Emaar Square Mall 28 Nisan’da hizmete açılacak!
İstanbul’dan ilham alınarak tasarlanan ve dünyanın en önemli markalarına ev sahipliği yapacak Emaar Square Mall 28 Nisan’da hizmete açılacak.
İstanbul’dan ilham alınarak tasarlanan ve dünyanın en önemli markalarına ev sahipliği yapacak Emaar Square Mall, alışveriş, eğlence ve gastronominin “en”lerini bir kerede ve bir karede bir araya getiriyor.
Yılda 25 milyon ziyaretçi ağırlamaya hazırlanan Emaar Square Mall, Anadolu Yakası’nın ilk 4D sineması, moda merkezi ve Turkish Village gibi farklı yönleriyle, hayatın tüm ihtiyaçlarını, modernle gelenekseli buluşturan tek bir mekânda sunuyor. Kapalı alanlarının yanı sıra, açık alandaki mağazalarıyla, Bağdat Caddesi ve Nişantaşı’nın alışveriş keyfini Çamlıca’da yaşatıyor. Ziyaretçilerin tüm günü geçirecekleri bir konseptle tasarlanan Emaar Square Mall, dünyanın en yüksek binası Burj Khalifa ile en çok ziyaret eden alışveriş ve eğlence destinasyonu The Dubai Mall gibi ikonik işlere imza atan Emaar Properties’in imzasını taşıyor.
Moda, Gastronomi ve eğlencenin yeni adresi
Emaar Square Mall, dünyanın en önemli markalarını bünyesinde topluyor. Nisan ayında kapılarını açacak olan Galeries Lafayette’in ardından Samsung Türkiye’deki ilk büyük mağazasını 1 Haziran’da Emaar Square Mall’da açacak. Türkiye’ye ilk kez girecek markalardan Galeries Lafayette’le Paris’in moda dünyası, Harry Winston’la Amerika’nın mücevher dünyası İstanbul’a geliyor. Ünlü lüks markaları Gucci, Cartier ve Hermès de Emaar Square Mall’da sonbahar döneminde ikinci fazda yerini alacak.
Benzersiz mimarisi içerisinde yeme içme alanları da bulunacak Emaar Square Mall, gurme restoranlar, fast food alanları ve pek çok seçeneği ziyaretçileri için sunacak. Sahil şeridinin gözdesi Huqqa, Türkiye’deki 2’nci ve son mağazasıyla Emaar Square Mall’da olacak.
Herkes için eğlence
7’den 70’e her yaş ve gelir grubuna hitap eden Emaar Square Mall, ziyaretçileri için sunduğu konfor, eğlence ve sosyal imkânların yanı sıra, çocuklu ailelerin iyi vakit geçirmesi için tüm olanaklara sahip. Emaar Akvaryum ve Sualtı Hayvanat Bahçesi ve 15 salonlu 4D sinema merkezin geniş eğlence portföyünün en önemli parçası. Çocukların su altı dünyasını eğlenceli bir şekilde öğrenmeleri için yepyeni bir konsept Emaar Square Mall ile İstanbul’a geliyor. Kayalık kıyılar, Mercan Resifleri ve Yağmur Ormanları adında 3 bölümü bulunan Emaar Akvaryum ve Sualtı Hayvanat Bahçesi’nde daha önce Türkiye’de bulunmayan, Denizanası Galerisi, Canlı Mercan Resifleri, Humboldt Penguenleri, Su Samurları, Su Fareleri ve dünyanın en büyük timsahları bulunacak.Birbirinden farklı etkinliklerin yıl boyunca gerçekleşeceği Emaar Square Mall’da ziyaretçilerin deneyimleri çeşitlenecek.
Haber AA'da şu şekilde yer aldı
Dünyanın en yüksek binası Burj Khalifa ile en büyük alışveriş ve eğlence merkezlerinden The Dubai Mall gibi projelere imza atan gayrimenkul geliştirme şirketi Emaar Properties'in Türkiye'deki iştiraki Emaar Türkiye tarafından Çamlıca'da 2,3 milyar dolarlık yatırımla hayata geçirilen alışveriş ve yaşam merkezi Emaar Square Mall, 28 Nisan'da kapılarını ziyaretçilere açacak.
Emaar Square Mall'un tanıtımı dolayısıyla düzenlenen toplantıda konuşan Emaar Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Cenk Arson, alışveriş, eğlence ve gastronomi odaklı projenin 28 Nisan'da açılacağını belirterek, dakikada 100 ziyaretçi ağırlamayı hedeflediklerini, merkezin 5 bin kişiye istihdam sağlayacağını bildirdi.
Arson, "Emaar'ın alışveriş merkezlerine 2016 yılında 125 milyon ziyaretçi geldi. Yalnızca Dubai Mall 80 milyon ziyaretçiyi ağırladı. 3 yıl üst üste bu rakamı koruyan Dubai Mall, dünyanın en çok ziyaret edilen alışveriş ve eğlence destinasyonu olmanın yanı sıra dünyanın en çok ziyaret edilen yaşam merkezi unvanına sahip." diye konuştu.
Bu başarının ardında, Emaar'ın müşteri deneyimini temel alarak hayata geçirdiği iş ve karlılık modelinin bulunduğunu ifade eden Arson, bu modeli şimdi de Türkiye'ye taşıdıklarını kaydetti.
