Salih GEDİKLİ Haberi
Dijital dünyanın marka mecrası mottosuna sahip bütünleşik pazarlama mecrası Branding Türkiye’nin etkinlik odaklı alt markası Branding Türkiye I Etkinlik tarafından İstanbul’da Haliç Üniversitesi‘nde “Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama” temalı bir etkinlik gerçekleştirecek. Haliç Üniversitesi‘nin mekan sponsorluğundaki “Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama” etkinliği gayrimenkul sektöründe çalışanlar (sektör profesyonelleri, gayrimenkul danışmanları, inşaat firmaları vb.) veya gayrimenkul sektöründe kariyer hedefi olanlar için özel olarak hazırlandı.
Her ay farklı bir üniversitede gerçekleştirilen ve sektör profesyonelleriyle üniversite öğrencilerini buluşturmayı hedefleyen ücretsiz zirvelerin yanı sıra sektör profesyonellerine yönelik etkinlikler de kurgulayan “Branding Türkiye I Etkinlik”, 10 Ekim 2018 Çarşamba, Haliç Üniversitesi‘nin konferans salonunda “Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama” temalı farkındalık odaklı bir etkinlik gerçekleştirecek.
“Gayrimenkul 2.0: Gayrimenkulde Dijital Pazarlama” etkinliğinin konuşmacıları arasında Branding Türkiye’nin Sahibi ve Genel...