27 / 11 / 2024

Dumankaya Grubu’nun öncelikli hedefi sürdürülebilir çalışan memnuniyeti!

Dumankaya Grubu’nun öncelikli hedefi sürdürülebilir çalışan memnuniyeti!

Dumankaya Grubu’ nun 2013 yılı çalışan memnuniyeti anketi sonuçlarına göre, çalışan memnuniyeti oranı geçen yıla göre artarak yüzde 70,2’den yüzde 70,6’ ya çıktı...




31 Ocak 2014, İstanbul- Gayrimenkul, otomotiv, sigorta gibi sektörlerde faaliyet gösteren Dumankaya Grubu 5 yıldır inşaat sektöründeki personeliyle gerçekleştirdiği çalışan memnuniyeti anketine bu yıl grup şirketlerini de dâhil ederek anketin kapsamını genişletti. Dumankaya İnşaat çalışanlarının yanı sıra Athletic-O Spor Kulübü, Dumankaya Pusula, Dumankaya Sigorta ve Dumankaya Toyota gibi grup şirketlerinin de katıldığı anket sonuçlarına göre, çalışan memnuniyeti oranı geçen yıla göre artarak yüzde 70,2’den yüzde 70,6’ya çıktı. 

Dumankaya İnşaat, çalışanlarının şirket yönetimi, performans yönetimi yetkilendirme, maaş ve sosyal haklar, takım çalışması, iş tatmini, fiziksel koşullar, müşteri odaklılık gibi başlıklarda yapılan ankete verdikleri yanıtlar üzerinden ortaya çıkan sonuçları analiz ederek sürdürülebilir bir çalışan memnuniyeti elde etmeyi hedefliyor.


Memnuniyet anketinin sonuçlarına göre; şirketin, kendilerinin iş güvenliğini sağladığını düşünen Dumankaya çalışanları ayrıca, diğer şirketlerle karşılaştırıldığında Dumankaya’yı çalışmak için ideal bir şirket olarak düşünüyor. Anket sonuçlarına göre, Dumankaya Grubu’nu çalışmak için tavsiye ederim diyen  Dumankaya personeli, bugün iş arayışına girsem yine Dumankaya’da çalışmayı seçerdim, diyor. 

Şirket yönetimi, performans yönetimi ve yetkilendirme ve fiziksel koşullar kategorilerinde de yüksek başarı oranları yakalayan Dumankaya Grubu’nun personelinin bu kategorilerdeki fikir birliği de oldukça yüksek. 


İnsan kaynakları ve iç iletişim stratejilerinin belirlenmesinde memnuniyet anketinin öneminin büyük olduğuna dikkat çeken Dumankaya İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Dumankaya, konu ile ilgili şunları söyledi. “Şirket olarak büyük önem verdiğimiz çalışan memnuniyeti anketini 5 yıldır sürdürüyoruz ve bu süreç boyunca aldığımız sonuçları değerlendiriyor kendimizi sonuçlara göre yeniliyor ve ilerletiyoruz. 5 yıl süresince çıkan sonuçlardan oldukça memnunuz. Günümüzde müşteri memnuniyetini oluşturmak ve sürdürmek kadar çalışan memnuniyetine değer vermek de önemli. Dışarıda güçlü olmak için, önce içeride güçlü olmak, takım ruhunu hissetmek gerekir. Biz de Dumankaya olarak bu bakış açısını benimsedik.  Çalışanın memnun olmasının iş performansını arttırdığı yadsınamaz bir gerçektir.  İnsan Kaynakları politikamız da çalışanlarımızın bilgi, beceri, uyum, motivasyon ve tatmin düzeylerinin yükseltilmesini ilke edinmiş, bunların gerçekleştirilmesi için çalışmalara başlamış ve sürekli kendini yenilemeyi amaç edinmiştir. Bizlerle birlikte o işe kafa yoran ve kendini işe adamış arkadaşlarımızla, hem daha yenilikçi ve etkili, hem de daha pozitif sonuçlar elde ediyoruz. Dumankaya İnşaat olarak yenilikçi, dinamik ve sağlam yapımızı  bu nitelikli iş gücü kaynağımıza borçluyuz” dedi. 


Geri Dön