23 / 11 / 2024
fuzul

Filli Boya sosyal ağları en iyi kullanan en popüler boya firması oldu!

Filli Boya sosyal ağları en iyi kullanan en popüler boya firması oldu!

Digitalage dergisinin Türkiye’de sosyal medyayı en iyi kullanan 50 markayı belirlediği araştırmada Filli Boya; Facebook, Twitter, Instagram, Vine gibi ağları en iyi kullanan şirketler listesindeki tek boya markası oldu...




Sosyal mecraları 2011 yılından bu yana interaktif bir şekilde kullanan Filli Boya’nın 2012 yılında facebook takipçi sayısı 150 bin kişiye ulaştı. Sosyal medyada hayata geçirdiği başarılı uygulamalarla şu anda ulaştığı takipçi sayısı 335 bin. 13 binin üzerinde Twitter takipçisine sahip Filli Boya’nın Instagram’da hayata geçirdiği fotoğraf yarışmasında #hayatinrenkleri ve #benimreklerim hashtag’leriyle tam 36725 fotoğraf paylaşıldı.  


Son reklam kampanyası “Hayattan Rengi Alın, Geri Neyi Kalır Ki!” yayına girer girmez Twitter’da Trending Topic olan Filli Boya, kısa sürede binlerce kullanıcıdan olumlu yorumlar alarak en çok konuşulanlar arasına girdi.


Listede Yer Alan Tek Boya Markası


Digitalage dergisinin Dünyaca ünlü sosyal medya ölçümleme şirketi Socialbakers ve MeaMinds ile birlikte ortaya çıkardığı araştırmada Filli Boya, listede yer alan tek boya markası olma özelliği taşıyor.


Filli Boya, yayına girdiği günden bu yana takipçilerine; ürünlere yönelik içerikler, dekorasyon önerileri, renklerin anlamları ve etkilerine dair bilgiler sunuyor. Facebook ve Twitter hesaplarından günlük hayata dair paylaşımların yanı sıra, çeşitli avantaj ve fırsatlar da sunmaya devam ediyor.


Dijital medya dünyasında tüketicisini yakından tanımak ve daha hedefli bir iletişim yapma şansının olduğunu söyleyen Filli Boya Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler Müdürü Selda Uzun: “Dijital dünyada yeni platformlar ve uygulamalar konusunda deneysel yaklaşımlar sergilemek yerine daha cesur adımlar atıyoruz. Bu listede yer alan tek boya markası olmak, bize bu durumun bir tesadüf olmadığını gösteriyor.” Dedi.





Geri Dön