Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!
![Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!](https://cdn.emlakkulisi.com.tr/resim/orjinal/NjU2Nzg2MT-gayrimenkul-satisinin-altin-anahtari-musteri-deneyimi.jpg)
Yeni nesil müşteri deneyimi mahalli gayrimenkul pazarına doğrultu veriyor. Emlak sektörünün dinamikleri değişiyor. Gayrimenkul satışının anahtarı müşteri deneyimi oldu!
Türkiye’de ev satın almanın hem fiyat aynı zamanda müşteri deneyimi açısından yabancı yatırımcılar için cazip fırsatlar barındırdığını belirten Radolar Group Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Mehrabi, mevzuyu şu cümlelerle yorumladı:
“Yurt dışındaki yabancı yatırımcılar birçok farklı sebepten dolayı ülkemizden konut satın alırken, yerel pazarımızdaki yatırımcı çeşitliliği de artıyor. TÜİK Haziran verilerinden hareketle yaklaşık 2 bin konut alarak zirveye yükselen Rusya, İran’ı bir adım geride bırakırken, sıralamayı Irak, Çin ve Almanya takip ediyor. Elbette tüm yabancı vatandaşların başka bir ülkeye yatırım yaparken kafalarında sorular bulunduğunun farkındayız.”
İyi müşteri deneyimi arayan gayrimenkul yatırımcılarının yüzü Türkiye’ye döndü
Türkiye'de ev satın alarak yatırım yapmak isteyen vatandaşların birbirinden değişik sebep ve koşula sahip bulunduğunun altını çizen Serdar Mehrabi, “Türkiye’de yatırım yapmak isteyen farklı yaş gruplarından vatandaşların ihtiyaçları değişkenlik gösterebiliyor. Genç ve bekar insanlar daha iyi iş imkanlarına sahip olmak isterken, evli ve çocuklu insanlar ise çocuklarının eğitim hayatlarını önceliklendiriyor. Kimisi de burayı köprü olarak görerek, gelecek dönemde Avrupa’ya taşınmayı hayal ediyor. 2009’dan bu yana emlak piyasasında hizmet veren Radolar Group olarak biz de müşteri deneyimini önceliklendirdiğimiz iletişim stratejimizle yabancı yatırımcıların önünü açarak ülkemizde de konforlu bir yaşama sahip olmalarına kapı aralıyoruz. İran ve Azerbeycan vatandaşlarına satış yaparak başladığımız serüvenimize farklı coğrafyaları da ekleyerek devam ediyoruz” şeklinde konuştu.
İşte diğer detaylar...