Genel

Derin Sarıyer: 2011'de soft, sessiz ve sakin tonlar kullandık!

Aziz ve Derin Sarıyer, 'Hala bizim ürünlerimizle tanışmamış bir kitle olduğunu hissettik. Yeni koleksiyonumuzda onlarla da buluşabileceğimiz ürünler yaptık' diyor...

Bu sene 40'ıncı yılını kutlayan Derin markasının sahipleri Aziz ve Derin Sarıyer, 'Hala bizim ürünlerimizle tanışmamış bir kitle olduğunu hissettik. Yeni koleksiyonumuzda onlarla da buluşabileceğimiz ürünler yaptık' diyor. Yeni koleksiyonda eksilerin aksine soft, sakin ve sessiz renkler ağırlıkta...

Modern mobilya tasarımı ve üretimi amacıyla 1971 kurulda Aziz Sarıyer tarafından kurulan Derin markası bugün 40'ıncı yılını kutluyor. 40'ıncı yılını Akaretle açılan yeni mağazasıyla kutlayan marka, 10. kuruluş yıldönümü olan 1981 yılında çektirdiği ekip fotosunu ise 40'ıncı yılında yeni ekibiyle tekrarladı. Yeni fotoğraf karesinde 1992 yılında ekibe katılan Derin Sarıyer'in yanı sıra geçen sene katılan Dilruba Sarıyer de yer alıyor. Aziz Sarıyer, 40 yılda geçirilen süreci şöyle anlatıyor: 'Evlerle bağlantı azalıp ofis çalışma alanlar, sosyal mekanlar, havaalanları, loungelar gibi noktalara yönelince bu alanlarda konfor daha önemli hale geldi. Bu nedenle de hem ev hem de ofis ortamlarında kullanılabilen hibrid tasarımlar ve ürünler ön plana çıktı.' Sarıyer, 'Günlük hayatın içinde daha çok olarak yaptıklarımız tasarım değeri yüksek ve evrensel boyuta ulaşmış çalışmalara yer vermemizi sağladı' diyor. Derin Sarıyer ise hem tasarım hem de markanın bugün geldiği noktayı farklılaşma olarak açıklıyor. Sarıyer, 'Aynı bakış açısını daha konforlu bir tavırla nasıl değiştirebiliriz diye düşündük. Artık ofis mobilyası ve ev mobilyası konusunda radikal bir ayrım söz konusu değil' diye konuşuyor.

SOFT, SAKİN VE SESSİZ TONLAR

Sarıyer son 10 senede kullandıkları canlı renkler konusunda olumlu tepkiler aldıklarını belirtiyor. Geçen yola kadar canlı renkler kullandıklarını ve bunların başka markalar tarafından da tekrarlandığını belirten Derin Sarıyer, bu sene daha soft, sessiz ve sakin tonlar kullandıklarını açıkladı. Bu döne her şeyin çok karıştığın bir dönem diyen Sarıyer, 'Ahşap ahşap gibi görünsün istedik. Bu sene ahşaba daha çok ağırlık veriyoruz. Daha önceki koleksiyonlarımızda çok fazla kullandığımız bir malzeme değildi' diyor. Derin Sarıyer, tasarımcıların genellikle kapalı devre çalıştıklarını dikkat çekerek 'Hala bizim ürünlerimizle tanışmamış bir kitle olduğunu hissettik. Yeni koleksiyonumuzda onlarla da buluşabileceğimiz ürünler yaptık' dedi.

DİLEK TAşž/Sabah Emlak