- "Türkiye'nin para harcayan turistlere ihtiyacı var"
Cenk Arson, tüm sektörün alışveriş merkezlerine gelen ziyaretçi sayısını artırmak için çalıştığını belirterek, konuşmasını şöyle sürdürdü:
"Biz hedefimizi bir adım öteye taşıdık. Emaar deneyimini kullanarak Türkiye'ye yeni bir turizm potansiyeli kazandırmak istiyoruz. Türkiye'deki AVM ziyaretçilerinin arasında turistlerin oranı yüzde 2 civarında. Kendimize, bu rakamı 2023 sonunda yüzde 10'a çıkarmak gibi büyük bir hedef koyduk. Bu oldukça iddialı bir rakam. Ancak sadece nicelik değil, nitelik açısından da daha fazla turist çekmek istiyoruz. Odağımızda üst gelir grubu yer alıyor. Türkiye'nin para harcayan turistlere ihtiyacı var."
Emaar Türkiye Kıdemli Direktörü Arzu Uludağ Elazığ da merkezde yıl boyu devam edecek yoğun bir etkinlik programı olacağını, sadece Türkiye'de değil, dünyada kutlanan özel günleri kapsayan fırsat ve programları hayata geçireceklerini söyledi.
Elazığ, "Acenteler, oteller ve hava yolu şirketleriyle birlikte kampanyalar düzenleyecek, İstanbul için yurt dışında tanıtım kampanyaları yapacağız." dedi.
Türkiye'ye ilk defa gelen lüks markaların yanı sıra farklı segmentlerden ziyaretçilerin ihtiyaçlarına cevap veren bir marka karmasını tek mekanda sunacaklarını belirten Elazığ, AVM'nin çok katlı sinema, akvaryum ve su altı hayvanat bahçesi, seyir terası, eğlence alanları, 100'den fazla restoran ve kafe, geleneksel Türk pazarı ve moda merkezi ile İstanbulluların gözdesi olacağını söyledi.
Verilen bilgiye göre, yılda 25 milyon ziyaretçi ağırlamayı hedefleyen Emaar Square Mall, Anadolu Yakası’nın ilk 4D sineması, moda merkezi ve Turkish Village gibi farklı yönleriyle, hayatın tüm ihtiyaçlarını, modernle gelenekseli buluşturan tek bir mekanda sunacak.
Galeries Lafayette’in ardından Samsung, Türkiye’deki ilk büyük mağazasını 1 Haziran’da Emaar Square Mall’da açacak. Türkiye’ye ilk kez girecek markalardan Galeries Lafayette’le Paris’in moda dünyası, Harry Winston’la Amerika’nın mücevher dünyası İstanbul’a gelecek. Ünlü lüks markaları Gucci, Cartier ve Hermes de Emaar Square Mall’da sonbahar döneminde ikinci fazda yerini alacak.
AA
Haber Sabah Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...
Emaar Türkiye CEO'su Cenk Arsoy, "Dubai'de bir çölü değiştirdiysek Türkiye'de de çok şey yapabiliriz" dedi. Çamlıca'da 28 Nisan'da açılacak AVM ve konut projesi için 2.5 milyar dolar harcadıklarını dile getiren Arsoy, "AVM'de 200'ün üzerinde marka var. Asya yakasının İstinyepark'ı olacağız" dedi. Emaar'ın Dubai'den sonra en çok yatırım yaptığı ülkenin Türkiye olduğunu belirten Arsoy, "Konutlarda metrekare ise lokasyon ve boyuta göre 3 bin 500 dolarla 9 bin dolar arasında değişecek" dedi. Toplam 1.000 konutun yüzde 80'inin satıldığını belirten Arsoy, bunun yüzde 25'ini ise yabancının aldığını kaydetti.
Sabah
Haber Hürriyet'te şu şekilde yer aldı
Dünyanın önde gelen projelerine imza atan gayrimenkul geliştirme şirketi Emaar Properties’in Türkiye’deki iştiraki Emaar Türkiye tarafından Çamlıca’da 2.3 milyar dolarlık yatırımla hayata geçirilen alışveriş ve yaşam merkezi Emaar Square Mall, 28 Nisan’da kapılarını ziyaretçilere açacak.
Emaar Square Mall’un tanıtımı dolayısıyla düzenlenen toplantıda konuşan Emaar Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Cenk Arson, alışveriş, eğlence ve gastronomi odaklı projenin 28 Nisan’da açılacağını belirterek, dakikada 100 ziyaretçi ağırlamayı hedeflediklerini, merkezin 5 bin kişiye istihdam sağlayacağını bildirdi. Arson, “Emaar’ın alışveriş merkezlerine 2016 yılında 125 milyon ziyaretçi geldi. Yalnızca Dubai Mall 80 milyon ziyaretçiyi ağırladı. 3 yıl üst üste bu rakamı koruyan Dubai Mall, dünyanın en çok ziyaret edilen alışveriş ve eğlence destinasyonu olmanın yanı sıra dünyanın en çok ziyaret edilen yaşam merkezi unvanına sahip” diye konuştu. Bu başarının ardında, Emaar’ın müşteri deneyimini temel alarak hayata geçirdiği iş ve karlılık modelinin bulunduğunu ifade eden Arson, bu modeli şimdi de Türkiye’ye taşıdıklarını kaydetti.
Hürriyet