23 / 11 / 2024
fuzul

FLO, 300 mağazaya ulaşmayı hedefliyor!

FLO, 300 mağazaya ulaşmayı hedefliyor!

Şu an 75 mağazaları bulunduğunu dile getiren Ziylan, 2015 yılına kadar 300 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini belirtti




Ziylan Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan, FLO Ayakkabıcılık´ın krizde de büyümesini sürdürdüğünü belirterek, 2015 yılına kadar gıda dışı perakende sektöründe FLO´nun Türkiye´nin ilk 5 firması arasında yer alacağını söyledi. Şu an 75 mağazaları bulunduğunu dile getiren Ziylan, 2015 yılına kadar 300 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini belirtti. 2009 yılı cirolarının 210 milyon lira olduğunu ve 2010´da 300 milyon lira beklentilerinin olduğunu söyleyerek, "2015´teki ciro hedefimiz ise 1 milyar lira" dedi.

UYGUN FİYATA BÜYÜYORUZ
Sene başından bu yana açılan mağazalarında 250 yeni kişiyi istihdam ettiklerini ifade eden Ziylan, sene sonuna kadar 250 kişiyi daha yeni açılan mağazalarda istihdam edeceklerini kaydetti. Ziylan, potansiyel gördükleri her yerde bayi açtıklarını belirterek, "Kesinlikle ucuz değil ama uygun fiyatla kaliteli ürünler ortaya koyuyoruz ve bunu devam ettireceğiz. Bu kapsamda potansiyel gördüğümüz her ilde yeni mağazaları düşünmeden açıyoruz. Aile şirketi olmamız da karar verme ve uygulama sürecini olağanüstü hızlandırıyor. Tanıtım çalışmalarımıza da büyük önem veriyoruz. Önümüzdeki yılın Nisan ayında TV´lerde Shakira´lı reklam filmlerimiz dönmeye başlayacak. Ancak biz müşterilerimizdeki marka algımızın çok yukarı çıkmasını istemiyoruz. Hep halka yakın bir FLO algısının kalmasından yanayız" diye konuştu.

ÇALIŞANLARINA "ARABA"DAN SONRA "EV" HEDİYE EDİYOR
FLO´nun, çalışanlarının motivasyonunu artırmak için gerçekleştirdiği FLO BONUS isimli prim sistemi ile mart, nisan ve mayıs aylarında en iyi performansı gösteren satış danışmanına araba hediye ettiğini dile getiren Ziylan, sistem ile cirosal alanda yüzde 47 büyüyen FLO´nun ikincisini gerçekleştirdiği FLO Bonus ile bir çalışanına İstanbul Beylikdüzü´nde daire hediye edeceğini kaydetti. Ziylan, "Ancak mutlu ve işini benimseyen çalışanlar markaya değer katabilir. Biz bu sistem ile hem çalışanlarımızın hem de müşterilerimizin memnuniyetini artırmayı başardık. İkinci FLO Bonus ile cirosal büyümemizi daha da yukarıya taşımayı hedefliyoruz" diye konuştu.
Uğur Küçük/Türkiye


Geri Dön