02 / 09 / 2024

Düşen kirayla İtalyan Motivi krizde döndü

Düşen kirayla İtalyan Motivi krizde döndü

Ayaydın Group un İtalyan ortağı Miroglio, krize rağmen Motivi yi kış sezonunda Türkiye ye getirecek



Global kriz nedeniyle tüm dünyada şirketler yeni yatırımlarını ertelerken, Ayaydın Group'un İtalyan ortağı Miroglio, Motivi markasını Türkiye'ye getirecek. 15 yıl önce Adanalı Berdan Tekstil'in distribütörlüğünü alarak Türkiye'ye getirdiği, ancak 90'ların sonunda pazardan çıkan marka, şansını ikinci kez deneyecek. İlk etapta İstanbul'da 4 mağaza açmayı planlayan Motivi, ülke çapında yayılma politikası izleyecek. İlk mağaza kış sezonuna yetiştirilecek. Ayaydın-Miroglio Group Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın, Miroglio'nun Motivi markası ile Türkiye'de Zara ve Mango ile rakip olacağını belirterek, "Sıkıntı yaşamazlar" görüşünü aktardı. Öncelikle İstanbul'a hızlı bir
giriş yapılacağını söyleyen Ayaydın, "İstinye Park, Cevahir Alışveriş Merkezi, Metrocity ve Bayrampaşa'da yeni açılacak Forum İstanbul'da mağazalar olacak" dedi. Ayaydın, kriz döneminde olunmasına rağmen Miroglio'nunTürkiye pazarına girme konusunda tereddüt etmediğini ve planlarını ertelemediğini kaydederek, şöyle devam etti:

YABANCI OLMANIN AVANTAJI OLUYOR

"Miroglio belli bir ciroyaulaşmış, yatırım yapmak durumunda. Türkiye de alışveriş merkezlerinde kiraların düştüğü şu dönemde avantajlı. Zaten Motivi yabancı olduğu için bizim gibi sıkıntı yaşamaz. Türkiye'de tüketiciler yabancı markaya düşkün. Bunu onlar da gözlemledi. Motivi'nin fiyatları Mango ve Zara segmentinde. Onlar Türkiye'de kazanmaya devam ediyor." Ayaydın, AVM'lerde de yabancı markalar için uygun koşullar oluşturulduğu görüşünü aktardı.
Habertürk

Geri Dön