26 / 12 / 2024

Emlak sektöründe dijital pazarlama devri!

Emlak sektöründe dijital pazarlama devri!

TÜGEM İzmir Temsilciliği, sektör paydaşlarını çözüm ortakları ile tanıştırmak ve dijital pazarlamada yeniliklerle iş verimliliğini yükseltmek için Prop Tech İzmir adlı bir etkinlik gerçekleştirecek.



Yeni neslin tamamen dijital üzerine kurulduğunu ve sektör olarak bu müşteri talebine uygun olarak kendilerini geliştireceğini ifade eden Tüm Girişimci Emlak Müşavirleri Derneği (TÜGEM)  İzmir  Temsilciliği Yönetim Kurulu Üyesi Gülçin Okay, bu nedenle sektör paydaşlarını çözüm ortakları ile tanıştırmak ve dijital pazarlamadaki yeniliklerle iş verimliliğini artırmak için Prop Tech İzmir adlı bir etkinlik gerçekleştireceklerini kaydetti. Ege Gazetesi'nde yer alan habere göre; 12 Ekim Cumartesi günü Megapol Çarşı Kule’de düzenlenecek organizasyon ile Ege bölgesinde yer alan 400'e yakın sektör temsilcisinin buluşmasıyla beklendiğini kaydeden TÜGEM İzmir Temsilciliği Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Akıncı, “Bu etkinlikte gayrimenkul danışmanlarımız, bu firmaların anlatımları ile dijital dünyadaki yeni gelişmeleri öğrenirken, kafalarındaki soruları onlara sorma fırsatı bulacaklar. Danışmanlar çekişmeli sektörün içerisinde kendilerini bir adım daha öne çıkarmak zorundalar. Bunu da şu andaki teknolojik dünyada oluşan yeniliklere  kendilerini adapte etmek suretiyle başaracaklar” dedi.

 Emlak sektöründe dijital pazarlama devri!

Klasik emlak pazarlama yönetimi diye bir şeyin kalmadığını belirten Akıncı, “Şu anda artık dijital platformda paylaşımlar, sponsorlu reklamlar ve dijital görsellerle bu işi yapıyoruz. Artık yurtdışında bir müşteri, o kişinin internet sitesini girdiği zaman evi rahatlıkla gezebiliyor. Biz, danışmanlara bunun nasıl yapılacağını göstereceğiz” açıklamasında bulundu.

“Pazarlama çalışmalarını dijitale doğru çekmek istiyoruz”

5 sene sonraki emlak müşterilerinin kiralık ve satılık daire arayan ve yeni yetişen beyaz yakalı gençlerden meydana geleceğini kaydeden TÜGEM İzmir Temsilciliği Yönetim Kurulu Üyesi Gülçin Okay ise “Yeni nesil tamamen dijital üzerine kurulu. Biz de sektör olarak bu müşteri talebine ve isteğine uygun olarak kendimizi sektörel olarak geliştirmek zorundayız. Bunu da şimdiden yapmaya başlamamız gerekiyor. Onun için bir dijital etkinlik düzenledik ve gayrimenkulle ilgili tüm hizmetleri ve pazarlama çalışmalarını dijitale doğru çekmek istiyoruz” şeklinde konuştu.

Ev satın almak isteyenler veya kiralamak isteyen müşterilerin yaşlarıyla gençleştiklerini sözlerine ekleyen Okay, “Yeni kitlemiz tamamen gençler ve gençler dijital bir ortamda çalışmak istiyorlar. Onların çalışma ortamları, hayata bakış açıları çok farklı. Biz onlara uymak zorundayız. Sektörün çalışma alanlarını tamamen yeni nesile uydurmak için dijital platforma sektör olarak her konuda geçmek zorundayız” diye konuştu.

“Önümüzdeki 4-5 ay içinde konut almanın en iyi zamanı”

Gelecek yıllarda emlak satışıyla ilgili İzmir’in yeni açılan otobanın da etkisiyle Ankara’yı geçip İstanbul’un sonrasında ikinci sıraya yerleşeceğini iddia eden Gülçin Okay, “Konut kredisi faizleri 0.99 civarındayken, müteahhitlerimizin hiçbiri daha fiyatlarında yükseltme yapmadan, önümüzdeki 4-5 ay içinde konut almanın en iyi zamanı” dedi.


Geri Dön