23 / 11 / 2024

Emlakjet 400 bin kişiyi yeni eviyle buluşturdu! 

Emlakjet 400 bin kişiyi yeni eviyle buluşturdu! 

Yeni nesil emlak arama sitesi Emlakjet 2018 yılında 100 bin adet satılık ve 300 bin adet kiralık konutu ev arayan tüketiciler ile buluşturdu. 




Konut arama sektörüne getirdiği yeniliklerle dikkat çeken Emlakjet 2018 yılında 100 bin satılık ve 300 bin adet kiralaık ev arayan tüketiciyi yeni evlerine kavuştu. Google benzeri bir aramaya denemiyle ön plana çıkan Emlakjet satılık veya kiralık mülk arayan vatandaşların ilk tercihleri arasında. Daire arayan vatandaşların, tercih etmeyi düşündükleri konutları başka konutlarla karşılaştırma imkanı sunuyor. Site içerisinde yer alan bölge raporları ile konut arayan vatandaşlar, konutun yer aldığı il ya da ilçedeki demografik özellikler ve emlak piyasası hakkında bilgi sahibi olabiliyor.

Toplu taşımaya yakın evlere yoğun talep 

Konut arayan vatandaşların en çok kullandığı özelliklerden biri olan ‘Yakınında Ara’ özelliği ile de dikkatleri üzerine çeken Emlakjet, tüketicilerin okul, hastane, AVM, metro gibi noktalara yakın evleri bulmak isteyen hayalindeki evi arayan vatandaşlara doğru seçimi yapmaları için kolaylık sağlıyor. 

 Emlakjet 400 bin kişiyi yeni eviyle buluşturdu! 

Emlakjet CEO’su Tolga İdikat , “Emlakjet olarak ev arayanlar için geliştirdiğimiz yenilikçi çözümler kadar, profesyonel gayrimenkul danışmanları için geliştirdiğimiz dijital asistan hizmeti sunan 'Jethat' teknolojisi ile, her ofis kaç çağrı almış takip edip bunu da şeffaf bir şekilde müşterilerimize raporluyoruz. Sektörde bunu yapabilen tek oyuncu biziz. Jethat teknolojisi sayesinde ofislere giden arama sayısını takip edebiliyoruz, yaptığımız anketlerle de bu çağrıların ne kadarı işleme dönüyor ölçebiliyoruz. Böylece tüketicilerin davranışları ve ihtiyaçlarını en iyi şekilde analiz edip işimizi geliştirebiliyoruz." dedi. 

İdikat açıklmasına şu ifadelerler devam etti: "Rakamlarımız 2018 yılında tam 2.2 milyon çağrıyı 15 binden fazla üye gayrimenkul danışmanımıza gönderdiğimizi, ve bu çağrıların da 400 bin kadarının satılık veya kiralık olarak işleme döndüğünü gösteriyor.  Müşteri talebinin ise özellikle yükselen konut kredi faiz oranları ve belirsiz döviz kurları sebebiyle satılıktan kiralık yönüne yöneldiğini gösteriyor. Dönem verimlilik dönemi olduğu için, müşterilerimize şeffaf, sürekli ve net performans takibi yapabildikleri dijital çözüm ortakları ile ilerlemelerini tavsiye ediyorum. Emlakjet olarak vizyonumuz emlak arayan son tüketicileri memnun etmek, bu sırada da profesyonel emlak danışmanlarına ölçülebilir, şeffaf ve tabi ki yüksek değer üretmek. Çalışmalarımıza bu bilinçle devam edeceğiz."

 


Geri Dön