Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama etkinliği yarın!
Branding Türkiye I Etkinlik, Haliç Üniversitesi’nde (İstanbul) gayrimenkul sektörüne özel “Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama” konulu bir etkinlik gerçekleştirecek.
Dijital dünyanın marka mecrası mottosuna sahip bütünleşik pazarlama mecrası Branding Türkiye’nin etkinlik odaklı alt markası Branding Türkiye I Etkinlik tarafından İstanbul’da Haliç Üniversitesi‘nde “Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama” temalı bir etkinlik gerçekleştirecek. Haliç Üniversitesi‘nin mekan sponsorluğundaki “Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama” etkinliği gayrimenkul sektöründe çalışanlar (sektör profesyonelleri, gayrimenkul danışmanları, inşaat firmaları vb.) veya gayrimenkul sektöründe kariyer hedefi olanlar için özel olarak hazırlandı.
Her ay farklı bir üniversitede gerçekleştirilen ve sektör profesyonelleriyle üniversite öğrencilerini buluşturmayı hedefleyen ücretsiz zirvelerin yanı sıra sektör profesyonellerine yönelik etkinlikler de kurgulayan “Branding Türkiye I Etkinlik”, 10 Ekim 2018 Çarşamba, Haliç Üniversitesi‘nin konferans salonunda “Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama” temalı farkındalık odaklı bir etkinlik gerçekleştirecek.
“Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama” etkinliğinin konuşmacıları arasında Branding Türkiye’nin Sahibi ve Genel Yayın Yönetmeni Mürsel Ferhat Sağlam, Seo Ajans İstanbul Kurucusu ve Genel Müdürü Salih Gedikli, G4A Studio&Workshops Kurucu Ortağı Sercan Yılmaz ve CNN Türk SEO LSI Uzmanı Yunus Emre Aslanbaşyer alıyor.
“Gayrimenkul 2.0” kavramı etrafında konuşmacılar sırasıyla; “Gayrimenkulde Dijital Markalaşma”, “Gayrimenkul Sektöründen Dijital Pazarlama & Dijital Dönüşüm”, Gayrimenkul Pazarlamasında İçerik Pazarlama” ve “Gayrimenkul Pazarlamasında SEO’nun Önemi” konularında fikir, fayda ve farkındalık taşıyan değerlendirmelerde bulunacaklar.
Gayrimenkul sektörüne özel gerçekleştirilecek etkinliğe kayıt zorunludur.
Konuşmacılar
Mürsel Ferhat SAĞLAM – Gayrimenkulde Dijital Markalaşma
Salih GEDİKLİ – Gayrimenkul Sektöründen Dijital Pazarlama & Dijital Dönüşüm
Sercan YILMAZ – Gayrimenkul Pazarlamasında İçerik Pazarlama
Yunus Emre ASLANBAŞ – Gayrimenkul Pazarlamasında SEO’nun Önemi