Emsan sektördeki başarısını sosyal medyada katladı!
Züccaciye sektöründe sosyal medyayı ilk kez etkin olarak kullanan marka Emsan, yaptığı uygulamaları ve kampanyalarıyla tüketicileriyle etkileşim sağlarken, onlarla duygusal bağ yaratacak çalışmalara imza atıyor.
Emsan, her platforma özel olarak kurguladığı uygulamalarında yüksek sayıda takipçisiyle sosyal medya başarısını kanıtlıyor.
Sosyal medya bugün hepimizin dahil olduğu çok aktif bir iletişim kanalı. Markalar çeşitli sosyal medya mecralarından tüketicilerine ulaşarak onlarla daha etkili olarak iletişime geçiyor. Emsan, kendi sektöründe sosyal medyayı ilk kez etkin olarak kullanan marka olarak, müşterileri ve takipçileri için ulaşılabilir iletişim platformu olmanın en iyi örneğini sunuyor. Emsan, sosyal medya aracılığıyla yapılan kampanyaları, ürünleri tüketicilerine daha kısa zamanda duyurmanın yanı sıra takipçileri ile duygusal bağ kuracak çalışmalara imza atıyor.
Emsan Genel Müdürü Uğur Kaymak markanın sosyal medya kullanımına ilişkin olarak; “Biz Emsan olarak hep yeniliğin, hayatı kolaylaştırmanın öncüsü olduk ve bu alanda da yaklaşık 4 senedir süren çalışmalarımız sonunda yarım milyona yakın takipçimizle sektörümüzde liderliği hiç bırakmadık. İnteraktif bir katalog gibi her an güncellenen, yaşayan, çift taraflı bir iletişim kanalı sosyal medya. Facebook, Twitter ve Instagram’da aktif olarak bulunmaktayız. Markamızı bu platformların ruhuna, işleyiş şekline uygun bir strateji ile konumlandırıyoruz. Facebook sayfamızda 415.906 kişiye, Twitter’da 2.074, Instagram’da ise 8.892 kişiye ulaşmaktayız. Bu kanalları kullanarak hem marka bilinirliğini ve markanın değerini artırdığımızı, hem de ürünlerimizi ve kampanyalarımızı müşterilerimize daha hızlı ulaştırdığımızı düşünüyorum.” dedi.
Eğlence ve Kolaylığı Bir Arada Sunuyoruz
40 yıldır her zaman ve her alanda yeniliği, kolaylığı müşterilerine sunan Emsan aynı hassasiyeti sosyal medyada da gösteriyor. Uğur Kaymak “Facebook sayfamızda ‘Hem Sana Hem Bana, Misafirperver, Annemi Çok Seviyorum, Emsan’la 40 Yıl, Emsan Benim Olsun ve Ramazan Manileri’ gibi uygulama, oyun ve yarışmaları takipçilerimize sunduk. Yaptığımız tüm uygulamalarda öncelikle takipçilerimizle eğlenerek, bazen Emsan anılarını dinlemek, bezen de sanal bir mutfakta zamana karşı misafirlerine çay, kahve servisi yapabilecekleri oyun hazırlayarak sosyal medyada keyifli bir ortam oluşturduk. Aktif ve bizi uzun yıllardır takip eden takipçilerimiz var. Şimdiye kadar 10 binden az katılımcısı olan uygulamamız olmadı. Örneğin; gerçekleştirdiğimiz 40. yıl uygulamamızda binlerce yorum ve katılım aldık. Facebook’ta her Cuma takipçilerimize hediye verdiğimiz ‘Şanslı Cuma’ uygulamamızla tek bir post ile 10 bin beğeni, yorum ve paylaşım alarak 200 binden fazla kişiye ulaştık. Sosyal medyada bize yöneltilen her soruya tek tek yanıt vermeye çok önem veriyoruz.” dedi.