Forum İstanbul'daki Polo dünyaya örnek olacak!
U.S. Polo Assn. Dünya Başkanı David Cummings, şirketin Forum İstanbul'da açılan mağazasında uygulanan konseptin tüm dünyaya örnek olacağını söyledi
Cummings, Forum İstanbul'daki U.S. Polo Assn. mağazasının açılışından önce düzenlenen toplantıda, Aydınlı Grup ile 13 yıldır süren işbirliklerinden ve lisansörlük modelinden son derece memnun olduklarını belirtti. Cummings, U.S. Polo Assn.'in dünya genelinde 8 ana lisansörü bulunduğunu, Aydınlı Grup'un 2009'da Çin'i geçerek, ABD'den sonra ikinci büyük lisansörleri haline geldiğini bildirerek şöyle konuştu:
"U.S. Polo Assn. ürünleri ABD'de önceden çok katlı mağazalardaki kornerlerde satılırdı. Artık Türkiye'deki gibi marka mağazalar açmaya başladık. Türkiye'deki ürün kalitesini ve tasarımları çok beğeniyoruz. 2009'da 700 milyon dolara yakın bir ciro elde ettik. 2010'da bunu yüzde 13 artırmayı hedefliyoruz."
Türk polo takımı kuracak
Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan, "Yaklaşık 600 bin dolara malolan yeni geliştirdiğimiz mağaza konseptimizi yurtdışına ihraç etmeye hazırlanıyoruz" dedi. U.S. Polo'nun kâr amacı güden bir şirket olmadığına dikkati çeken Levent Özkan, şunları kaydetti: "Polo sporu olmadan U.S. Polo markası olmaz. Bir binicilik kulübü çatısı altında bu yıl ilk polo kulübünü kurma çalışmalarını başlatacağız. 2011'de Türk sporcularından kurulu polo takımının maçını beraber seyredebiliriz."
Sabah
Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler
Forum İstanbul'daki mağazamız tüm dünyaya örnek olacak
U.S. Polo Assn. Dünya Başkanı David Cummings, şirketin Forum İstanbul'da açılan mağazasında uygulanan konseptin tüm dünyaya örnek olacağını söyledi.
Cummings, Forum İstanbul'daki U.S. Polo Assn. mağazasının açılışından önce düzenlenen toplantıda, Aydınlı Grup ile 13 yıldır süren işbirliklerinden ve lisansörlük modelinden son derece memnun olduklarını belirtti. Cummings, U.S. Polo Assn.'in dünya genelinde 8 ana lisansörü bulunduğunu, Aydınlı Grup'un 2009'da Çin'i geçerek, ABD'den sonra ikinci büyük lisansörleri haline geldiğini bildirerek şöyle konuştu:
'U.S. Polo Assn. ürünleri ABD'de önceden çok katlı mağazalardaki kornerlerde satılırdı. Artık Türkiye'deki gibi marka mağazalar açmaya başladık. Türkiye'deki ürün kalitesini ve tasarımları çok beğeniyoruz. 2009'da 700 milyon dolara yakın bir ciro elde ettik. 2010'da bunu yüzde 13 artırmayı hedefliyoruz.'
Türk polo takımı kuracak
Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan, 'Yaklaşık 600 bin dolara malolan yeni geliştirdiğimiz mağaza konseptimizi yurtdışına ihraç etmeye hazırlanıyoruz' dedi. U.S. Polo'nun kâr amacı güden bir şirket olmadığına dikkati çeken Levent Özkan, şunları kaydetti: 'Polo sporu olmadan U.S. Polo markası olmaz. Bir binicilik kulübü çatısı altında bu yıl ilk polo kulübünü kurma çalışmalarını başlatacağız. 2011'de Türk sporcularından kurulu polo takımının maçını beraber seyredebiliriz.'
