Dumankaya, Pusula ile müşterisini mutlu ediyor!
Dumankaya inşaat konut satışından başlayarak sunmaya başladığı ve satış sonrasında da devam eden tüm hizmetlerini Dumankaya Pusula çatısı altında toplamış
Dumankaya Müşteri Hizmetleri Direktörü Berrin Löker, artık inşaat şirketlerinin sorumluluklarının konutun satışıyla tamamlanmadığını ifade ederek, müşterilerin satış sonrasında da ihtiyaç, beklenti ve taleplerine cevap üretmelerinin önemine işaret ediyor. Löker "Avantajlar, kolaylıklar ve hizmet paket" olarak özetlediği Dumankaya Pusula ile satış sonrasında evde çıkan teknik aksaklıklardan tutun, doğum gününde arkadaşa gönderilecek çiçeğe kadar her konuda müşterilerinin yanında yer aldıklarını anlatıyor. Dumankaya Pusula hizmetlerini asistan hizmetleri, e-dairem, gayrimenkul değerleme, konut destek, dizayn destek, aktivite hizmetleri başlıkları altında topladıkları bilgisini veren Löker, yeni yeni hizmetleri de devreye sokacaklarına değindi.
Pusula her derde dava
Löker, asistan hizmetleri altında, tatil bilet organizasyonu, restaurant rezervasyonu, bilet organizasyonu, araç muayenesi yaptırılması ve hediye çiçek gönderimi organizasyonu gibi hizmetlerin yer aldığını ifade ederek, Dumankaya'dan daire satın alanların daire tesliminden 1 yıl sonrasına kadar organizasyonel hizmetlerden yararlanabildiklerini belirtti.
Sabah