Ediz Giray: İnşaatta kazanmak için ön planlama şart!
A PlusYönetim Kurulu Başkanı Ediz Giray gayrimenkulde kazanmak için ön planlamanın şart olduğunu söyledi
Türkiye'nin gelişiminde önemli bir rolü olan gayrimenkul sektörü, iş dünyasında faaliyet gösteren ofis merkezlerinin yönetimi ile konut sitelerindeki yönetim boşluğunu gidererek hizmet vermek için yola çıkan A Plus Proje Yönetimi, Yönetim Kurulu Başkanı Ediz Giray'ın yönetiminde sahaya indi.
Bu tür hatalar yapmamak, işgücü, kaynak, zaman ve maliyet kaybına uğramamak için yapılması gerekenlerin çok iyi planlanması gerektiğini ileri süren Giray, "Sorunlar detayların peşine düşen müşterilerin sorgulamalarıyla ortaya çıkıyor. Farklı tasarım, doğru planlama, iyi mühendislik ve satın alma ile projenin başarısının sağlam temellere oturtulması şart. Sektörün geneline baktığımızda tematik projelerle farklılaşan az sayıda firma haricinde aslında pazarın aslını oluşturan firmalarda bu tür eksikliklere çok rastlıyoruz. Bu da satışta geri dönülemez başarısızlıkları beraberinde getiriyor. Sonuçta ortaya çıkan ise kaynak israfı! Satışın en önemli unsurlarında yapılan bu tarz hatalar projelerin başarısızlığını hazırlıyor" diyor.
Yapılması gerekenlerin sadece planlamayla yeterli olmayacağına değinen Giray, rekabet ortamında firmaların doğru fiyat politikasından satış ekibinin yeterli donanıma sahip olmasına, pazarlama argümanlarının doğru seçilmesinden satış sonrası verilecek hizmetlere kadar her şeyin doğru yapılması gerektiğine inanıyor. Verimli çalışma ve kaynak israfını önlem adına yapılması gereken her şeyin kendi firmaları tarafından sağlandığını söyleyen Ediz Giray , "Tüm bu sebepler sonucu oluşacak kaynak israfı A Plus Proje Yönetimi'nin vermiş olduğu hizmetlerle engelleniyor. Daha az bütçe daha hızlı bir satış süreci ile üretici firmanın karı maksimize ediliyor. Firmalar günümüzde en az beton, demir kadar önemli bir yer tutan pazarlama bütçelerini minimize etmek istiyorlarsa muhakkak bu tip bir danışmalık hizmetini projenin en başından itibaren almak zorundadırlar. Ya bu hizmeti alarak konforlu ve efektif bir satış süreci oluşturacaksınız yada bu hizmeti almadan devam edecek ve sonuçlarına katlanacaksınız" diyerek konunun önemine parmak basıyor.