22 / 12 / 2024

FİBA, 150 mağazalı Aeropostal için Genç Mağaza kurdu!

FİBA, 150 mağazalı Aeropostal için Genç Mağaza kurdu!

 Bünyesindeki markalarla mağaza sayısını 150ye çıkaran Fiba Grubu, Amerikan genç giyim markası Aeropostaleyi getiriyor. Fiba Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Murat Özyeğin, Yeni markamız için Genç Mağazalar şirketini kurduk dedi



AMERİKAnın önde gelen genç giyim markalarından Aeropostale, Fiba Grubu Türkiyeye geliyor. Gelecek 5 yıl içerisinde büyük kentlerdeki önemli noktalarda Aeropostale mağazaları açmayı planlayan Fiba Grubunun Yönetim Kurulu üyesi Murat Özyeğin, Aeropostale son dönem Amerikan genç giyim pazarında parlayan bir yıldız. Amerikada elde edilen bu başarıyı Türkiyede de devam ettirmeyi planlıyoruz dedi.

Çocukları ekledi

Aeropostale, 14-29 yaş grubuna hitap eden, dinamik, renkli ve hareketli koleksiyonları ve beraberinde uygun fiyat yapısı ile tüm dünyada genç neslin özellikle yakından takip ettiği bir marka. Markanın Amerikada son dönem geliştirdiği P.S. from Aeropostale koleksiyonu ile de 4-14 yaş arası çocuk-genç grubuna da sunduğu renkli ve sportif giyim koleksyonu ayrıca çok ilgi görüyor.

Genç adını koydu

Özyeğin, Fiba Grubunun Türkiye gençliğine büyük önem verdiğini, gençlere yönelik farklı alanlarda ticari ve gayri ticari yatırımları bulunduğunu ve benzer yatırımlarının ileride de artacağını söyledi. Aeropostale markasının Türk genç giyim pazarına yeni bir soluk ve heyecan katacağına olan inancının altını çizen Özyeğin, dünyada binin üzerinde mağazası olan ve uluslararası büyümesini son dönemde hızlandıran markayı Türk gençleri ve genç hissedenleri ile buluşturmaktan mutluluk duyduklarını kaydetti. Özyeğin, bu nedenle yeni markaya ait şirket ismini dahi Genç Mağazaları diye koyduklarını vurguladı.

150 mağazaya ulaştı

Fiba Grubu bünyesinde yer alan perakende operasyonları 1999 yılında Marks&Spencer Türkiye ile başlamış, kısa bir süre sonra bu markanın Rusya ve Ukrayna hakları da alınmıştı. Grup, 2008 yılında GAP ve Banana Republic markalarının Türkiye haklarını aldı ve kısa bir süre sonra bu markaların Rusya ve Ukrayna haklarını bünyesine kattı. Şu anda 3 marka ile 3 ülkede, 150 mağazaya sahip olan Fiba Perakende Grubu, yeni markasının ilk mağazasını 2012 yaz sezonunda açmayı planlıyor.
Hürriyet


Geri Dön