22 / 12 / 2024

Emlakçıya gelen müşteri Garanti'yle görüntülü konuşacak

Emlakçıya gelen müşteri Garanti'yle görüntülü konuşacak

Garanti Bankası, çağrı merkezi hizmetlerinde Görüntülü Çağrı Merkezi uygulamasını başlattı



Mortgage sektöründe kullanılacak yeni uygulamada, Türk Telekom'un sunduğu, ev ve işyeri telefonları gibi sabit hatlardan görüntülü konuşma imkanı sunan Videofon kullanılacak. Garanti Bankası ile çalışan emlak ofislerine gelen müşteriler, 444 EVİM-444 3846 hattındaki mortgage uzmanları ile yüz yüze görüşerek bilgi ve destek alabilecek, mortgage başvurusu yapabilecek.
 
Bilgi alınabilecek

Müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için online hizmetlerinin sayısını her geçen gün artırdıklarını belirten Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Ali Fuat Erbil, pilot çalışmalarına geçen eylül ayında CEBIT Fuarında başlanan Görüntülü Çağrı Merkezi sayesinde, Garanti mortgage uzmanlarından interaktif bir şekilde bilgi alınabileceğini söyledi. Erbil, Türk Telekom ile geliştirdikleri ve mortgage sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan hizmetin, müşterilerin yanı sıra emlak ofislerine de büyük kolaylık sağlayacağını söyledi. Türk Telekom Satış Başkanı Aydın Çamlıbel de grup şirketlerinden Argela'nın geliştirdiği ve Türk inovasyonu adına son derece önemli bir ürün olduğunu düşündükleri Videofon ile Çağrı Merkezi'nden faydalanan müşterilerin hayatlarını kolaylaştıracaklarını kaydetti.

Referans

Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler

Garanti'den "görüntülü çağrı merkezi"

Garanti Bankası, görüntülü iletişim teknolojisi Videofon'u kullanıma sunan Türk Telekom'un desteğiyle, çağrı merkezi hizmetlerini yeni bir boyuta taşıyan Görüntülü Çağrı Merkezi uygulamasını başlattı.

Garanti Bankası'ndan yapılan açıklamaya göre, mortgage (tutsat) sektöründe ilk defa hayata geçirilen hizmet kapsamında, Garanti Bankası ile çalışan emlak ofislerine gelen müşterilerin, Türk Telekom teknolojisiyle geliştirilmiş, ev ve işyeri telefonları gibi sabit hatlardan görüntülü konuşma imkanı sunan Videofon sayesinde, 444 EVİM - 444 3846 hattındaki tutsat uzmanları ile yüz yüze görüşerek bilgi ve destek alabilecek, tutsat başvurusunda bulunabilecek.

Konuyla ilgili bilgi veren Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Ali Fuat Erbil, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için online hizmetlerinin sayısını her geçen gün artırdıklarını belirterek, pilot çalışmalarına geçten Eylül ayında CEBIT Fuarında başlanan Görüntülü Çağrı Merkezi sayesinde, müşterilerin, Garanti tutsat uzmanlarına kolayca ulaşarak, interaktif bir şekilde bilgi alabileceğini vurguladı.

Erbil, Türk Telekom ile geliştirdikleri ve tutsat sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan hizmetin, müşterilerin yanı sıra emlak ofislerine de büyük kolaylık sağlayacağına inandıklarını kaydetti.

Türk Telekom Satış Başkanı Aydın Çamlıbel de yaptığı değerlendirmede, ilk defa Türk Telekom çağrı merkezlerinde sunulan Görüntülü Çağrı Merkezi uygulamasının Garanti Bankası işbirliğiyle sürdürülmesinin önemine işaret ederek, grup şirketlerinden Argela'nın geliştirdiği ve Türk inovasyonu adına son derece önemli bir ürün olduğunu düşündükleri Videofon ile Çağrı Merkezi'nden faydalanan müşterilerin hayatlarını kolaylaştıracaklarını duyurdu. (Star)

 


Geri Dön