Milliyet
Aydınlı, U.S. Polo için dünyada ikinci büyük lisansör oldu
AYDINLI Grup ile birlikte Türkiye'de faaliyet gösteren U.S. Polo Assn, 40'ıncı mağazasını Forum İstanbul'a açtı. Bu açılış nedeniyle İstanbul'a gelen U.S. Polo Assn. Dünya Başkanı ve CEO'su David Cummings, ilk kez bu mağazada uygulanan konseptin tüm dünyaya örnek olacağını söyledi. Aydınlı ile 13 yıldır süren işbirliklerinden ve lisansörlük modelinden son derece memnun olduklarını belirten Cummings, şunları söyledi: "U.S. Polo Assn, dünya genelinde 8 ana lisansörü bulunuyor. Aydınlı Grup'un 2009 yılında Çin'i geçerek, ABD'den sonra 2'nci büyük lisansörleri haline geldi" dedi, Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan ise, şunları söyledi: "Yaklaşık 600 bin dolara malolan yeni mağaza konseptinin dekorasyonda organik, doğal malzemelerden, polo sporunda kullanılan ürünlerden yararlandık. Yurtiçinde 40 U.S. Polo Assn. mağazası ve 160 satış noktası olmak üzere toplam 200 noktada tüketicilerle buluşuyoruz. 2010'da ise 50 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Yurtdışında 16 U.S. Polo Assn. mağazası ve 24 ayrı satış noktasına sahibiz. 2010'da da 4 yeni mağaza ve 6 yeni satış noktası açarak tüketicilere toplam 50 noktada ulaşmayı düşünüyoruz."
Hürriyet
U.S. Polo Assn. Türkiye dünyaya örnek olacak
2009'u büyüyerek kapatan ve Türkiye'de 35 milyon dolar ciro yapan U.S. Polo Assn. tüm dünyaya model olacak yeni mağazasını dün Forum İstanbul'da faaliyete geçirdi. U.S. Polo Dünya Başkanı Cummings, 'ABD'de, Türkiye'deki gibi mağazalar açmaya başladık' dedi
Pek çok kuruluşun küçüldüğü 2009 yılında, Türkiye'de 35 milyon dolar ciro yapmayı başaran U.S. Polo Assn.'in, dün açtığı konsept mağazayla da dünyaya örnek olacak.
13 yıldır U.S. Polo Assn.'in Türkiye lisansörlüğünü yapan Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan, 600 bin dolarlık yatırımla ilk kez Forum İstanbul'da uygulanan yeni mağaza konseptinin tüm dünyada U.S. Polo Assn.'e model olacağını, Türkiye'den yurtdışına mağaza konsepti ihraç edeceklerini belirtti.
Yeni konsept üzerinde iki yıl boyunca çalıştıklarını ifade eden Levent Özkan, şöyle konuştu: "Yeni konseptimizin en önemli özelliği, ürüne erişimi kolaylaştırması. Dekorasyonda organik, doğal malzemelerden, polo sporunda kullanılan ürünlerden yararlandık. Çocuklar için Playstation köşemiz bile var. Bugün bir prototipini açtığımız mağazalarımızda, U.S. Polo markalı tüm ürünler bir arada yer alacak. Kadın-erkek-çocuk giyiminden ev tekstiline, zücaciyeden aksesuvara, tüm U.S. Polo ürünleri, 800 metrekarelik mağazalarda tüketicilerin beğenisine sunulacak. Bundan sonra tüm mağazalar bu konseptte açılacak. Mevcut mağazalarda bir süre sonra buna göre yenilenecek."
Diğer kuruluşların aksine 2009'da büyüdükleri söyleyen Özkan, "2009 bizim kriz yılımız değil hamle yılımız oldu. 2008'de 30 milyon dolar ciro yapmıştık 2009'da 35 milyon dolar ciro 4 milyon dolar ihracat gerçekleştirdik. Lisans verdiğimiz ülke sayısı Suriye, Lübnan ve Ürdün'le birlikte 27'den 30'a yükseldi. 2010'un daha iyi olacağına inanıyoruz. 40 milyon dolar ciro ve 4.5 milyon dolar ihracat geliri hedefliyoruz" açıklamasında bulundu.
Özkan sözlerine şöyle devam etti: "Aydınlı Grup olarak 700 milyona yakın bir nüfusa U.S. Polo Assn.'i sunuyoruz. Bu ülkelerde markanın tüm organizasyonu Türkiye'den yürütülüyor. Tasarım ve üretimi Türkiye'de yapıyoruz. Bazı ürünlerde maliyetler Uzakdoğu'ya göre yüzde 20-30 daha yüksek olsa bile kalite nedeniyle Türkiye'de üretimi tercih ediyoruz."
