya “bağlı firmalar halinde” ve benzeri biçimde açık olmayan başvurular kısa liste oluşturma sürecinde dikkate alınmayacaktır. Müşavir seçimi, “Dünya Bankası Kredi Kullanıcıları tarafından Müşavirlerin Seçimi ve İstihdamı” kılavuz kitapçığında yer alan yöntemlere uygun olarak yapılacaktır (Banka tarafından Mayıs 2004’te yayımlanan ve Ekim 2006’da tadil edilen).İlgilenen Müşavir firmalar ayrıntılı bilgi için 10:00 ile 16:00 saatleri arasında (yerel saatle) aşağıdaki adresten detaylı bilgi edinebilirler. İlgilenen Müşavirlerin dikkatini Dünya Bankası’nın Menfaatlerin Çatışması hakkındaki politikasını izah eden Müşavirlik Kılavuz Kitapçığının 1.9’cu paragrafına çekeriz. Müşavirin seçimi Müşavirlik Kılavuz Kitapçığında belirtilen Kalite ve Maliyet Bazlı Seçim (QCBS) yöntemine uygun olarak yapılacaktır. İlgi Beyanlarını sunarken, Müşavirlerden hizmetin adı ve referans nosunu “TKMP-MO-2” belirtmeleri istenmektedir. İlgi Beyanları 18 Mayıs 2012 tarihinde, saat 16:00’ya (yerel saat) kadar aşağıda belirtilen adrese posta, kargo ile ya da elden teslim edilmelidir. E-posta yoluyla yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü belirtilen tarih ve saatten sonra teslim edilen teklifleri kabul etmeme hakkını saklı tutar. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Orhan DELİGÖZ Destek Hizmetleri Dairesi Başkanı Dikmen Yolu No:14 06100 Bakanlıklar – Ankara / TÜRKİYE Dokuman Teslim Yeri: Genel Evrak Zemin Kat, Oda no: 08 Tel: +90 312 413 61 21 Fax: +90 312 413 61 24 e-posta: [email protected] İlan için tıklayın!