23 / 12 / 2024

Dilek Holding Marmaris'te yeni otel açacak!

Dilek Holding Marmaris'te yeni otel açacak!

Dilek Holding, 14 binin üzerinde otelin kullandığı analiz ve itibar yönetimi programı Trust You’yu Türkiye’ye getirdi. Otellerin çorbadan manzarasına kadar her detayının analiz edildiği yazılımla hedef ilk yıl 1.000 otele ulaşmak.



Dilek Holding; 2001 yılında Starwood Grubu’nun Türkiye’de yaptığı ilk franchise anlaşması ile turizm sektörüne adım attı ve Sheraton Çeşme Hotel’i açtı. 2013 yılında Radisson Blu Hotel, İstanbul Pera ile şehir otelciğine girdi. 2014 yılında yine Carlson Rezidor Grubu’na bağlı Radisson Blu Hotel İstanbul Şişli’yi hizmete soktu. Dilek Holding, Marmaris’te açacağı oteli ile turizm sektöründe büyüme planları yapıyor. Holding; Hamdi Restaurant Şişli ve Hamdi Restaurant Pera ile yeme-içme sektöründe de faaliyet göstermeye başladı. Holding son olarak yine turizm sektörüne yönelik yazılım ve analiz programına yatırım yaptı.

 

Devlerin tercihi oldu

 

Dünyada 14 binin üzerinde otelin kullandığı Alman müşteri yorum ve analiz programı Trust You’nun Türkiye ve Kıbrıs’taki satış haklarını alan Dilek Holding, 4 ay önce bu programı otellere sunmaya başladı. Şu anda 200’ün üzerinde otelin kullandığı programla 1 yıl içinde 1.000 otele ulaşılması hedefleniyor. Dilek Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İskender Dilek, “Bilişim sektörüne girmeyi uzun zamandır planlıyorduk, çünkü ne iş yaparsanız yapın gelecek online’a kayıyor ve Trust You sektöre girmemize fırsat oldu” diye konuştu.

 

Trust You’nun 2008 yılında dünyada yazılan ilk online misafir memnuniyeti ve itibar yönetimi programı olduğunu kaydeden Dilek,  dünyada 14 binden fazla otelin analiz, rakip analizi ve yorumları cevaplamak için Trust You’yu kullandığını vurguladı.Dilek, “Sheraton ,W Hotel, St.Regis, Le Meridien, Luxury Collection, Marriott, Swisss Hotel, Raffles, Mövenpick, Fairmont ve Accor gibi zinciler Trust You online misafir memnuniyeti ve itibar yönetimi programı kullanıyor” diye konuştu. 

 

Bütün yorumları alıyor

 

İskender Dilek, programın otellere sağladığı avantajları ise şöyle anlattı:  

“Bu sistem; online mecrada sosyal medya dahil herhangi bir otelle ilgili çıkan bütün global misafir yorumlarını alıyor, sizin önünüze getiriyor ve puanlıyor. Oradan da tüm yorumları ve sistemi yönetebiliyorsunuz. Şikayetleri kategorize ederek her birini kendi içinde görebilme, değerlendirebilme ve raporlama şansı veriyor. Hiçbir otelin bu anda bu kadar dataya hakim olabilme şansı yok. Zincir otellerde buna benzer programlar var ama onlar bile bu kadar detaylı değil.”

 

‘Tek elden hakim olun’

 

İSKENDER Dilek, programla tüm sosyal medyanın tek elden yönetilebildiğini anlattı. Programın canlı olduğunu ve sürekli güncellendiğini kaydeden Dilek, şöyle devam etti: “Otelinizde ne oluyor ne bitiyor, hangi departmanda hangi şikayetler var? Son 2 yılda hangi dönemde başarısızım veya odalarla ilgili gelen şikayetlerin hangi biri hangi bölüme ne kadar etki ediyor? Bunların hepsini görebiliyorsunuz. Normalde sadece sosyal medyayı takip edebilmek için sizin bir ajansa ya da bir kişiye ihtiyacınız var. O kişi günde kaç web sitesine girip çıkabilir? Bu sistemle tüm sosyal medyayı yönetiyorsunuz, otelinize gelen rezervasyonlardan veya herhangi bir onlineweb sitesine yazılan yorumları ve şikayetleri görebiliyorsunuz. Bu program sayesinde az istihdam, her şeyi raporlayabilme, objektif yaklaşım ve otel kadrosuna çok bilinçli bir datayı her zaman önüne koyma fırsatı sunuyoruz.


Vatan


Geri Dön