Çocuk ürünleri satacak
Yurtdışında 16 U.S. Polo Assn. mağazası ve 24 ayrı satış noktasına sahip olduklarını, 2010'da da dört yeni mağaza ve altı yeni satış noktası açarak tüketicilere toplam 50 noktada ulaşacaklarını ifade eden Özkan, "İki yıl önce Doğu Avrupa pazarına girdik, Romanya'da iki mağaza açtık. Mısır pazarına çok hızlı giriş yaptık ve bir yıl içinde tam dört mağazaya ulaştık. Rusya'da yedi mağazamız var. Ukrayna'daki mağaza sayımızsa kısa süre içinde beşe ulaşacak. Önümüzdeki yaz sezonunda Kazakistan, Kuveyt ve Lübnan'da yeni mağazalar açacağız" diye konuştu. Türkiye'de 40 U.S. Polo Assn. mağazası ve 160 satış noktası olmak üzere 200 noktada tüketicilerle buluştuklarını belirten Özkan, "2010'da 4 milyon dolar yatırım yapmayı ve 50 mağazaya ulaşmayı istiyoruz" dedi.
2010'un U.S. Polo Assn. için çocuk ürünlerinde atılım yılı olacağını ifade eden Levent Özkan şöyle devam etti: "U.S. Polo Kids koleksiyonumuzun gördüğü ilgi ve tüketicilerimizden gelen baskı üzerine 2010'da kış sezonuyla birlikte 3-12 yaş grubuna hitap eden U.S. Polo Kids mağazalarını açmaya karar verdik. Türkiye'de markalı çocuk koleksiyonu eksikliğini gidereceğiz. Böylece U.S. Polo Assn. markasıyla tüm aileyi giydirmiş, ailelerin evlerini donatmış olacağız."
Levent Özkan, bu yıl beş U.S. Polo Kids mağazası açmayı, beş yıl içinde bu rakamı 50'ye çıkarmayı ve 250 satış noktasında çocuk ürünleri sunmayı hedeflediklerini anlattı. (Radikal)
Türkiye Çin'i geçti, ikinciliğe terfi etti
Forum İstanbul'daki U.S. Polo Assn. mağazasını açan U.S. Polo Assn. Dünya Başkanı ve CEO'su David Cummings, Aydınlı Grup'la 13 yıldır süren işbirliklerinden ve lisansörlük modelinden son derece memnun olduklarını belirtti. Cummings, U.S. Polo Assn.'in dünya genelinde sekiz ana lisansörü bulunduğunu, Aydınlı Grup'un Çin'i geride bırakarak ABD'den sonra ikinci büyük lisansörleri konumuna yükseldiğini ifade etti. Türkiye'de uygulanan marka mağazacılığı konseptini ABD'ye taşıdıkları bilgisini veren David Cummings, "U.S. Polo Assn. ürünleri ABD'de önceden çok katlı mağazalardaki kornerlerde satılırdı. Artık Türkiye'deki gibi marka mağazalar açmaya başladık" diye konuştu.
Radikal
Amerikan U.S. Polo'nun İstanbul mağazası dünyaya model olacak
Aydınlı Grup tarafından Forum İstanbul'da açılan U.S. Polo Assn mağazasının konsepti büyük ilgi gördü. U.S. Polo Assn. Dünya Başkanı David Cummings, bu mağazada uygulanan konseptin tüm dünyaya örnek olacağını söyledi. Cummings, tüketicilerin rahatı için mağaza tasarımlarına önem verdiklerini belitti.
Türkiye'nin hazır giyim ve tekstildeki büyük markaları, yabancı şirketleri etkilemeye devam ediyor. Aydınlı Grup tarafından Forum İstanbul'da açılan U.S. Polo Assn. mağazasının konsepti yabancıların dikkatinden kaçmadı. Dekorasyonunda tamamen organik doğal malzemelerin kullanıldığı mağaza, aynı markanın yurtdışındaki şubelerine de örnek teşkil edecek. Bu konsept üzerinde iki yıldır çalıştıklarını belirten Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan, isteyen yabancı işletmecilere bu kavramı ihraç edebileceklerini söyledi.
Pierre Cardin, Cacharel, US Polo ve Becon markalarıyla hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren Aydınlı Grup, U.S. Polo mağazasını Forum İstanbul'da açtı. Etkinliğe markanın Dünya Başkanı ve CEO'su Davit Cummings de katıldı. Mağazada uygulanan organik konseptin tüm Polo mağazalarına örnek teşkil edeceğini belirten Cummings, tüketicilere daha keyifli alışveriş deneyimi yaşatmak için 2010 yılından itibaren ürün ve mağaza tasarımlarına ağırlık vereceklerini kaydetti. Aydınlı Grup ile 13 yıldır süren işbirliklerinden ve lisansörlük modelinden son derece memnun olduklarını belirten Cummings, U.S. Polo Assn.'in dünya genelinde 8 ana lisansörü bulunduğunu, Aydınlı'nın 2009 yılında Çin'i geçerek, ABD'den sonra ikinci büyük lisansörleri haline geldiğini açıkladı. Türkiye'de uygulanan marka mağazacılığını Amerika'ya taşıdıklarını da anlatan Polo CEO'su, "U.S. Polo ABD'de çok katlı mağazalardaki kornerlerde satılırdı. Artık Türkiye gibi mağazalar açmaya başladık. Şu anda ülkemizde 12 mağaza var, bunu 50'ye çıkaracağız." ifadelerini kullandı. Türkiye'deki ürün kalitesini ve tasarımları çok beğendiğini söyleyen Amerikalı CEO, global ekonomik krizin damgasını vurduğu 2009 yılında U.S. Polo Assn.'in 120 yıllık tarihinin en başarılı performansını sergilediğini sözlerine ekledi. Şirket, 2009'da 700 milyon dolara yakın bir ciro açıkladı. 2010'da ise bunu yüzde 13 oranında artırmayı hedefliyor.
Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan ise ilk defa kadın, erkek ve çocuk giyiminin bir mağazada buluştuğunu ifade etti. Türkiye'den yurtdışına mağaza konsepti ihraç edeceklerini belirten Genel Müdür, ''Yaklaşık 600 bin dolara mal olan yeni geliştirdiğimiz mağaza konseptimizi yurtdışına ihraç etmeye hazırlanıyoruz. Yeni kavramın en önemli özelliği, ürüne erişimi kolaylaştırması. Dekorasyonda organik, doğal malzemelerden, polo sporunda kullanılan ürünlerden yararlandık. Burada U.S. Polo markalı tüm ürünler yer alacak." dedi.
KUVEYT VE LÜBNAN'DA MAĞAZA AÇACAK
U.S. Polo Assn.'in lisans bölgelerini genişletmeye hız kesmeden devam ettiklerini de kaydeden Özkan, markanın üretimi ve ihracatını üstlendikleri ülkeler arasına 2009'da Suriye, Lübnan ve Ürdün'ü de eklediklerini ve böylelikle ülke sayısını 30'a çıkardıklarını dile getirdi. Özkan, "U.S. Polo Kids'in gelişmesiyle mağaza metrekarelerini 2011'de binlere çıkaracağız. U.S. Polo Kids'in ürün grubuna bu yıl ayrıca çocuk ayakkabısını da dahil edeceğiz ve bu alanda büyüyeceğiz.'' dedi. 2010 yılında U.S Polo markalı 4 yeni mağaza ve 6 satış noktası açacaklarını açıklayan Özkan, ilk etapta Kazakistan, Kuveyt ve Lübnan'ı gündemlerine aldıklarını belirtti. Polo, 2009 yılını 35 milyon dolar ciro ile kapattı. Şirket 2010 yılı için ise 40 milyon dolar hedef belirledi. Özkan, 2010 yılında 4,5 milyon dolarlık da ihracat hedefi belirlediklerini dile getirdi. Özkan, öte yandan Polo sporunun gelişmesi için de iki tarafın güç birliği yapacağını açıkladı.
Zaman/Bayram Kaya